Autoprezentacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(30)
Czytelnia BG
(1)
Dział Informacji
(3)
Autor
Kalisz Aleksandra (filolog)
(2)
Kozak Bartłomiej
(2)
Kutnyj Przemysław
(2)
Malczyk Tomasz
(2)
Tyc Ewelina
(2)
Acker Mike
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Beckwith Christine Clifford (1954- )
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Benavent Elísabet (1984- ). W butach Valerii
(1)
Biłas-Pleszak Ewa
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzinowska Izabela
(1)
Darnowska Agata
(1)
Datner-Śpiewak Helena (1949- )
(1)
Dembczyński Konrad
(1)
Emilianowicz Magdalena
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Frier Sarah
(1)
Furczyk Bożena (1970- )
(1)
Gałązka Wiesław (1953- )
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hyla Magdalena
(1)
Härter Gitte (1969- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Islington James (1981- ). Cień utraconego świata
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jabłoński Marcin
(1)
Janowitz Tama (1957- ). W pewnym wieku
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jodliński Mikołaj
(1)
Juchniewicz Karol
(1)
Kamińska Barbara (logopeda)
(1)
Kawasaki Guy
(1)
Kozłowska Maria
(1)
Krywicki Andrzej
(1)
Leksy Karina
(1)
Mafi Tahereh. Utkane królestwo
(1)
Martyna Bartosz (aktor)
(1)
Matocha Vojtěch (1989- )
(1)
Matocha Vojtěch (1989- ). Truchlin
(1)
Mazurkiewicz Robert (1954- )
(1)
Maćkowiak Maciej (ilustrator)
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Mroczek Jacek (1969- )
(1)
Niedzicki Wiktor (1949- )
(1)
Niedźwiedź Dominika
(1)
Osica Natalia
(1)
Paszyńska Maria (1985- ). Wszystko dla Emilii
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Price Devon
(1)
Pągowska Urszula
(1)
Schmitt Éric-Emmanuel (1960- ). Trucicielka
(1)
Schulman Seth
(1)
Stankiewicz Marek
(1)
Stąpor Irena
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(1)
Szmajke Andrzej (1953-2016)
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Trynda Mikołaj
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Urbanek Mariusz (1960- ). Waldorff
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Warakomska Dorota (1963- )
(1)
White Patrick (1912-1990). Wiwisekcja
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zajdel Krzysztof
(1)
Öttl Christine (1960- )
(1)
Śpiewak Paweł (1951-2023)
(1)
Żukowski Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Aktorzy
(1)
Chorzy
(1)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Logopedzi
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Niewidomi
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Kobieta
(6678)
Język angielski
(3444)
Rodzina
(3397)
Język niemiecki
(3177)
Relacje międzyludzkie
(3099)
Autoprezentacja
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2782)
Przyjaźń
(2631)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2264)
Film fabularny
(2183)
Miłość
(2124)
Muzyka rozrywkowa
(2120)
Żydzi
(2045)
Literatura polska
(2019)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1986)
Powieść polska
(1942)
Życie codzienne
(1916)
Pisarze polscy
(1883)
Zabójstwo
(1881)
Dzieci
(1747)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1599)
Mężczyzna
(1577)
Kościoły i kaplice
(1496)
Wojsko
(1457)
Kultura
(1442)
Język polski
(1357)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1286)
Politycy
(1280)
Tematy i motywy
(1276)
Historia
(1264)
Policjanci
(1261)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1245)
Polityka
(1241)
Podróże
(1238)
Dziewczęta
(1198)
Nastolatki
(1133)
Małżeństwo
(1103)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1094)
Władcy
(1080)
Zwierzęta
(1068)
Magia
(1067)
Powieść angielska
(1062)
Sztuka
(1057)
Uczucia
(1057)
Literatura
(1052)
Jazz
(1027)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1009)
Film amerykański
(995)
Rodzeństwo
(981)
Literatura niemiecka
(978)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(951)
PRL
(922)
Polityka międzynarodowa
(921)
Powieść amerykańska
(909)
Powieść angielska - 20 w.
(888)
Kościół katolicki
(878)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(856)
Sekrety rodzinne
(856)
Społeczeństwo
(856)
Muzyka polska
(855)
Rock
(853)
Poezja polska - 20 w.
(848)
Powieść francuska
(831)
Sztuka polska
(818)
Ludzie a zwierzęta
(788)
Osoby zaginione
(785)
Duchowieństwo katolickie
(774)
Młodzież
(774)
Arystokracja
(765)
Boże Narodzenie
(761)
Śmierć
(743)
Przestępczość zorganizowana
(723)
Wojna
(716)
Relacja romantyczna
(711)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(700)
Pisarze
(697)
Teatr polski
(696)
Chłopcy
(684)
Poszukiwania zaginionych
(683)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(666)
Nauka
(663)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Samorealizacja
(661)
Obyczaje i zwyczaje
(660)
Polacy
(645)
Miasta
(641)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(623)
Świadomość społeczna
(615)
Uprowadzenie
(614)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(3)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-1939
(2)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Czechy
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Izrael
(1)
Jerozolima (Izrael)
(1)
Madryt (Hiszpania)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Palestyna
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Biografia
(1)
Fantasy
(1)
Kryminał
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Saga rodzinna
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(8)
Psychologia
(7)
Rozwój osobisty
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310927 (1 egz.)
Audiobook
DVD
W koszyku
Czarny Merkuryt [Dokument dźwiękowy] / Vojtěch Matocha. - Warszawa : Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Larix, [2023]. - 1 płyta audio (DVD) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Dziedzina i ujęcie
10 cyfrowych książek mówionych.
Zawiera również: Trucicielka / Eric-Emmanurel Schmitt. Cień utraconego świata / James Islington. Utkane królestwo / Tahereh Mafi. W butach Valerii / Elisabet Benavent. W pewnym wieku / Tama Janowitz. W przyszłym roku w Jerozolimie / Julia Navarro. Waldorff : ostatni baron Peerelu / Mariusz Urbanek. Wiwisekcja / Patrick White. Wszystko dla Emilii / Maria Paszyńska.
Czytają : Mikołaj Jodliński, Agata Darnowska, Mikołaj Trynda, Izabela Budzinowska, Bożena Furczyk, Maria Kozłowska, Magdalena Emilianowicz, Bartosz Martyna, Robert Mazurkiewicz.
Wyłącznie dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nagrane w szyfrowanym formacie mp3 do odtwarzania wyłącznie na specjalnym dekoderze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. T 23276 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Gra słów ? sztuka prezentacji i autoprezentacji” to przede wszystkim książka o komunikacji, porozumiewaniu się i rozumieniu innych. Nauka, jak się najlepiej zaprezentować i jak zaplanować wystąpienie. Ten poradnik będzie przydatny nie tylko dla zawodowych mówców, ale dla każdego, kto musi stanąć przed audytorium lub napisać komunikat, a więc dla nauczyciela, nauczyciela akademickiego przygotowującego wykład dla studentów, prezentację na konferencję naukową lub kongres, studentów przygotowujących się do ustnych i pisemnych wystąpień oraz dla każdego, kto chciałby się dobrze zaprezentować albo zrozumieć, w jaki sposób inni tak świetnie rozumieją nastroje odbiorców. Autor posługuje się przykładami z życia codziennego i znanymi z mediów oraz proponuje skuteczne ćwiczenia ułatwiające radzenie sobie z emocjami obiorców i stresem mówców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya : strategie, autokreacje, wizerunki / Dominika Niedźwiedź. - Kraków : Wydawnictwo Księgarnia Akademicka, copyright 2022. - 265 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 221-246. Indeks.
Współfinansowanie: Instytut Literatury
Streszczenie w języku angielskim.
Monografia, której celem jest próba odpowiedzi na pytanie postawione w tytule, przedstawia nowe spojrzenie na kształtowanie literackiej autobiografii i wizerunku pisarza, stosowanie zabiegów autokreacyjnych oraz gier, które podejmował z czytelnikiem. Jednocześnie książka jest opowieścią o takim Boyu-Żeleńskim, który pozostaje mało znany: Boyu wydawcy, Boyu dziennikarzu i Boyu kreatorze. Znakomity tłumacz dzieł m.in. Prousta, Villona, Rabelais’go, Balzaka, autor wciąż rozpoznawalnych w Polsce "Słówek" i tekstów kabaretu "Zielony Balonik", poeta, pisarz i publicysta jawi się przy tym jako mistrz formowania własnego wizerunku, specjalista od public relations i copywriter, choć w jego czasach pojęcia te prawdopodobnie nie były znane. Wykorzystując siłę prasy, Boy pokazywał czytelnikom takiego siebie, jakiego oni chcieli, dbając przy tym o prywatność i nie zwierzając się ze swoich największych tajemnic. Wysiłek ten podejmował także z niezgody na wizerunek narzucony przez otoczenie, biorąc i przetwarzając poszczególne elementy tego image’u, uzyskane w procesie literackiej komunikacji. Metodologiczny eklektyzm monografii powoduje, że ma ona charakter interdyscyplinarny: obejmuje wiedzę z takich dyscyplin, jak socjologia literatury, medioznawstwo, psychologia społeczna, literaturoznawstwo czy ekonomia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Poradnik zawiera praktyczne wskazówki i zestawy ćwiczeń. Przeznaczony jest dla naukowców, którzy chcą budować relacje ze światem nienaukowym i informować go o prowadzonych pracach, to odpowiedź na pytanie, jak to robić. Poradnik zawiera też podpowiedzi, które można samodzielnie wdrożyć w życie. Porządkuje kwestie związane z tym, jak informować o pracy naukowej i osiągnięciach badawczych. Jest to pierwszy na polskim rynku poradnik dla naukowców z zakresu promocji i prezentacji badań naukowych. Autorzy w prosty sposób pokazują, jak przygotować się do trudnej sztuki promowania osiągnięć naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373060 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306370 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bp-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Siła głosu : jak mówić, by ludzie chcieli słuchać / Katarzyna Pietroń. - Wydanie 2 poszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 235, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 227-233.
Dla wykładowców, nauczycieli, mówców, prelegentów, aktorów, prezenterów.
Kogo słychać, tego słuchają. Nie wystarczy mówić trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciągania uwagi audytorium przychodzi z łatwością, inni muszą praktykować wiele lat, by się tego nauczyć. Jedni i drudzy nie osiągną sukcesu, jeśli nie będzie ich dobrze słychać. Nawet najbardziej fascynująca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, głosem drżącym i niepewnym swojej mocy, mową niewyraźną czy wręcz niezrozumiałą, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście właściwej emisji głosu także można się nauczyć. Dzięki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcję i modulację głosu. Nauczysz się radzić sobie z tremą i zaprzęgniesz towarzyszące wystąpieniom emocje do pracy na Twoją rzecz. Dowiesz się, jak przygotować się do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmę, za którą chętnie podążą Twoi słuchacze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 362886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biała Plama)
Wśród osób w spektrum autyzmu niezliczona ich liczba maskuje się, próbując dostosować się do norm narzucanych przez osoby neurotypowe. Maskowanie jest mechanizmem radzenia sobie, w którym osoby z autyzmem ukrywają swoje cechy autystyczne, aby dopasować się do norm społecznych. Wszystko po to, aby nie patrzono na nie jako potrzebujące pomocy lub dziwne. W Autyzmie bez maski, dr Devon Price przez pryzmat osobistych doświadczeń prezentuje badania z zakresu nauk społecznych aby pokazać, jak wielkie znaczenie dla nas wszystkich powinna mieć akceptacja neuroróżnorodności. Dla wielu maskujących się autystów, życie w neurotypowym świecie jest źródłem alienacji i bólu. Większość zamaskowanych osób z autyzmem latami walczy, zanim odkryje kim są naprawdę. W swojej książce Devon Price pokazuje, w jaki sposób osoby z autyzmem mogą zacząć mówić o sobie bez lęku i obaw i w jaki sposób otoczenie może pomóc im w akceptacji samych siebie.
Zakłada się, że wszyscy ludzie myślą, utrzymują kontakty towarzyskie, czują, wyrażają emocje, odbierają informacje sensoryczne i komunikują się mniej więcej w ten sam sposób. Oczekuje się, że wszyscy będziemy grać zgodnie z regułami naszej rodzimej kultury i się w nią wtopimy. Ci z nas, którzy potrzebują alternatywnych metod wyrażania i rozumienia siebie, są tych narzędzi pozbawieni. Nasze pierwsze doświadczenie siebie jako osoby w świecie jest więc doświadczeniem odmienności i zagubienia. Mamy możliwość zdjęcia masek dopiero wtedy, gdy zdamy sobie sprawę, że istnieje inny wybór. (Devon Price)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 320-247.
Autor przedstawia w książce aktualny stan wiedzy o zachowaniach autoprezentacyjnych, jaki zgromadzili na ten temat psychologowie społeczni. Rozległa analiza teorii psychologicznych i socjologicznych, prezentacja badań autora i innych psychologów prowadzi do odkrywania interesujących prawidłowości leżących u podłoża działań mających na celu sprawienie odpowiedniego wrażenia na innych. Dzięki temu zachowania autoprezentacyjne zyskują sprzeczne z takimi wartościami naszej kultury jak autentyczność, prawda szczerość, to niewątpliwie należą do istotnych umiejętności społecznego funkcjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 335120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-210, netogr. s. 207-208.
Nie ma Cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!” Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc - jako bohater prześmiewczych memów.
Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Polecają Wysokie Obcasy.pl.
Bibliografia na stronach 303-304.
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień.
Każdego dnia wielokrotnie występujemy publicznie i komunikujemy się z innymi ludźmi. Każda rozmowa z innym człowiekiem jest bowiem występem publicznym i jednocześnie procesem/aktem komunikacji. Zakupy w sklepie, instruowanie pracowników, rozmowa z szefem, odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy powiedzieć? Czy to, co mówimy, jest jasne? Czy myślimy, jak zostanie odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazję do budowania relacji? Czy szanujemy rozmówców? W tej książce poprowadzę cię przez wszystkie obszary ważne w komunikowaniu się z innymi ludźmi, przekazywaniu własnych opinii. Przekonam cię, że charyzmy, błyskotliwości, szybkich ripost, panowania nad stresem i występowania publicznie można się nauczyć.
Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, orzecznictwo na stronach 99-106.
Współfinansowanie: Uniwersytet Zielonogórski
Selfie to obecnie jeden ze znaczących elementów życia młodych osób na całym świecie. Rozwój internetu, w tym mediów społecznościowych, powoduje, że już mało kto wyobraża sobie codzienność bez dostępu do wirtualnej przestrzeni, a wielu jest od niej wręcz uzależnionych. Ta zmiana nastąpiła niedawno, pokolenie pięćdziesięciolatków pamięta bowiem jeszcze czasy bez telefonów komórkowych i komputerów.
W niniejszej książce Autor próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego młode osoby robią sobie selfie, jakie są tego powody, po co zamieszczają takie fotografie w social mediach, nie zważając na ochronę swojej prywatności. Bo do tego, że robimy zdjęcia, jesteśmy przyzwyczajeni – grupowe, z uroczystości rodzinnych, z bliskimi, fotografie zwierząt, krajobrazów itp. – ale robienie zdjęć samemu sobie może się niektórym wydawać czymś dziwnym i niezrozumiałym. Przyjrzał się temu zjawisku w Polsce i Czechach, analizując je także w kontekście jego związku z dzieciństwem badanych osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 272 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki - opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. Każdy jest marką. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 357979 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej