Nauczyciele języków
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(55)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje fachowe
(31)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Publikacje naukowe
(14)
Artykuły
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Biblioteka Austriacka
(17)
Biblioteka Obcojęzyczna
(31)
Czytelnia BG
(1)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(9)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(2)
Autor
Abraham Ulf (1954- )
(2)
Ballesteros Pilar Díaz
(2)
Castro Viúdez Francisca
(2)
Díez Ignacio Rodero
(2)
Heathfield David
(2)
Knopf Julia (1980- )
(2)
Selimi Naxhi
(2)
Szulc Aleksander (1924-2012)
(2)
Wallace Michael J
(2)
Becker Tabea (1970- )
(1)
Benetti Giovanna
(1)
Białek Aneta
(1)
Blell Gabriele
(1)
Borich Gary D
(1)
Brown Gillian
(1)
Brown James Dean
(1)
Busch Brigitta
(1)
Casellato Mariarita
(1)
Cohen Andrew D. (1944- )
(1)
Cornelius Edwin T
(1)
Deller Sheelagh
(1)
Franco Carmen Sardinere
(1)
Franco Carmen Sardinero
(1)
Földes Csaba (1958- )
(1)
Groll Sabrina
(1)
Grünewald Andreas
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Harris Michael (1955- )
(1)
Iluk Jan (1947- )
(1)
Ishihara Noriko
(1)
JessnerUlrike (1960- )
(1)
Keller Gustav (1950- )
(1)
Kepser Mathis
(1)
Klippert Heinz
(1)
Kock Renate (1959- )
(1)
Kohn Janos
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Krajka Jarosław
(1)
Königs Frank G
(1)
Lightbown Patsy M
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Maiwald Klaus (1960- )
(1)
Maley Alan (1937- )
(1)
McCann Paul
(1)
Messori Gemma
(1)
Miura Kaori
(1)
Murphey Tim
(1)
Nation Paul (1944- )
(1)
Nunan David
(1)
Nunas David
(1)
Oxford Rebecca L
(1)
Pawłowska-Balcerska Agnieszka
(1)
Pfeiffer Waldemar (1938- )
(1)
Prodromou Luke
(1)
Ribé Ramon
(1)
Richards Jack C
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Rivers Wilga M. (1919-2007)
(1)
Roche Jörg
(1)
Rodgers Theodore S
(1)
Smith Steve
(1)
Spada Nina
(1)
Spratt Mary
(1)
Strauss Dieter
(1)
Surkamp Carola
(1)
Terrasi-Haufe Elisabetta
(1)
Vidal Núria
(1)
Wajnryb Ruth
(1)
Weskamp Ralf (1962- )
(1)
Wiechmann Jürgen (1950- )
(1)
Wilczyńska Weronika (1948- )
(1)
Wolff Dieter
(1)
Świerczyńska Dobrosława (1937- )
(1)
Świerczyński Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1989-2000
(18)
1945-1989
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(21)
Niemcy
(17)
Polska
(9)
Stany Zjednoczone
(4)
Hiszpania
(3)
Język
angielski
(26)
niemiecki
(19)
polski
(6)
hiszpański
(3)
Odbiorca
Dzieci
(7520)
9-13 lat
(4383)
6-8 lat
(3916)
Młodzież
(3245)
14-17 lat
(2110)
Nauczyciele języków
(55)
Szkoły wyższe
(1796)
0-5 lat
(1777)
Dorośli
(775)
Niewidomi
(711)
Nauczyciele
(689)
Studenci
(634)
Rodzice
(551)
Szkoły średnie
(471)
Szkoły podstawowe
(433)
Poziom podstawowy
(425)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(347)
A2 poziom biegłości językowej
(331)
Poziom średniozaawansowany
(321)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
18+
(302)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
A1 (poziom biegłości językowej)
(290)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(202)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(174)
Menedżerowie
(169)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(161)
Psychoterapeuci
(161)
Poziom niższy średniozaawansowany
(154)
Psycholodzy
(153)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(104)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Przedsiębiorcy
(91)
Szkoły ponadgimnazjalne
(90)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(75)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(70)
Licea
(67)
Klasa 1.
(66)
Psychiatrzy
(66)
Gimnazja
(64)
Technikum
(64)
Klasa 2.
(62)
Językoznawcy
(59)
Szkoły zawodowe
(59)
Klasa 3.
(58)
Logopedzi
(54)
Fizjoterapeuci
(52)
Klasa 7.
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(47)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(40)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Socjolodzy
(34)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Urzędnicy
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(28)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
Specjaliści ds. marketingu
(27)
C2 (poziom biegłości językowej)
(25)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Temat
Metody nauczania
(27)
Nauczanie języków obcych
(22)
Język
(15)
Nauczanie
(14)
Język angielski
(9)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(9)
Język niemiecki
(9)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(7)
Efektywność nauczania
(6)
Doskonalenie zawodowe
(5)
Kompetencje komunikacyjne
(5)
Komunikacja werbalna
(5)
Wielojęzyczność
(5)
Dwujęzyczność
(4)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(4)
Uczenie się
(4)
Język hiszpański (przedmiot szkolny)
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Edukacja teatralna
(2)
Frazeologia
(2)
Języki obce
(2)
Komiksy
(2)
Książki obrazkowe
(2)
Kultura
(2)
Metodologia
(2)
Migracje
(2)
Nauczanie języków
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Nauka pisania
(2)
Szkoły
(2)
Sztuka amatorska
(2)
Zajęcia dydaktyczne
(2)
Ambiwalencja kulturowa
(1)
Badania naukowe
(1)
Deutsch als Fremdsprache
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieciństwo
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Emisja głosu
(1)
Fack ju Göhte (film)
(1)
Film
(1)
Filologia niemiecka
(1)
Freinet, Célestin (1896-1966)
(1)
Gramatyka
(1)
Idiomy
(1)
Idiomy niemieckie
(1)
Język francuski
(1)
Język hiszpański
(1)
Język obce
(1)
Język ojczysty
(1)
Język polski
(1)
Język rosyjski
(1)
Język włoski
(1)
Język łaciński
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kognitywne
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Leksykografia
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Macedończycy
(1)
Matura
(1)
Mowa
(1)
Nauczyciele
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja pracy
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Przekłady
(1)
Przysłowia
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szok kulturowy
(1)
Sztuka nowych mediów
(1)
Słownictwo
(1)
Tandem językowy
(1)
Tautonimy
(1)
Teoria przekładu
(1)
Testy językowe
(1)
Typologia języków
(1)
Tłumacze
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Szwajcaria
(1)
Gatunek
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Opracowanie
(12)
Materiały pomocnicze
(7)
Podręcznik
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Poradnik
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Rozprawa doktorska
(2)
Scenariusz teatralny
(2)
Antologia
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Słownik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(47)
Edukacja i pedagogika
(45)
Literaturoznawstwo
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Schriftspracherwerb in der Zweitsprache : eine qualitative Längsschnittstudie / Tabea Becker. - 2., korrigierte Auflage 2013 - Baltmannsweiler : Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2013. - 301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Zugleich: Dortmund, Techn. Univ., Habil.-Schr., 2011
Die Zahl der Kinder, die das deutsche Bildungssystem mit einem Migrationshintergrund durchlaufen, wächst ständig. Um dieses System aber erfolgreich durchlaufen zu können, ist der Erwerb schriftsprachlicher Fähigkeiten eine entscheidende VorausSetzung. Ziel der Untersuchung, die in diesem Buch vorgestellt wird, ist es, die Prozesse abzubilden, die beim Erwerb von Schriftsprache deutsch-türkischer Kinder ablaufen, und zwar unter ökologisch validen Bedingungen. Die Langzeitstudie über die vier Grundschuljahre hinweg deckt Strategien und Mechanismen auf, die die Kinder während dieses Prozesses anwenden. Verglichen werden diese in qualitativer und quantitativer Hinsicht mit den Lernprozessen einsprachiger Kinder. Dies geschieht nach sprachlichen, kognitiven und sozio-kulturellen Aspekten. Von Interesse ist dieses Buch besonders für die Bereiche Zweit- und Mehrsprachigkeitsforschung, Sprachdidaktik und -diagnostik sowie Anfangsunterricht und Alphabetisierung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-DaF (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Más que palabras / Giovanna Benetti, Mariarita Casellato, Gemma Messori. - Barcelona : Difusión, 2007. - 431 stron : ilustracje, portrety, fotografie ; 24 cm. + 1 płyta audio (CD).
Na okładce: Incluye CD.
Na okładce: Literatura por tareas.
Bibliografia na str. 424-425.
Autorzy na str. 383-418.
El libro tiene en cuenta los dos aspectos clave a la hora de introducir la literatura a extranjeros: una adecuada selección del material y una cuidada elaboración de estrategias didácticas para el aprovechamiento y el conocimiento en profundidad de dichos textos. Respecto a los criterios de selección, los ejemplos recogidos, pertenecientes a la literatura española e hispanoamericana, van desde finales del S. XIX (por ejemplo, Leopoldo Alas “Clarín) hasta nuestros días (Felipe Benítez Reyes, Eduardo Mendoza, etc.).
La obra está dividida en dos grandes bloques. El primero, en el que se lleva a cabo el “trabajo con los textos”, se divide en tres módulos que se corresponden con tres géneros literarios (poesía, prosa y teatro) y un tema concreto. El segundo bloque lo componen los “anexos de referencia y consulta”.
La metodología, otro de los aspectos más innovadores del libro, está basada en la aplicación del enfoque por tareas, herramienta pedagógica para animar a los estudiantes al estudio y disfrute de la literatura, pues tiene en cuenta sus experiencias e intereses y propicia su implicación personal en la realización de las actividades y la cooperación con sus compañeros.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29972 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0-5 (1 egz.)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0-5-49 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Effective Teaching Methods / Gary D. Borich. - New York [etc.] : Macmillan Publishing Company, cop. 1988. - 355, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Bibliogr. s. 339-344. Indeks.
This text presents practical yet realistics, research-based teaching practices that have proven effective for engaging students in the learning process, managing their classroom and increasing student achievement. It not only tells what to do to obtain these results, but shows how to obtain them.
The text explains how individual differences and learner diversity affect student learning needs and classroom management. It also explores teaching strategies in depth, explaining how to use both direct instructional methods and indirect methods. A self-report survey instrument is included to help teachers measure concerns about themselves, the teaching task and their impact on students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27330, O 29945, O 27329 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia na stronach 160-161. Indeks
"Teaching the Spoken Language" is about teaching the spoken language. It presents in a highly accessible form the results of the author's important research on teaching and assessing effective spoken communication.
The authors examine the nature of spoken language and how it differs from written language both in form and purpose. A large part of it is concerned with principles and techniques for teaching spoken production and listening comprehension. An important chapter deals with how to assess spoken language.
The principles and techniques described apply to the teaching of English as a foreign and second language, and are also highly relevant to the teaching of the mother tongue.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doing Second Language Research / James Dean Brown and Theodore S. Rodgers. - Thrid impression. - Oxford : Oxford University Press, 2004. - XI, 34 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia na stronach [295]-307. Indeks
An introduction to the theory and practice of second language research for graduate/Master's students in TESOL and Applied Linguistics, and others.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mehrsprachigkeit / Brigitta Busch. - Wien : Facultas wuv, 2013. - 231 stron : ilustracje ; 22 cm.
(UTB ; 3774)
Bibliografie strony 201-223.
Mehrsprachigkeit ist in Bildung, Kultur, Medien, Wirtschaft, aber auch in der Kindererziehung ein viel diskutiertes Thema. Brigitta Busch präsentiert aktuelle Zugänge, Entwicklungen und Tendenzen der Mehrsprachigkeitsforschung aus soziolinguistischer Sicht. Sie arbeitet die soziale und diskursive Konstruiertheit sprachlicher Kategorien heraus und nimmt sprachliche Praktiken in unterschiedlichen sozialen Kontexten in den Blick. Mehrsprachigkeit wird dabei aus Subjekt-, Diskurs- und Raumperspektive beleuchtet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-2/2x (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ELE Español Lengua Extranjera)
Guida didáctica.
Esta guía didáctica está pensada para proporcionar a los profesores un abanico de técnicas que les permitan hacer la clase más efectiva, además de ofrecer gran cantidad de ideas extra de fácil aplicación. Cada unidad didáctica (consta de 18) empieza con los objetivos de la unidad y una actividad de precalentamiento. Luego siguen las explicaciones metodológicas, que incluyen notas sobre gramática y funciones: cómo utilizar la pizarra, las transcripciones de las grabaciones y la clave de las actividades.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O 29984 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(ELE EspañolLengua Extranjera)
Na okładce: Incluye 2 CD De Audio.
Libro del alumno.
Español en marcha está dirigido a estudiantes jóvenes y adultos que estudien en un país de habla hispana o en su propio país.
Español en marcha está basado en una larga experiencia en clases de español e intenta responder tanto a las necesidades de los profesores como de los alumnos.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O 29983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives)
...offers a variety of practical ways to make use of what is a very valuable resource by: providing ideas and guidelines on when and how to use the mother tongue, encouraging teachers to use the mother tongue selectively and effectively, raising awareness of the similarities and differences between languages, building links between the mother tongue and the foreign language through comparison and translation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29454, O 26712 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 803.0 FR-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Film-Bildung-Schule ; 2)
Schüler/-innen gehen mit audiovisuellen Medien in einer großen Anzahl von Formaten und Genres rezeptiv und produktiv um außerhalb, aber auch innerhalb der Schule. Filmbildung ist zwar mittlerweile als Teil der Medienbildung in den Bildungsplänen und Curricula der Bundesländer fest verankert; anders als andere Sparten der kulturellen Bildung wie Kunst oder Musik wird Film jedoch nicht in einem eigenen Schulfach unterrichtet. Filmbildung soll vielmehr fächerübergreifend stattfinden. An diesem Punkt setzt das in diesem Band vorgestellte Modell zur Filmbildung an. Wie aus der empirischen Forschung seit einigen Jahren bekannt ist, sind es in erster Linie die sprachlichen Fächer, die Filmbildung betreiben. Deren Arbeit wird mit dem hier präsentierten Modell erstmalig zur einer sprach(en)- und kulturübergreifenden Filmbildung fächersystematisch koordiniert. Es kann bei der Entwicklung schulinterner Curricula dazu beitragen, dass sich Lehrende explizit auf das filmbezogene Vorwissen der Lernenden aus dem Unterricht anderer Fächer beziehen können. Zudem zeigt es auf, wie Filmbildung von der Primarstufe bis zum Ende der Sekundarstufe II fächerintegrativ erfolgen kann. Anhand von zahlreichen praxisorientierten Beiträgen ausgewiesener Filmspezialisten und -spezialistinnen werden Beispiele aus den verschiedenen sprachlichen Fächern für die Auseinandersetzung mit Film im Deutsch-, Englisch-, Französisch- und Spanischunterricht gegeben. Die Herausgeber/-innen dieses Sammelbandes arbeiten im Rahmen einer interdisziplinären Forschungskooperation seit 2013 an der Erstellung des Modells zur sprach- und kulturübergreifenden Filmbildung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-S (1 egz.)
Książka
W koszyku
(How To)
Indeks.
How to Teach English is an easy-to-read, practical introduction to English Language Teaching, from the noted author and expert Jeremy Harmer. The book is an essential reference work for trainee teachers preparing for exams such as a Certificate in TESOL.
This book gives clear exemples and explnations of current teaching practice which teachers can-put into immediate use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29940, O 29939, O 24749, O 12759 (4 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.111.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Handbooks for the English Classroom)
Na dole okładki: includes photocopiable material.
Bibliografia na str. 94.
Assessment examines the areas of formal and informal assessment and self assessment. Withing each section practical guidance is given on the issues of purpose, timing, methods and content. The ready-to-use materials include model tests, self assessment and assessment sheets which teachers can adapt to suit their specific. There are additional workshop activites to help teachers think about their own assessment procedures.
Dealing with assessment, this is one of a series of practical guides for teachers which examine pedagogical areas at the centre of ELT debate. Teachers are provided with ideas designed to help them develop their own material and tailor it to their individual needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spontaneous Speaking : Drama activities for confidence / David Heathfield. - Reprinted. - Addlestone : Delta Publishing, 2006. - 96 stron : ilustracje ; 26 cm.
(Professional Perspectives)
...gives teachers a wide variety of drama activities, all of which have been designed to maximise student interaction.
A range of different, true-to-life situations are used, to create meaningful communication, increase fluency and build up students’ confidence.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 20237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives)
...gives teachers a wide variety of drama activities, all of which have been designed to maximise student interaction.
A range of different, true-to-life situations are used, to create meaningful communication, increase fluency and build up students’ confidence.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biliografia na stronach 124-[134].
Podstawowy wykład założeń metodyki nauczania języków obcych...Książka niezbędna dla każdego. kto chce profesjonalnie podejść do nauki języków obcych dla maluchów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 26864, O 28524, O 28655 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Longman Applied Linguistics)
Bibliografia na stronach [321]-359. Indeks.
An understanding of sociocultural context is crucial in second language learning – yet developing this awareness often poses a real challenge to the typical language learner.
This book is a practical language teachers’ guide that focuses on how to teach socially and culturally appropriate language for effective communication. Moving beyond a purely theoretical approach to pragmatics, the volume offers practical advice to teachers, with hands-on classroom tasks included in every chapter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na str. 143-164. Indeks.
This book discusses cognitive and psycholinguistic aspects of third language acquisition and trilingualism, and explores the key role of linguistic awareness in multilingual proficiency and language learning.The author supports a dynamic view of multilingualism by stressing the cognitive advantages that the contact with more languages can offer and uses this approach as the basis for future language teaching and learning. Chapters cover topics such as performing in a third language, metalinguistic awareness in multilinguals and in multilingual education, and English as a third language in Europe.
Useful for students and scholars of applied linguistics, language education, language planning, psycholinguistics, cognitive linguistics and the study of the English language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 30461 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej