Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Biblioteka Obcojęzyczna
(10)
Autor
Richards Jack C
(2)
Brown Gillian
(1)
Cameron Lynne
(1)
Dörneyei Zoltán (1960- )
(1)
Jordan R. R
(1)
Nunan David
(1)
Nunas David
(1)
Rivers Wilga M. (1919-2007)
(1)
Rodgers Theodore S
(1)
Stevick Earl W. (1923-2013)
(1)
Valdes Joyce Merrill
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(8)
2001-
(2)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(10)
Język
angielski
(10)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(7)
Nauczyciele języków
(4)
Szkoły wyższe
(2)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
Metody aktywizujące (pedagogika)
(9)
Metody nauczania
(8)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(7)
Nauczanie języków obcych
(7)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Komunikacja werbalna
(4)
Język
(3)
Językoznawstwo
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Język angielski
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kreatywność
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Takt pedagogiczny
(1)
Wychowawstwo
(1)
Gatunek
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Antologia
(1)
Artykuł fachowy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Językoznawstwo
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia na stronach 160-161. Indeks
"Teaching the Spoken Language" is about teaching the spoken language. It presents in a highly accessible form the results of the author's important research on teaching and assessing effective spoken communication.
The authors examine the nature of spoken language and how it differs from written language both in form and purpose. A large part of it is concerned with principles and techniques for teaching spoken production and listening comprehension. An important chapter deals with how to assess spoken language.
The principles and techniques described apply to the teaching of English as a foreign and second language, and are also highly relevant to the teaching of the mother tongue.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching Languages to Young Learners / Lynne Cameron. - Fifth printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2003. - XVI, 258 stron ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Recent years have seen rapid growth in the numbers of children being taught foreign languages at younger ages.
Teaching Languages to Young Learners is one of the few to develop readers' understanding of what happens in classrooms where children are being taught a foreign language. It will offer teachers and trainers a coherent theoretical framework to structure thinking about children's language learning.
It gives practical advice on how to analyse and evaluate classroom activities, language use and language development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29024 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
English for Academic Purposes provides a comprehensive overview of the field of English for Academic Purposes (EAP) for teachers.
It not only looks at study skills, but also at other central concerns of EAP, such as needs analysis, syllabus and course design, methodology and materials, learning styles, tests and exams, and academic style and genre analysis...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
"This edition is an extensive revision of this successful text. Like the first edition, it surveys the major approaches and methods in language teaching, such as grammar translation, audiolingualism, communicative language teaching, and the natural approach. The text examines each approach and method in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, teaching activities, teacher and learner roles, materials, and classroom techniques. The edition includes new chapters on topics such as whole language, multiple intelligences, neurolinguistic programming, competency-based language teaching, cooperative language learning, content-based instruction, task-based language teaching, and the Post-Methods Era. Teachers and teachers-in-training will enjoy reading this comprehensive survey and analysis of the major and minor teaching methods used around the world. The book seeks not only to clarify the assumptions behind these methods and their similarities and differences, but also to help teachers explore their own beliefs and practices in language teaching."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29526, O 29525, O 27349 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Second Language Teacher Education / Jack R. Richard and David Nunan. - Second printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 1990. - XII, 340 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Indeks
This text provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages... It offers valuable ideas on the observation and supervision of classrooms, on self-evaluation by teachers, and on teaching itself...The book is aimed at teachers, teacher educators, and workshop facilitators involved both in pre-service and in-service education of teachers of second and foreign languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27959 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicating Naturally in a Second Language : Theory and practice in language teaching / Wilga M. Rivers. - Sixth printing. - Cambridge : New York : Port Chester : Melbourne : Sydney : Cambridge University Press, 1989. - IX, 243 strony ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia na stronach 224-232. Indeks
A collection of articles by one of the leading authorities on English and other foreign- and second-language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27769 (1 egz.)
Książka
Artykuł
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This book is designed to give language teachers a basis for introducing a cultural component into their teaching.
The paperback edition is a collection of selected essays that attempts to provide language teachers with a basis for introducing a cultural component into their teaching. It includes essays written especially for the volume, as well as some that have been previously published.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29221 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej