Promocja handlowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(6)
Biblioteka Austriacka
(2)
Biblioteka Obcojęzyczna
(2)
Czytelnia BG
(2)
Dział Informacji
(2)
Księgozbiór Podręczny
(2)
Autor
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Dyba Adam
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Koch-Szołtysek Marta
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Sagan Adam
(1)
Sandmann Hartmut
(1)
Sowinski Bernhard
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Temporal Paul
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Zając Michał (1964- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Niemcy
(3)
Język
polski
(9)
angielski
(2)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Promocja handlowa
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. IM 3271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 312 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 301-307. Indeks.
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279859, 347877 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
English for business / Krystyna Luto-Lach, Maciej Ganczar. - Warszawa : Poltext, 2009. - 320 stron : ilustracje ; 24 cm + 1 płyta audio (CD).
W innych pozycjach nazwa pierwszego autora: Krystyna A. Luto.
...to nowoczesny podręcznik, który krok po kroku prowadzi Czytelników po świecie biznesu, zapoznając z jego terminologią, zwyczajami i wymaganiami.
Świetnie sprawdza się jako narzędzie zdobywania wyższych kwalifikacji podczas studiów, nauki w szkołach i na kursach językowych; zwiększa szanse osób ubiegających się o pracę, pracowników małych firm i wielkich korporacji, słowem służy każdemu, kto chce sprawnie posługiwać się fachowym językiem angielskim w życiu zawodowym, a także orientować się w procesach i zjawiskach gospodarczych na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Brak informacji o dostępności: sygn. O 29513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 266939 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-28 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. N 11645
Książka
W koszyku
Werbung / Berhard Sowinski. - Tübingen : Niemeyer, 1998. - 101 stron ; 22 cm.
(Grundlagen der Medienkommunikation ; 4)
Illustrierte und nichtillustrierte Werbetexte, vor allem in den Anzeigen der Printmedien und den Sendungen der Funkmedien, gehören zu den Gebrauchstexten, mit denen wir täglich in großer Zahl konfrontiert werden. Als Resultate politischer oder betriebswirtschaftlicher und werbetechnischer Planung und Gestaltung suchen sie in ständig wechselnden Strategien, Kreationen und Variationen auf die Entscheidungen ihrer Zielgruppen einzuwirken. Kenntnisse über die Planungs-, Gestaltungs- und Wirkungszusammenhänge sollten bei denen vorausgesetzt werden, die sich mit sprachlichen Verwendungsweisen in Studium und Praxis befassen. Das Buch bietet einen Überblick über die historischen, politischen, wirtschaftlichen und kommunikativen Grundlagen der Werbung, eine Forschungsübersicht zur Werbesprachforschung, Werbepsychologie und Werbesemiotik, untersucht ökonomische und textliche Verlaufs- und Gestaltungsstrategien und analysiert die verwendeten sprachlichen Mittel und ihre Kombinationen an Beispielen aus aktuellen Werbungen. Anhand exemplarischer Interpretationen einzelner Werbeanzeigen und Werbesendungen wird zudem das Zusammenwirken der verschiedenen semiotischen Elemente in Bild-Text-Gestaltungen aufgewiesen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 225045, 211469, 225046 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Warszawa : "Placet", 1995. - 223 s. : wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 220214, 220215, 216156 (3 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278838, 278837 (2 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-21 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Branding your firm's future-with success.
More than a name game, product branding is often a high-stakes gamble-even when there's substantial market research behind it.
...Paul Temporal's Advanced Brand Management presents the highly sophisticated branding techniques used by some of the world's leading companies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Plan marketingowy w praktyce / John Westwood ; [tłumaczenie Marta Koch Szołtysek]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 457 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Small Business)
Tytuł oryginału: The Marketing Plan Workbook.
Indeks.
Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.
Książka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce. Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Księgozbiór Podręczny
Brak informacji o dostępności: sygn. IM 3094 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej