Doroba Anita
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(19)
Czytelnia BG
(1)
Dział Informacji
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Doroba Anita
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(473)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(364)
Christie Agatha (1890-1976)
(361)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(352)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(336)
Siemianowski Roch (1950- )
(329)
Shakespeare William (1564-1616)
(328)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(321)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Leśmian Bolesław
(291)
Boy-Żeleński Tadeusz
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
King Stephen (1947- )
(279)
Ewers H.G
(278)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(277)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(259)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(254)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(232)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Prus Bolesław
(230)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Kürschner Joseph
(228)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(227)
Domańska Joanna (1970- )
(226)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Stevenson Robert Louis
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Wells H. G
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(209)
Howard Robert E
(204)
Cieślik Donata
(203)
Zimnicka Iwona (1963- )
(203)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(201)
Evans Virginia
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Popczyński Marcin (1974- )
(195)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(194)
Czechowicz Józef
(189)
Kienzler Iwona (1956- )
(188)
Dickens Charles (1812-1870)
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(184)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Zarządzanie
(5)
Sukces
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Asertywność
(1)
Cybernetyka
(1)
Decyzje
(1)
Dojrzewanie
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Flora bakteryjna jelit
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Geniusz (wybitne zdolności)
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Jelita
(1)
Kapitalizm
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kreatywność
(1)
Leczenie dietą
(1)
Matematycy
(1)
Mikrobiom człowieka
(1)
Motywacja
(1)
Mózg
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne - poradnik
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Rynek - podręcznik akademicki
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Samorealizacja
(1)
Samoświadomość
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Simons, James Harris (1938- )
(1)
Społeczeństwo
(1)
Starzenie się
(1)
Starzenie się mózgu
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Trening umysłu
(1)
Typologia psychologiczna
(1)
Układ pokarmowy
(1)
Umysł
(1)
Wybory życiowe
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Biografia
(1)
Opracowanie
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 250297 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 338-4 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 33-75 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Ponad 40 przepisów plan diety.
Ponad czterdzieści przepisów, plan diety i zasoby, dzięki którym możesz zlokalizować problemy jelitowe, skorygować je i utrzymać długoterminowe zdrowie i dobre samopoczucie. Książka o tym, jak wyeliminować złe bakterie i przywrócić brakujące „dobre” bakterie, z czterotygodniowym planem przeprogramowania mikrobiomu w oparciu o badania i techniki, które nie tylko docierają do źródła wielu chorób, ale także poprawiają poziom oksytocyny, zdrowie mózgu i pomagają przeciwdziałać starzeniu się, pozwalają utracić wagę, zachować jasność umysłu i spokojny sen. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa red. na obwol. U góry obwol.: BusinessWeek Edycja Polska rekomenduje.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 314230, 314232, 314231 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Quit : the power of knowing when to walk away.
Bibliografia, netografia na stronach 371-387.
Często zbyt długo trzymamy się złego kursu – nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę – szczególnie wtedy, gdy mocno się w to zaangażowaliśmy lub sporo poświęciliśmy. Jednak pozostawanie na niewłaściwym kursie to po prostu strata czasu, energii i pieniędzy, które można spożytkować lepiej. Podjęcie mądrej decyzji o tym, kiedy zrezygnować, jest jedną z podstawowych umiejętności, która odróżnia ludzi odnoszących sukcesy od tych, którym się to nie udaje. To dlatego zwycięzcy często rezygnują. Książka Annie Duke, bestsellerowej autorki i światowej sławy ekspertki w dziedzinie podejmowania decyzji, opiera się na przemyślanych przykładach, naukowych podstawach behawiorystyki oraz wnikliwych analizach wyjaśniających, dlaczego dobrze rozwinięta umiejętność rezygnacji jest integralną częścią sukcesu w każdej dziedzinie życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes bez Granic)
Tyt. oryg.: The 4-hour workweek : escape 9-5, live anywhere and join the new rich, 2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 310601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 230088, 230090, 230091, 205411, 230089, 230087 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Poleca Bill Gates.
Bibliografia na stronach 327-[340].
Młody mózg w każdym wieku.
Jak poprawić funkcjonalność naszego mózgu, aby był zawsze sprawny? Praktyczne strategie na każdy dzień. Poradnik dementuje mity o starzeniu się i spadku zdolności umysłowych. Przy współpracy ze specjalistami, uwzględniając najnowsze, przełomowe badania, dr Gupta proponuje 12-tygodniowy spersonalizowany program, który pomoże wzmocnić mózg i uchronić go przed starzeniem się.
Praktyczne wskazówki, jak pozostać sprawnym i wiecznie młodym na umyśle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 382958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 317-324. Indeks.
Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny. W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. W. Chan Kim i Renée Mauborgne twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości. Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż, Kim i Mauborgne twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: The 6 types of working genius : a better way to understand your gifts, your frustrations, and your team.
Patrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy. Rozbieżności między naszą pracą a talentami Ludzie pracujący na stanowisku zgodnym ze swoimi predyspozycjami i naturalnymi zdolnościami, niezależnie od tego, czy są dyrektorami generalnymi, liderami czy świeżo zatrudnionymi pracownikami, czują się bardziej spełnieni i odnoszą większe sukcesy.Problem pojawia się jednak wtedy, gdy chcemy wykorzystać naszą osobowość i nasze preferencje podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych oraz we współpracy z kolegami z zespołu obdarzonymi innymi zdolnościami. Jakim typem geniusza jesteś w pracy? Lencioni wyróżnił sześć typów talentu, pozwalających określić, jaki rodzaj pracy sprawia danej osobie radość i dodaje energii oraz czego powinna ona unikać, by nie wywoływać u siebie frustracji i nie doprowadzić do wypalenia zawodowego. Model Lencioniego nie tylko oferuje schemat pozwalający na szybkie zrozumienie własnych talentów, ale też umożliwia menedżerom i liderom odkrycie oraz właściwe wykorzystanie naturalnych predyspozycji członków ich zespołów. Jest on w takim samym stopniu modelem osobowości, jak i narzędziem poprawy produktywności, prowadzącym do zwiększenia osobistej i zespołowej energii, wzajemnego zrozumienia i lepszej współpracy. Lepsza droga do zrozumienia swojego talentu, frustracji i zespołu W pierwszej części książki Lencioni opowiada intrygującą, choć fikcyjną historię Bulla Brooksa, przedsiębiorcy, męża i ojca, który postanawia rozwiązać problem swojej frustracji w pracy i odnajduje nowy sposób myślenia. Dzięki niemu inaczej postrzega własną pracę, zespół, a nawet małżeństwo. Druga część książki stanowi szczegółowy przegląd modelu i daje konkretne narzędzie do zrozumienia swoich naturalnych uzdolnień oraz do identyfikacji talentów, predyspozycji, ale i frustracji członków zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 207876, 273593 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie – nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: – pomaga określić faktyczną wartość przedmiotu negocjacji, czyli tytułowego tortu, – ukazuje prawdziwą siłę negocjujących graczy i sprawiedliwie uwzględnia ich wkład, – pozwala się skupić na stworzeniu jak największego tortu dzięki współpracy, – gwarantuje, że każda ze stron dostanie równą część negocjowanej wartości. Autor podaje wiele praktycznych przykładów i dokonuje wnikliwej analizy wybranych przypadków. Zobaczysz, jak podejście Nalebuffa pomogło przeformułować negocjacje o wysoką stawkę, gdy koncern Coca-Cola kupował Honest Tea – firmę, którą Barry założył wspólnie z Sethem Goldmanem. Dowiesz się, jak dzięki jego metodzie negocjować umowę najmu albo odkupić nazwę domeny. Nauczysz się lepiej dzielić koszty między partnerów, gdy korzyści są nierówne. Przekonasz się, jak sprytni nowojorscy prawnicy, zajmujący się nieruchomościami, wykorzystują koncepcję tortu, aby odbić sobie niekorzystny domyślny podział oszczędności podatkowych i zyskać w ten sposób dodatkowe kilka tysięcy dolarów dla swoich klientów. Dzielenie tortu to zdroworozsądkowe zobowiązanie do sprawiedliwości i uczciwości, które działa zarówno w biznesie, w polityce, jak i w życiu codziennym. Usuwa niepotrzebne obawy i stres, przez które wielu ludzi nie lubi negocjować. Nareszcie jest sposób na negocjowanie z wyższym celem, coś, z czego korzystam przez wiele lat. Z tą książką ty również możesz nauczyć się tego pomysłowego, nowego sposobu negocjowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 384306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 331-335.
W Stanach Zjednoczonych dzieci w przedziale wiekowym od 8 do 13 lat określa się specjalnym słowem tweens, odróżniając je wyraźnie od maluchów czy przedszkolaków (kids), ale też od pełnoprawnych nastolatków (teens). Ten wyjątkowy okres w życiu młodego człowieka to także bardzo wymagający czas dla jego rodziców, bo wszystko zdaje się zmieniać dosłownie z dnia na dzień!
Dlaczego dzieci w tym wieku tak często miewają zmienne humory, bywają aroganckie, leniwe i impulsywne? Jak sprzyjać dobrej formie psychicznej i fizycznej swojego dziecka? Jak ograniczyć mu czas spędzany przed ekranem? Jak wspierać swoje dziecko w walce ze szkolnym stresem? Wczesne przyjaźnie i miłości – jak pomóc? Jeśli jeszcze niedawno wydawało ci się, że doskonale znasz swoje dziecko, a teraz masz duże problemy ze zrozumieniem go w najprostszych sprawach – to ta książka jest właśnie dla ciebie.
Niezwykle ceniona ekspertka w dziedzinie rodzicielstwa i matka czworga dzieci, Sarah Ockwell-Smith, przygotowała zestaw praktycznych porad dla rodziców dzieci w wieku od 8 do 13 lat – wszystko w oparciu o najnowsze ustalenia naukowe z dziedziny biologii, psychologii i socjologii dorastania. Sarah Ockwell-Smith jest licencjonowanym psychologiem, nauczycielką prenatalną i porodową, doulą poporodową oraz matką czworga dzieci. Podjęła również szkolenie w zakresie hipnoterapii oraz psychoterapii i jest członkiem British Sleep Society. Jest współzałożycielką strony GentleParenting oraz autorką bloga sarahockwell-smith.com Regularnie pisze dla magazynów parentingowych oraz występuje w roli eksperta ds. rodzicielstwa w krajowej telewizji i w radiu. Jest autorką dziesięciu innych książek – na rynku polskim ukazała się jej "Łagodna dyscyplina. Jak wychować samodzielne, empatyczne i szczęśliwe dzieci".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373024 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Tytuł oryginału: The Imagination machine : how to spark new ideas and create your company's future.
To niezwykle praktyczna i skłaniająca do myślenia lektura o pobudzaniu kreatywności. O tym, jak zbudować i wprawić w ruch maszynę wyobraźni, czyli firmę, która systematycznie korzysta z kreatywności, innowacji i nieustannie się uczy, by zapewnić sobie wzrost. Dziś, gdy przewaga konkurencyjna jest coraz bardziej krótkotrwała, modele biznesowe zmieniają się coraz szybciej, a sztuczna inteligencja przekształca sposób, w jaki pracujemy – firmom bardziej niż kiedykolwiek potrzeba wyobraźni i kreatywności. Aby znajdować nowe szanse, obmyślać na nowo swój biznes i odkrywać ścieżki rozwoju. Lecz by tworzyć innowacyjne rozwiązania, firmy potrzebują zarówno mechanizmów wyzwalających wyobraźnię i kreatywność pracowników, jak i systemu, który przekształca ich pomysły w praktyczne, dające się wykorzystać projekty. I właśnie na tych dwóch ważnych aspektach skupia się książka Maszyna kreatywności. Korzystając z doświadczeń i spostrzeżeń szefów wielu firm, jak również z osiągnięć neurobiologii, informatyki, psychologii i filozofii, Martin Reeves z Instytutu Hendersona w Boston Consulting Group i Jack Fuller, ekspert w dziedzinie neurobiologii, przedstawiają fascynujące spojrzenie na mechanikę kreatywności. Pokazują, jak wyobraźnia, kreatywność i uczenie się mogą stać się kluczem do trwałego i długoterminowego sukcesu w biznesie. Opisują też możliwości wykorzystania w procesach kreatywnych sztucznej inteligencji. Reeves i Fuller dają liderom konkretne narzędzia i metody pozwalające tworzyć i wdrażać innowacyjne pomysły.
W swojej książce przedstawiają proces rodzenia się idei i wprowadzania ich w życie, na który składa się: 1. Uwiedzenie: Jak otworzyć się na zaskoczenie 2. Idea: Jak generować nowe pomysły 3. Zderzenie: Jak obmyślać na nowo swoje idee w oparciu o informacje zwrotne ze świata rzeczywistego 4. Epidemia: Jak rozprzestrzeniać ewoluującą ideę wśród innych 5. Nowa zwyczajność: Jak przekształcić swoją nowatorską ideę w akceptowaną rzeczywistość 6. Na bis: Jak wciąż na nowo odtwarzać ten proces Ta książka powinna znaleźć się w biblioteczce każdego menedżera, który chce zaszczepić zarówno w pojedynczych osobach, jak i całych zespołach potrzebę kreatywności, odkrywania i eksperymentowania. W biblioteczce każdego lidera, który chce przekształcać idee w nową rzeczywistość. *** W dzisiejszym środowisku biznesowym zdolność wyjścia poza szablony i nienaśladowanie tego, co robią inni, ma decydujące znaczenie. To wymaga umiejętności wykorzystywania znanych rzeczy w niekonwencjonalny sposób, zdolności do zachwytu, czerpania inspiracji, gdy coś się nie udaje lub nie działa, i do znajdowania źródła pomysłów w niespodziewanych wydarzeniach. Ta książka wypełnia ważną lukę w naszej wiedzy o tym, jak w strategii biznesowej systematycznie wykorzystywać wyobraźnię, kreatywność i uczenie się. – Jorgen Vig Knudstorp, prezes wykonawczy LEGO Brand Group, były prezes i CEO LEGO Group Kreatywność i wyobraźnia coraz bardziej stają się najważniejszym źródłem wielkich sukcesów biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 384736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Tytuł oryginału: The industries of the future.
Autor pokazuje, jakie zmiany zajdą w najbliżych dziesięciu latach, i zwraca uwagę na najlepsze szanse na postęp, wyjaśniając przy tym, dlaczego różne kraje rozkwitają lub się duszą. Szczególną uwagę poświęca konkretnym dziedzinom, które w największym stopniu będą kształtować naszą gospodarczą przyszłość - robotyce, bezpieczeństwu informatycznemu, komercjalizacji genomiki, następnie etapowi rozwoju dużych zbiorów danych i temu, jak w przyszłości technologia cyfrowa wpłynie na pieniądze i rynki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu - MT Biznes)
Tyt. oryg.: "12 disciplines of leadership excellence : how leaders achieve sustainable high performance", 2013.
Zapewne wszyscy słyszeliśmy kiedyś określenie urodzony przywódca. Eksperci w dziedzinie przywództwa Brian Tracy i doktor Peter Chee obalają mit, że każdy urodził albo nie urodził się przywódcą, że przywództwo jest talentem danym jednym, a nie danym innym i aby być przywódcą skutecznym, trzeba mieć go w genach. Autorzy przekonują, że wielcy przywódcy są ukształtowani, a nie urodzeni. Każdy posiada zdolność kształtowania siebie na taką osobę, która umożliwi innym sięganie do ich najwyższego potencjału i która będzie ich podnosiła na duchu. W książce "12 dyscyplin doskonałego przywództwa" autorzy pokazują dokładnie, w jaki sposób to osiągnąć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 328292 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315317 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Tytuł oryginału: "The man who solved the market : how Jim Simons launched the quant revolution", 2019.
Indeks.
Jim Simons to człowiek, który w 2018 roku uplasował się na 52. miejscu na liście najbogatszych ludzi świata. Jak tam dotarł? Dzięki matematyce! Żaden inny inwestor - ani Warren Buffett, ani George Soros, Peter Lynch, Steve Cohen czy Ray Dalio - nie jest w stanie nawet zbliżyć się do tego, czego dokonał założyciel Renaissance Technologies, Jim Simons.
Autor opowiada trzymającą w napięciu historię niesamowitego rewolucjonisty, który skupił wokół siebie zbuntowanych matematyków i zapoczątkował epokę quantów. To portret współczesnego Midasa, który podbił rynki finansowe i stworzył je na swój obraz i podobieństwo, a także opowieść o tym, co ta epoka oznacza dla nas wszystkich. Dzięki tej książce poznasz przemilczaną historię tego, jak tajemniczy matematyk stał się pionierem algorytmicznego handlu i inwestorem wszech czasów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 361483 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej