Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(179)
Forma i typ
Książki
(156)
Publikacje naukowe
(31)
Czasopisma
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Druki ulotne
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Proza
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(129)
tylko na miejscu
(53)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(99)
Biblioteka Austriacka
(27)
Biblioteka Obcojęzyczna
(12)
Czytelnia BG
(15)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(2)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(1)
Dział Informacji
(25)
Czytelnia Zbiory Specjalne
(10)
Księgozbiór Podręczny
(2)
Autor
Kall Jacek (1962- )
(4)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fletcher Winston (1937-2012)
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Janich Nina
(2)
Klein Naomi (1970- )
(2)
Księżyk Felicja
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Springmann Ingo
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Wernicke Uta
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Wszołek Mariusz
(2)
Acedański Zygmunt (1909-1991)
(1)
Adamczyk Joanna (prawo)
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bausinger Hermann (1926-2021)
(1)
Bańczyk Emilia
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berger John (1926-2017)
(1)
Berger Jonah
(1)
Bethell Emily
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blomberg Sven (1920-2003)
(1)
Bober Stanisław (1908-1990)
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Bosacka Katarzyna (1972- )
(1)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
Bryl Mariusz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cappiello Leonetto (1875-1942)
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dibb Mike (1940- )
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Drabik-Podgórna Violetta (1970- )
(1)
Dumiche Béatrice
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Eichler Wolfgang
(1)
Elgozy Georges
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fenske Ute
(1)
Fox Chris (konsultant scenariuszowy)
(1)
Franson Sally
(1)
Galla Ryszard. Red
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Georgi Oliver
(1)
Glück Helmut (1949- )
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gogolewska Anna
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gonsior Joanna
(1)
Gore Sylee
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Grossmann Agnès (1964- )
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Górniak Magdalena
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hadley Kevin
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Heath Robert
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hollis Richard (1934- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiołek Katarzyna (1982- )
(1)
Jasiński Bogdan (1970- )
(1)
Jelitto-Piechulik Gabriela
(1)
Jokiel Małgorzata
(1)
Joris Elisabeth
(1)
Junghardt Rajmund
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(1)
1930 - 1939
(2)
1920 - 1929
(2)
1910 - 1919
(2)
1900 - 1909
(2)
1890 - 1899
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(19)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
1901-1914
(4)
1918-1939
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Kraj wydania
Polska
(140)
Niemcy
(21)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Austria
(1)
nieznany (de)
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(109)
niemiecki
(30)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. reklamy
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły średnie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Językoznawcy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Tłumacze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(6677)
Język angielski
(3445)
Rodzina
(3394)
Język niemiecki
(3177)
Relacje międzyludzkie
(3099)
Reklama
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2782)
Przyjaźń
(2630)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2263)
Film fabularny
(2183)
Miłość
(2124)
Muzyka rozrywkowa
(2120)
Żydzi
(2045)
Literatura polska
(2020)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1986)
Powieść polska
(1942)
Życie codzienne
(1916)
Pisarze polscy
(1883)
Zabójstwo
(1881)
Dzieci
(1747)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1599)
Mężczyzna
(1576)
Kościoły i kaplice
(1496)
Wojsko
(1457)
Kultura
(1442)
Język polski
(1357)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1286)
Politycy
(1280)
Tematy i motywy
(1275)
Historia
(1264)
Policjanci
(1261)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1245)
Polityka
(1241)
Podróże
(1237)
Dziewczęta
(1194)
Nastolatki
(1133)
Małżeństwo
(1103)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1093)
Władcy
(1080)
Magia
(1067)
Zwierzęta
(1067)
Powieść angielska
(1062)
Sztuka
(1057)
Uczucia
(1056)
Literatura
(1053)
Jazz
(1027)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1009)
Film amerykański
(995)
Rodzeństwo
(980)
Literatura niemiecka
(979)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(949)
PRL
(922)
Polityka międzynarodowa
(921)
Powieść amerykańska
(909)
Powieść angielska - 20 w.
(888)
Kościół katolicki
(878)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(856)
Sekrety rodzinne
(856)
Społeczeństwo
(856)
Muzyka polska
(855)
Poezja polska - 20 w.
(855)
Rock
(853)
Powieść francuska
(831)
Sztuka polska
(818)
Ludzie a zwierzęta
(788)
Osoby zaginione
(784)
Duchowieństwo katolickie
(774)
Młodzież
(773)
Arystokracja
(765)
Boże Narodzenie
(761)
Śmierć
(743)
Przestępczość zorganizowana
(723)
Wojna
(715)
Relacja romantyczna
(711)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(699)
Pisarze
(697)
Teatr polski
(696)
Chłopcy
(683)
Poszukiwania zaginionych
(682)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(666)
Nauka
(663)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Samorealizacja
(661)
Obyczaje i zwyczaje
(660)
Polacy
(644)
Miasta
(641)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(623)
Świadomość społeczna
(615)
Uprowadzenie
(614)
Temat: dzieło
Almanya - Willkommen in Deutschland
(1)
Brücke vom goldenen Horn
(1)
Familie Wawroch
(1)
Heimkehr
(1)
Medea in Prag
(1)
Medea von Lodz
(1)
Neues Leben
(1)
kalte Herz
(1)
Temat: czas
1901-2000
(26)
2001-
(21)
1945-1989
(8)
1918-1939
(7)
1989-2000
(7)
1801-1900
(6)
1901-1914
(6)
1989-
(4)
1701-1800
(2)
1914-1918
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(3)
Opole (woj. opolskie)
(3)
Europa
(2)
Górny Śląsk
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Bizancjum (państwo dawne)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Francja
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Gościęcin (woj. opolskie, pow. kędzierzyńsko-kozielski, gm. Pawłowiczki)
(1)
Grodków (woj. opolskie, pow. brzeski, gm. Grodków)
(1)
Japonia
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Księstwo cieszyńskie (1290-1918)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Monachium (Niemcy)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Pomorze
(1)
Prusy (kraina historyczna)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zabrze (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(24)
Poradnik
(16)
Pocztówka
(9)
Podręcznik
(9)
Monografia
(6)
Podręczniki
(6)
Czasopisma regionalne i lokalne
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Katalog wystawy
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Publicystyka
(3)
Encyklopedia
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Album
(1)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Grafika użytkowa polska
(1)
Komentarz prawny
(1)
Ogłoszenia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Plakat polski
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przysłowia
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Słownik wielojęzyczny
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(26)
Zarządzanie i marketing
(23)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Edukacja i pedagogika
(10)
Historia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Etnologia i antropologia kulturowa
(5)
Literaturoznawstwo
(5)
Psychologia
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Kulinaria
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
179 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 319073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 341-360.
Współfinansowanie: Fundacja im. Świętej Królowej Jadwigi dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (Kraków), Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (…) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej. dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG
Dzieło jest efektem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie znakomicie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje znakomitą orientację w szerokim spektrum problematyki – od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (…) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei z pewnością zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie – od strony logistycznej i naukowej – zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo ciekawa i aktualna pozycja, która z pewnością zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona przez czytelników. dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 388779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-20 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla osób już aktywnych na rynku pracy w marketingu, promocji i reklamie oraz studentów uczelni biznesowych. Poziom B1-B2.
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem w życiu zawodowym.
Napisana jest zgodnie z zasadami pisowni American English.
Książka koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński. - Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida", 2001. - 197 stron : 1 faksymile, rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Biblioteka "Aidy" ; 1)
Bibliografia na stronach 187-197.
Dariusz Doliński, wybitny psycholog społeczny, znakomicie pokazuje szeroką perspektywę reklamy, wkomponowaną w otoczenie społeczne człowieka. Na dwie rzeczy chciałbym zwrócić uwagę. Po pierwsze, zręczność, z jaką autor prezentuje problematykę reklamy w różnych aspektach zachowania się człowieka, wskazuje na jego olbrzymią wiedzę oraz wyrobiony dystans do różnych koncepcji badań psychologicznych, Po drugie, autor w wyjątkowo jasny sposób przedstawia niejednokrotnie bardzo specjalistyczną treść, co należałoby nazwać już sztuką prezentacji. [prof. Andrzej Falkowski]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. : Język i nastrój reklamy ; Iluzja odporności na jej działanie ; Faktyczne zachowanie konsumenckie
Bibliogr. s. 288-310
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290321 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Small Businessmana)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 214064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pro lingua ; Bd. 40)
Inhaltsverzeichnis Vorwort VII ERIKA SPIEß Psychologische Aspekte der Werbung 1 STEPHEN HAHN Markenführung in Theorie und Praxis 13 EVANGELINA GARCÍA MARTÍN Aplicaciones didácticas de la publicidad 23 NADIANE KREIPL Die Jugendlichen im Visier: Jugendsprachlich geprägte Werbetexte und weitere Verfahren der Adressatenorientierung in französischen Anzeigenwerbungen 41 HILKE ELSEN Englische Elemente in der Kosmetikwerbung. Deutsche und französische Anzeigen im Vergleich 87 ELKE RONNEBERGER-SIBOLD Markennamen als (Zerr-)Spiegel gesellschaftlichen Werte- wandels in der ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts 123 SIGRID MUSELMANN Markennamen als Bestandteil der Werbung am Beispiel italienischer Lebensmittelmarken 169 KERSTIN NEFF Spanienbilder. Kultur und Klischees in der deutsch-spanischen Werbung 187 MIRKO MINUCCI Automobilwerbung in Italien 213 BÉATRICE DUMICHE Wahlkampagnen – Werbekampagnen. Die Verführung des Nihilismus und ihre Parodie 255 HILDEGARD KLÖDEN Sprache der Werbung – Sprache der Lyrik. Ein Vergleich auf der Basis des Französischen 287 ANNETTE LÜHKEN/OTTO WINKELMANN Französische Automobilwerbung. Internetseiten und Print-Anzeigen im Vergleich 299
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 J (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprachwissenschaften (Igel-Verl.))
Über Wirtschaftswerbung wurde und wird viel geschrieben. Doch ist die Zahl der Publikationen, die sich umfassend mit der Kommunikation und Sprache in der Wirtschaftswerbung befassen, nicht allzu groß Wolfgang Eichler dokumentiert mit Hilfe eines weit gefassten Kommunikationsbegriffs die gesellschaftlichen Grundlagen und die Erscheinungsformen der Wirtschaftwerbung. Dabei werden die wesentlichen Forschungsansätze zu dem Thema aufgezeigt und nachvollziehbar gemacht. Viele konkrete Beispiele aus Anzeigen, aber auch aus der Fernsehwerbung und der bislang wenig beachteten Katalogwerbung veranschaulichen und belegen die theoretischen Ausführungen, die sich durch einen transdisziplinären Blick auf den Gegenstand auszeichnen. Das Studienbuch verbindet wissenschaftlichen Anspruch mit allgemeinverständlicher und unterhaltsamer Sprache und wendet sich so an all diejendigen, die zu dem Phänomen Wirtschaftswerbung einen mehr reflektierenden als konsumierenden Zugang suchen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 J (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Bibliogr. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 263814 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 294845, 294843, 294844, 294333 (4 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bp-79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wie und wo werden Waren wirksam platziert? Welche Stilmittel und Gestaltungselemente nutzt die Werbung, wie wirken diese auf uns? Die Kopiervorlagen bieten viele unterschiedliche Möglichkeiten, Werbestrategien zu analysieren und selbst zu erproben.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-152/7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Very Short Introductions ; 234)
Bibliogr. 133-135. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 25445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Na okładce i stronie tytułowej: Original English language edition by Oxford University Press. Na książce także ISBN oryginału.
Bibliografia na stronie 165-[167].
Publikacja sfinansowana ze środków Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 350007 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A lady's guide to selling out. Na okładce podtytuł: powieść.
Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery. W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama. Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury. Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli. Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza? Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy? I czy jest tam miejsce na miłość?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349587 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dwutyg.
1992, nr 1 (5 luty) - .
Zawartość zasobu Czytelnia
1992, nr 1-21
1993, nr 1-4
Książka
W koszyku
Das Groteske in Literatur und Werbung / Oliver Georgi. - Stuttgart : Ibidem-Verlag, 2003. - 165 strony : ilustracje ; 21 cm.
Zwitterwesen mit Tierkopf und Menschenleib, androgyne Figuren, chimärische Teufelsgestalten - nicht erst seit Hieronymus Bosch bevölkern groteske Figuren die Vorstellungswelt der Menschen. Auch die Literatur hat das Groteske schon früh für sich entdeckt: Für Schriftsteller wie Johann Fischart, E.T.A. Hoffmann oder auch Friedrich Dürrenmatt waren groteske Gestaltungsformen Ausdruck einer undurchschaubaren, ambivalenten Welt und gleichzeitig die Basis des jeweiligen Œuvres. Doch nicht nur in der Literaturgeschichte, sondern auch in der heutigen Werbelandschaft finden sich groteske Motive wieder, die jenen in der Literatur verblüffend ähneln. So wirbt ein Bierhersteller auf Plakaten mit Flaschen in Form eines weiblichen Körpers, und der Elektronikhersteller Media-Markt verbildlicht seinen Werbeslogan "Mehr drin als man glaubt" mit Hilfe einer dreibrüstigen Frau. Das Groteske wird hier vor allem zum verkaufsfördernden Blickfang und "eye-catcher" - oftmals über die Grenzen von Geschmack und Moral hinaus. Oliver Georgi vergleicht in seiner Studie erstmals die Verwendung und Intention des Grotesken in Literatur und moderner Werbelandschaft. Anhand exemplarischer Analysen geht er so der Frage nach, welche Bedeutung das Groteske in den beiden so unterschiedlichen Medien hat und welche Gemeinsamkeiten und Unterschiede festzustellen sind. So wird das Groteske als Phänomen der Kulturgesellschaft deutlich, indem es die jeweilige Zeit spiegelt und über sie hinausweisen kann.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 830(091) O (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. IM 3271 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej