Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(16)
Dział Informacji
(5)
Autor
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Brogniez Jan (1965- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cygan Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Dyche Jill
(1)
Furtak Robert
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gordon Ian H
(1)
Gorman Tom
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hall Stracey (1965- )
(1)
Kaplan Steve (1960- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Korombel Anna
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lis Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Richardson Tom
(1)
Skowron Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Szaran Adam
(1)
Turek Sławomir
(1)
Vidaurreta Augusto
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wiśniewska Agnieszka (1976- )
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Łazarczyk Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Marketing partnerski
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręczniki akademickie
(3)
Podręczniki
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: "Key account management : the route to profitable key supplier status" 1999.
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 266484 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270705 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-78 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270697, 270605 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 309015 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300390, 300389 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
Czego można się spodziewać po ich książce? Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej / Marcin Lis. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 242 strony : ilustracje, tabele ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-238.
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono "twórcze" rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka - biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369565 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 391119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 113-123.
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315805, 309249, 309248 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bb-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-169.
Książka zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją? Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych. Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 328691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285448 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej