Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(91)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje fachowe
(68)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Publikacje naukowe
(22)
Poradniki i przewodniki
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(74)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(74)
Biblioteka Austriacka
(2)
Biblioteka Obcojęzyczna
(15)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Dział Informacji
(2)
Autor
Sałbut Bartosz
(6)
Mućko Przemysław
(3)
Sokół Aneta (ekonomia)
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Brand Alicja
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Przybysz Marta (ekonomistka)
(2)
Sakowska Agnieszka
(2)
Szóstek Aga
(2)
Uhl Dominik
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Włoch Renata
(2)
Świderska Joanna (ekonomia)
(2)
Allspaw John
(1)
Anderson Philippa
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Barclay Liz
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Białek Maja
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Black Alexandra
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brooks Gregory
(1)
Brunson Russell
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Buglewicz Ksenia (1978- )
(1)
Capras Deborah
(1)
Carter Ben
(1)
Case John (1944- )
(1)
Catalano Frank
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Crawford Graham
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Dany Max
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Debois Patrick
(1)
Doerr John E
(1)
Dressler Katarzyna
(1)
Drzewiecki Radosław
(1)
Economy Peter
(1)
Epstein Lita
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Fawcett Tom
(1)
Fievez-Dupas Josiane
(1)
Finch Brian
(1)
Forsgren Nicole
(1)
Froń Karol
(1)
Galica Mateusz
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Govindarajan Vijay
(1)
Gołembicka Magdalena
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Graham James
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grube Ekkehard
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Guillén-Nieto Victoria
(1)
Gupta Anil K
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Głatki Michał
(1)
Harnish Verne
(1)
Hensel Witold (1917-2008)
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hoffman Reid
(1)
Holden Greg
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Humble Jez
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Janik Małgorzata
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jurek Michał (bezpieczeństwo narodowe)
(1)
Kaczmarek Aleksandra
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kapusta Piotr
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Kim Gene
(1)
Klebahn Perry
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Koper Anna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(87)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(79)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(3)
Chiny (Tajwan)
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Język
polski
(77)
angielski
(11)
francuski
(1)
niemiecki
(1)
norweski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(7487)
9-13 lat
(4372)
6-8 lat
(3903)
Młodzież
(3235)
14-17 lat
(2103)
Przedsiębiorcy
(91)
Szkoły wyższe
(1793)
0-5 lat
(1756)
Dorośli
(775)
Niewidomi
(711)
Nauczyciele
(685)
Studenci
(634)
Rodzice
(543)
Szkoły średnie
(469)
Szkoły podstawowe
(427)
Poziom podstawowy
(425)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(347)
A2 poziom biegłości językowej
(332)
Poziom średniozaawansowany
(321)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
18+
(301)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
A1 (poziom biegłości językowej)
(290)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(202)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(174)
Menedżerowie
(167)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(161)
Psychoterapeuci
(161)
Poziom niższy średniozaawansowany
(155)
Psycholodzy
(153)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(104)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Szkoły ponadgimnazjalne
(88)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(74)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(70)
Licea
(67)
Klasa 1.
(66)
Psychiatrzy
(66)
Gimnazja
(64)
Technikum
(64)
Klasa 2.
(62)
Językoznawcy
(59)
Szkoły zawodowe
(59)
Klasa 3.
(58)
Nauczyciele języków
(55)
Logopedzi
(54)
Fizjoterapeuci
(52)
Klasa 7.
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(47)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(40)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Socjolodzy
(34)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Urzędnicy
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(28)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
Specjaliści ds. marketingu
(26)
C2 (poziom biegłości językowej)
(25)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Zarządzanie
(19)
Przywództwo
(12)
Sukces
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Marketing
(9)
Działalność gospodarcza
(7)
Innowacje
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Biznesplan
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Model biznesowy
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Decyzje
(3)
Etyka biznesu
(3)
Handel
(3)
Język angielski
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Samorealizacja
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Terminologia
(3)
Wyroby i towary
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Dobre praktyki
(2)
Doradztwo i pośrednictwo kredytowe
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Globalizacja
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumenci
(2)
Menedżerowie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Planowanie
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo upadłościowe
(2)
Produktywność pracy
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Upadłość
(2)
Usługi
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencje rozwoju regionalnego
(1)
Akcyza
(1)
Algorytmy
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Anioły biznesu
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Bono (1960- )
(1)
Branded gaming
(1)
COMINTER-SIMULNEG (projekt badawczy)
(1)
COVID-19
(1)
Call center
(1)
Cementownia
(1)
Cementownia Chełm
(1)
Cemex Polska
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
DevOps
(1)
Dress code
(1)
Dyrektorzy
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Elektronika
(1)
Temat: czas
2001-
(35)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Wielka Brytania
(3)
Irlandia
(2)
Niemcy
(2)
Hiszpania
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(44)
Opracowanie
(18)
Podręcznik
(16)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Stan badań
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Akty prawne
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Księga abstraktów
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik rosyjsko-polski
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(60)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Edukacja i pedagogika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Psychologia
(5)
Językoznawstwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka dla przedsiębiorców, menedżerów, handlowców.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych. Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu. Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 287-298.
Dla prawników, przedstawicieli administracji publicznej, obywateli, przedsiębiorców, studentów kierunków prawo, administracja i zarządzanie.
W książce przybliżono problematykę adekwatności aktualnych rozwiązań prawnych w zakresie informatyzacji administracji publicznej oraz dokonano analizy skuteczności przyjętych dotychczas rozwiązań w tym względzie. Publikacja jest skierowana do osób zajmujących się tworzeniem przepisów prawnych, przedstawicieli administracji publicznej, obywateli, przedsiębiorców, a także studentów kierunków: prawo, administracja i zarządzanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 367071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
Dla studentów kierunków biznesowych i menedżerskich.
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka przedsiębiorczości oraz odpowiedzialność przedsiębiorcy. Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze sferą etyki i odpowiedzialności, powoduje, że może ona stanowić inspirację nie tylko dla badaczy poszukujących nowych wyzwań badawczych, ale może być przydatna dla przedsiębiorców w sferze identyfikacji wyzwań z jakimi współczesny przedsiębiorca musi się mierzyć. Do nich należy odpowiedź na nową instytucję etycznego i zrównoważonego ładu korporacyjnego, potrzebę formalizacji standardów etycznych, jak też podjęcie działań ukierunkowanych na zapewnienie zrównoważonego rozwoju. Książka jest też niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków biznesowych i menedżerskich. Może być wykorzystana na wykładach podstaw przedsiębiorczości oraz na zajęciach specjalnościowych z zakresu przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 392789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst równoległy w języku niemieckim, polskim.
Książka zawiera tłumaczenia następujących aktów prawnych: - Ustawa o podatku od spadków i darowizn; - Ustawa o podatku od czynności cywilnoprawnych; - Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych; - Ustawa o podatku akcyzowym. Tłumaczenie uwzględnia najnowsze zmiany do powyższych ustaw obowiązujące od 1 marca 2017 roku. Autorem tłumaczenia jest Kancelaria Rodl & Partner będąca jedną z największych kancelarii audytorskich, doradztwa podatkowego i prawnego. Firma na co dzień świadczy swoje usługi m. in. w języku niemieckim, co gwarantuje najwyższą jakoś merytoryczną tłumaczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja współfinansowana przez PGE Obrót S.A.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania. Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian, zarówno w modelach pracy, jak i postawach ludzi. Zmieniły się potrzeby, a co za tym idzie oczekiwania pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera – holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 394310 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 413-419.
Dla prawników, przedsiębiorców działających w szeroko pojętym kręgu kultury oraz fanów, wyznawców i wielbicieli ikon popkultury.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin, Andy Warhol to tylko niektóre z ikon popkultury wybrane przez autorkę w celu pokazania, jak regulacje prawne - czasem sprytnie zinterpretowane - przyczyniły się do wykreowania koncernów, wytwórni, przedsiębiorstw, nazwisk, postaci czy symboli. Książka zawiera bogato ilustrowane opisy najciekawszych spraw sądowych, sporów oraz zjawisk społecznych związanych z ochroną dóbr niematerialnych w obszarze kultury popularnej. Z lektury czytelnik dowie się m.in. dlaczego Myszka Miki może być chroniona wiecznie. Publikacja pokazuje też kwestie wykorzystywania ikon popkultury poza pierwotnym obszarem ich istnienia, gdzie stają się pożądanym atrybutem działalności rynkowej przedsiębiorców i producentów, umożliwiają rozpoznawalność marek lub też nadają im prestiż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 353031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Intercultural Business Communication and Simulation and Gaming methodology / Victoria Guillén-Nieto, Carmen Marimón-Llorca & Chelo Vargas-Sierra. - Bern ; Berlin ; Bruxelles ; Frankfurt am Main ; New York ; Oxford ; Wien : Peter Lang, 2009. - 392, [10] stron ; 22 cm.
(Linguistic Insights. Studies in Language and Communication ; 83)
This volume derives from the Cominter-Simulneg research project which aims at designing a pragmatic model for the analysis of intercultural communication between Spaniards and Britons, as well as developing a teaching methodology for cultural awareness based on computer simulation of real business settings.
This book adopts an interdisciplinary approach to the study and practice of intercultural business communication, borrowing concepts from social anthropology, social cognition, cognitive linguistics, and intercultural pragmatics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Anil K. Gupta, Vijay Govindarajan, and Haiyan Wang are among the most distinguished experts in the field of globalization.
They argue that, in order for a company to create and maintain its position as a globally dominant player, executives must ensure that their company leads its industry in the following four essential tasks:
-Identifying market opportunities worldwide and pursuing them by establishing the necessary presence in all key markets
-Converting global presence into global competitive advantage by identifying and developing the opportunities for value creation that global presence offers
-Cultivating a global mindset by viewing cultural and geographic diversity as an opportunity, not just a challenge
-Leveraging the rise of emerging markets especially China and India to transform the company's growth prospects, global cost structure, and pace of innovation
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31787 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona sprawiła, że wkraczanie na rynki światowe odbywa się w sposób wcześniej niewyobrażalny. Niewyobrażalna okazuje się też intensywność rywalizacji: szybkość jest ważniejsza od efektywności, a wszystko przebiega w warunkach niepewności i wysokiego ryzyka. Blitzscaling oznacza również działania, które w tradycyjnym myśleniu biznesowym są uważane za bezsensowne, a także konieczność podejmowania trudnych decyzji. Alternatywą dla szaleńczego rozwoju jest klęska, gdy konkurencja dokona blitzscalingu szybciej i skuteczniej.
Dzięki tej książce poznasz i zrozumiesz techniki skalowania biznesu od zera do wielomiliardowego lidera rynku w ciągu zaledwie paru lat. Okaże się ona szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, potencjalnych inwestorów, a nawet menedżerów czy liderów, którzy chcą szybko rozwinąć swój projekt. Z przedstawionych technik z powodzeniem skorzystają również osoby prowadzące kampanie polityczne czy organizacje non profit. Liczne studia przypadków i spektakularne przykłady rozwoju najsłynniejszych firm technologicznych pozwoliły na sformułowanie szeregu taktyk, dzięki którym blitzscaling okazuje się możliwy. Znalazły się tu także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób należy przeprowadzać blitzscaling, w jakich okolicznościach i jakie mogą być jego konsekwencje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania: Czym jest metaverse i jak do niego wejść? Co potrafi wirtualna rzeczywistość? Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią? Jak wykorzystać metaverse w biznesie? Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem? Co można zyskać? Od czego zacząć i czego unikać? To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The ride of a lifetime : lessons learned from 15 years as CEO of the Walt Disney Company", 2019.
Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie.
To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.
"Przejażdżka życia" to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rysunki Piotr Kanarek]. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 386 stron : ilustracje, tabele ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 384-386.
Od pierwszego wydania "Kultury biznesu" minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych.
Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363798 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słownik eksportera : rosyjsko-polski / Piotr Kapusta. - Wydanie 2. - Kraków : Publishing House Dr Lex, 2015. - 323 strony ; 21 cm.
(Foreign Trade Collection)
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i rozliczeń w handlu zagranicznym, zwyczajów w handlu zagranicznym, badań rynków zagranicznych, ceł , podatków oraz dziedzin pokrewnych. Słownik przeznaczony jest dla pracowników handlu zagranicznego, spedytorów, przewoźników, tłumaczy, studentów oraz pracowników naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31159 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - Wydanie I, edycja limitowana z autografem. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Dla marketerów i przedsiębiorców.
"50 praw marketingu Kotarbińskiego" to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu.
W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadomy lider : lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland / Witold Kowalski. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 512 stron : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 507-508.
Przedsiębiorcy, liderzy menedżerowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 361-372. Indeks.
Dla studentów, absolwentów studiów wyższych, przedsiębiorców i menedżerów.
Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 386937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka Przedsiębiorczości / Daniel Kubach. - Wrocław : 3S Financial Group Sp. z o.o., copyright 2021. - 351, [8] stron ; 22 cm.
(Seria LWM Lekcje Warte Miliony)
BIZNES TO PRZYGODA. Ta książka poprowadzi Cię przez Twoją własną podróż - od początkującego przedsiębiorcy po świadomego przedsiębiorcę, który nie boi się sięgać po więcej i z odwagą rozwija żagle swojej firmy. Poznasz w niej pierwsze kroki ku stworzeniu i budowaniu swojego przedsiębiorstwa. “Sztuka przedsiębiorczości” to skarbnica pomysłów i wiedzy, dzięki którym wejdziesz na wyższy poziom, przybliżysz się do wolności finansowej i zaczniesz zmieniać świat z pomocą swoich produktów i usług. DOWIESZ SIĘ M.IN.: Jak rozpocząć karierę przedsiębiorcy i czego potrzebujesz na start? Gdzie i jak pozyskać inwestorów? Jak się do tego przygotować i kiedy jest najlepszy moment? Czy do założenia firmy konieczny jest kapitał? Jak znaleźć swoją niszę? Czy warto wejść w konkurencyjny rynek, czy stworzyć własny błękitny ocean? I jak lepiej działać - lokalnie czy globalnie? Jak zwiększać dochody firmy? Jak unikać błędów i radzić sobie z przeciwnościami losu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst w języku niemieckim i polskim.
Niniejsza publikacja zawiera ponad 20.000 haseł obejmujących: polską klasyfikację działalności, polską klasyfikację wyrobów i usług, polską klasyfikację zawodów i specjalności wraz z tłumaczeniem na język niemiecki. Jej adresatem są przede wszystkim tłumacze przysięgli i specjalistyczni, prawnicy, urzędnicy, wydawcy periodyków specjalistycznych, przedsiębiorcy współpracujący z kontrahentami w krajach niemieckojęzycznych, a także studenci germanistyki, którzy chcieliby poszerzyć zakres terminologii specjalistycznej.
Die vorliegende Veröffentlichung enthält über 20.000 Stichwörter und umfasst: die polnische Klassifikation der Wirtschaftszweige, die polnische Klassifikation der Waren und Dienstleistungen, die polnische Klassifikation der Berufe und Fachgebiete samt ihrer Übersetzung ins Deutsche. Sie richtet sich vor allem an vereidigte Übersetzer und Fachübersetzer, Juristen, Beamte, Herausgeber von Fachzeitschriften und Unternehmer, die mit Firmen im deutschsprachigen Raum zusammenarbeiten, sowie an Germanistikstudenten, die ihren Fachwortschatz erweitern möchten.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 TR (1 egz.)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 T-23 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej