Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(27)
Biblioteka Obcojęzyczna
(1)
Czytelnia BG
(3)
Dział Informacji
(3)
Autor
Cioczek Konrad
(2)
Dutko Maciej
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Pietrzyk Agnieszka (1975- )
(2)
Stone Brad
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Bekas Robert
(1)
Bielecki Witold T. (1949- )
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bober Tomasz
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Duncan
(1)
Cortez Michał
(1)
Czaplicka Monika
(1)
De Kare-Silver Michael
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dumaine Brian
(1)
Dywański Piotr
(1)
Erisman Porter
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajór Joanna (1961- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Gralak Anna
(1)
Grzywak Andrzej (1931- )
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hofmann Agnieszka (1970- )
(1)
Homa Dominika
(1)
Härter Gitte (1969- )
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasińska-Biliczak Anna
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kalczyńska Maria (1958- )
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kocot Wojciech (1968- )
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołata Damian
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Maciejewski Tomasz (marketing)
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Markiewicz Krzysztof. Telepraca
(1)
Mastykarz Marcin. E-handel
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Motyl Piotr (marketing)
(1)
Murzyn Wojciech. Przedsiębiorczość w Internecie
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Okraj Jadwiga
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena (marketing)
(1)
Piecha Jan
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Pispers Ralf
(1)
Piwowarczyk Marcin (ekonomia)
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rajchel Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(3)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Handel elektroniczny
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(2)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Biografia
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Kryminał
(2)
Powieść
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The bitcoin standard : the decentralized alternative to central banking.
Bibliografia, netografia na stronach 387-395. Indeks.
W książce „Standard Bitcoina” ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakamoto ma szansę okazać się rozwiązaniem problemu, z którym ludzkość zmaga się od początków handlu – problemu zbywalności, solidności i suwerenności pieniądza. Jako pionierski reprezentant cyfrowej gotówki oraz rzadkości absolutnej Bitcoin stanowi długo wyczekiwaną, zdecentralizowaną i wolnorynkową odpowiedź na bolączkę współczesnych społeczeństw – ciągły spadek siły nabywczej pieniądza manipulowanego przez rządy.
Jeśli szukasz kompleksowego, a jednocześnie przystępnego i pasjonującego wyjaśnienia fenomenu tego nowego, cyfrowego pieniądza, „Standard Bitcoina” to pozycja obowiązkowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - [Wydanie 3]. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Mariusz Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Tomczyk Tomek Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Stępa Maciej Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz (marketing) Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (ekonomia) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (informatyczka) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Szajdziński Jakub Szulczewski Piotr Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Gatunek
Instytucja: Helion
Indeks.
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To "Biblia e-biznesu 3.0" - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć); jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe; które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty; jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną; które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać; jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci; w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma; które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu 3.0" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez "Gazetę Prawną" i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-109.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Alibaba: the house that Jack Ma Built.
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369281 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
(Komputer Świat Ekspert. Biblioteczka ; 7/2010)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 335383+DVD (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 004-6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Bezonomics: How Amazon is changing our Lives and What the Word's Best Companies Are Learning from It.
Szef Amazona Jeff Bezos – podobnie jak Henry Ford, Sam Walton albo Steve Jobs w pierwszych latach działalności założonych przez siebie firm, Forda, Walmartu i Apple’a – stał się najważniejszym przedsiębiorcą swoich czasów. Ten najbogatszy dziś człowiek na świecie zbudował najbardziej wydajną machinę do tworzenia bogactwa w całej historii. Amerykańskie gospodarstwa domowe wydają 2% swoich dochodów na zakup setek milionów produktów, ekspediowanych błyskawicznie z rozsianych po całym globie magazynów firmy. Ale ta wygoda ma swoją cenę. Bezonomika, dowodzi autor książki, doprowadzi do zniknięcia wielu milionów miejsc pracy, a technologia coraz nachalniej będzie ingerować w nasze życie. Aby odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Amazon stał się nieokiełznaną siłą – i jest coraz powszechniej naśladowany – Brian Dumaine przeprowadził wywiady i rozmowy ze 150 osobami z firmy i spoza niej. W swojej książce ujawnia podstawowe zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku: obsesyjną dbałość o klienta, nieustanną innowacyjność, perspektywiczne myślenie i korzystanie na coraz większą skalę ze sztucznej inteligencji. Dumaine pokazuje, jak firmy ze Stanów Zjednoczonych, Chin i innych krajów naśladują metody Bezosa. W książce jest też mowa o firmach, wielkich i małych, które uniknęły zmiażdżenia przez kolosa ze Seattle dzięki odkryciu jego słabszych stron. Autor podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce Amazona. Bezonomika – będąca żyłą złota dla jednych, a zagrożeniem dla innych – stała się czynnikiem wywierającym przemożny wpływ na nasze życie. Każdy mieszkaniec globu powinien dowiedzieć się o niej jak najwięcej. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 370543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U dołu okł.: Wszystko, cop musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
Bibliogr. s. [251]-252.
Kompleksowa publikacja książkowa, prezentująca najnowsze aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w internecie. Dowiesz się z niej m.in.: które formy prawne działalności w internecie są najbardziej optymalne; jak powinien wyglądać wzorowy i bezpieczny regulamin sprzedaży; co różni gwarancję od rękojmi oraz od prawa do odstąpienia od umowy; dlaczego należy unikać tzw. klauzul abuzywnych i co za nie grozi; jak legalnie i mądrze zmniejszyć liczbę przypadków zwrotów towaru; co wolno na Allegro i dlaczego mniej niż we własnym e-sklepie; o co chodzi z wszechobecnymi plikami cookies oraz jak nie narazić się Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych; jak prowadzić e-mail marketing, by nie narazić siebie ani klientów na spam; czy można skutecznie chronić swoje oferty przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją; w jaki sposób bezpiecznie importować towary z Chin lub prowadzić spółkę w Wielkiej Brytanii; dlaczego warto w swoim e-biznesie wdrożyć płatność bitcoinami i na co zwrócić uwagę.
Książkę napisali eksperci specjalizujący się w poszczególnych obszarach prawa e-commerce. Jednak tworzący ją fachowcy pamiętali, że e-sprzedawca nie jest prawnikiem. Dzięki temu poradnik tłumaczy skomplikowane kwestie w przystępny sposób, odpowiada na praktyczne pytania oraz omawia zagadnienia, z którymi e-sprzedawca styka się każdego dnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
In September 2014, a Chinese company that most Westerners had never heard of held the largest IPO in history - bigger than Google, Facebook and Twitter combined. Alibaba, now the world's largest e-commerce company, mostly escaped Western notice for over ten years, while building a customer base larger than Amazon's, and handling the bulk of e-commerce transactions in China. How did it happen? And what was it like to be along for such a revolutionary ride?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 30862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet / Josiane Chriqui Feigon ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 347, [1] strona ; 22 cm.
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję - i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej.
Program bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku pomogą odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 353352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 321388/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 302169 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-commerce : towards new paradigms of economics / Anna Jasińska-Biliczak. - Wydanie I. - Opole : Uniwersytet Opolski, 2023. - 119, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 628)
Bibliografia, netografia na stronach 105-116.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 384207 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 498)
Na grzbiecie akronim serii: SiM.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Streszczenie w języku angielskim.
Monografia jest czwartą publikacją z serii „Społeczeństwo internautów a kultura globalna”, nawiązującą do zagadnień związanych z przemianami współczesnego świata. Myślą przewodnią niniejszej pracy jest zwrócenie uwagi na relacje pomiędzy gospodarką a globalną siecią, jak również rozwój aktywności biznesowej w Internecie oraz trendy zachodzące w sferze ekonomicznych uwarunkowań społeczeństwa sieci.
Inspiracją do przygotowania publikacji są współczesne zjawiska społeczne i gospodarcze, które w drugiej dekadzie XXI wieku nabrały niespotykanego dotąd tempa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382747 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 004-11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300945, 300946, 300947 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 28-30.
Zawiera: Przedsiębiorczość w Internecie / Wojciech Murzyn. E-handel / Marcin Mastykarz. Budowa lokalnych sieci internetowych / Robert Rosłoń. Telepraca / Krzysztof Markiewicz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282585 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 202 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390388 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej