Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(27)
Autor
Doroba Anita
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Witkowska Magda
(4)
Buckingham Marcus (1966- )
(2)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Lipa Michał
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Szkuta-Kruk Urszula
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Atlas Radosław
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Basco Monica Ramirez
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Brotto Lori A. (1975- )
(1)
Chee Peter
(1)
Conley Randy
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duława Michał
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Fuller Jack
(1)
Gallo Amy
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Gunter Jen (1966- )
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Janik Tomasz (ksiądz)
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kessler David (1959- )
(1)
Komasa Bartosz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kutcher Jenna
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Liu Zhuo
(1)
Madej Edyta (psycholog)
(1)
Mayer-Schönberger Viktor (1966- )
(1)
Miszkiewicz Bartosz
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Naumiuk Marek (1957- )
(1)
Orzechowski Marek
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Parker Nils
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Piątkowski Marcin (1975- )
(1)
Pyffel Radosław (1976- )
(1)
Rajca Konrad
(1)
Rapaille Gilbert C
(1)
Raz Guy (1975- )
(1)
Reeves Martin
(1)
Rubin Jarosław
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sosnowski Łukasz (prawnik)
(1)
Strutzel Dan
(1)
Sutton Robert I
(1)
Tarnowski Arkadiusz
(1)
Vericourt Francis de
(1)
Wasilewska Joanna
(1)
Wielondek Marcin
(1)
Zanini Michele
(1)
Zieliński Filip
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Ziółek Bartosz
(1)
Zuckerman Gregory
(1)
Zwoliński Grzegorz Andrzej (1981- )
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Żyznowski Wiesław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Sukces
(8)
Zarządzanie
(6)
Przywództwo
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Samopoznanie
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Kobieta
(2)
Kreatywność
(2)
Osobowość
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Samorealizacja
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Autopsychoterapia
(1)
Biurokracja
(1)
COVID-19
(1)
Człowiek
(1)
Diagnoza
(1)
Dyskryminacja
(1)
Epidemie
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Geniusz (wybitne zdolności)
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura narodowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Matematycy
(1)
Mindfulness
(1)
Mobbing
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Natura ludzka
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Optymalizacja biznesu
(1)
Państwo Środka (idea)
(1)
Perfekcjonizm (psychologia)
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie straty
(1)
Postawy
(1)
Posługa
(1)
Pożądanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy
(1)
Prognozy
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Przeciwdziałanie mobbingowi
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rama odniesienia
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Samoakceptacja
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sens życia
(1)
Simons, James Harris (1938- )
(1)
Smutek
(1)
Strategia
(1)
Stres zawodowy
(1)
Teoria gier
(1)
Typologia psychologiczna
(1)
Uprzedzenia
(1)
Warunki pracy
(1)
Wnioskowanie (logika)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zaburzenia seksualne
(1)
Zachowania wyborcze
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zaufanie
(1)
Zdolności
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Śmierć
(1)
Środowisko pracy
(1)
Żałoba
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Opracowanie
(6)
Biografia
(1)
Publicystyka
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Rozwój osobisty
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
(Zarządzanie)
Na okładce: współautor podcastu How I Built This, który ma kilkadziesiąt milionów odtworzeń miesięcznie.
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces. To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej firmy lub zastanawia się, dlaczego udało się to innym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 370310 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy "New York Timesa", przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.
Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak sprzedawca sprzętu do ćwiczeń w domu Peloton, dostawca oprogramowania do wideokonferencji Zoom czy Amazon - z dnia na dzień zostały zasypane lawiną zamówień. Nad innymi - restauracjami, biurami podróży, hotelami czy organizatorami rozrywki na żywo - wisi widmo bankructwa.
Dla niektórych firm, takich jak Facebook, Google, Apple, Spotify, Netflix, Tesla, Uber czy innych technologicznych gigantów, czas zamętu będzie okresem rozkwitu. W innych branżach, choćby w szkolnictwie i wyższej edukacji czy opiece zdrowotnej, bez kontaktu osobistego trudno będzie dostarczyć realną wartość swoim odbiorcom. Galloway oferuje w równym stopniu ostrzeżenia i nadzieje. Przy dużym współudziale Amazona, Apple’a, Google’a i Facebooka.
Na szczęście Galloway nie tylko straszy. Stara się znaleźć w swych rozważaniach równowagę pomiędzy sceptycyzmem i nadzieją. To, co miało się wydarzyć w ciągu dziesięciu lat, nastąpiło zaledwie w ciągu kilku miesięcy, a Galloway, w swoim klasycznym stylu, pędzi w poprzek tych trendów, łącząc kropki, które dla innych są niewidoczne. I możesz się z nim nie zgadzać, ale ta książka zmusi cię do myślenia. To paradoks: pandemia COVID-19, która sparaliżowała dużą część światowej gospodarki, jednocześnie zdynamizowała zmiany. Zapoczątkowała nowe trendy, inne zawróciła, ale przede wszystkim - jak twierdzi Scott Galloway - wzmocniła dotychczasowe.
Jego książka to w zamyśle przewodnik po postpandemicznej rzeczywistości. Ale nawet gdyby niektóre jego prognozy okazały się chybione, warto zapoznać się z diagnozą, z której wyrastają. Zamknięci w domach możemy sobie bowiem nie zdawać sprawy z tego, jak bardzo świat przyspieszył.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 367217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Na okładce: Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski.
Chiny są obecne we wszystkich branżach i sektorach oraz w wielu aspektach naszego życia. Stało się tak za sprawą bezprecedensowego wzrostu gospodarczego ostatnich dekad i dokonującej się na naszych oczach rewolucji technologicznej. W Polsce rosnące znaczenie Chin na świecie jest często przyjmowane z niedowierzaniem lub zaskoczeniem, radykalną krytyką albo bezkrytycznym entuzjazmem. Dla przedsiębiorców XXI wieku Azja nie jest już kwestią wyboru, lecz oznacza konieczność wejścia w kontakt z tamtejszym biznesem, co bez poznania i zrozumienia wschodniej kultury, norm i wartości, instytucji, stylu prowadzenia biznesu i wyzwań z nimi związanych jest skazane na fiasko. Można tę wiedzę zdobywać przez własne doświadczenia i uczenie się na błędach, co – jak wiadomo – bywa kosztowne, czasochłonne, a nawet bolesne. Żeby ułatwić przedsiębiorcom realizację biznesowych celów, przeprowadziłem wywiady z 20 ludźmi z różnych branż, którzy w ostatnich latach wypłynęli na chiński ocean. Moich rozmówców (Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski) łączy świadomość wielkiego wyzwania, do którego potrzeba głowy, charakteru, a czasem także wiary. Zderzyli się oni z rzeczywistością Państwa Środka i przeszli pozytywnie tę weryfikację, stając się mistrzami w swoich dziedzinach.
Książka Biznes w Chinach jest nie tylko kompendium praktycznej wiedzy o Państwie Środka i prowadzonym w nim biznesie, lecz także kroniką zmian ostatnich dekad i zapowiedzią przyszłości. Polecamy ją każdemu, kto prowadzi biznes w Chinach, planuje nawiązać współpracę z Chińczykami albo styka się z nimi w swojej pracy. Książka zainteresuje również wszystkich ciekawych świata, przede wszystkim pozaeuropejskiego – otwierającego zupełnie nowe możliwości i stawiającego nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383151 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Tytuł oryginału: The Imagination machine : how to spark new ideas and create your company's future.
To niezwykle praktyczna i skłaniająca do myślenia lektura o pobudzaniu kreatywności. O tym, jak zbudować i wprawić w ruch maszynę wyobraźni, czyli firmę, która systematycznie korzysta z kreatywności, innowacji i nieustannie się uczy, by zapewnić sobie wzrost. Dziś, gdy przewaga konkurencyjna jest coraz bardziej krótkotrwała, modele biznesowe zmieniają się coraz szybciej, a sztuczna inteligencja przekształca sposób, w jaki pracujemy – firmom bardziej niż kiedykolwiek potrzeba wyobraźni i kreatywności. Aby znajdować nowe szanse, obmyślać na nowo swój biznes i odkrywać ścieżki rozwoju. Lecz by tworzyć innowacyjne rozwiązania, firmy potrzebują zarówno mechanizmów wyzwalających wyobraźnię i kreatywność pracowników, jak i systemu, który przekształca ich pomysły w praktyczne, dające się wykorzystać projekty. I właśnie na tych dwóch ważnych aspektach skupia się książka Maszyna kreatywności. Korzystając z doświadczeń i spostrzeżeń szefów wielu firm, jak również z osiągnięć neurobiologii, informatyki, psychologii i filozofii, Martin Reeves z Instytutu Hendersona w Boston Consulting Group i Jack Fuller, ekspert w dziedzinie neurobiologii, przedstawiają fascynujące spojrzenie na mechanikę kreatywności. Pokazują, jak wyobraźnia, kreatywność i uczenie się mogą stać się kluczem do trwałego i długoterminowego sukcesu w biznesie. Opisują też możliwości wykorzystania w procesach kreatywnych sztucznej inteligencji. Reeves i Fuller dają liderom konkretne narzędzia i metody pozwalające tworzyć i wdrażać innowacyjne pomysły.
W swojej książce przedstawiają proces rodzenia się idei i wprowadzania ich w życie, na który składa się: 1. Uwiedzenie: Jak otworzyć się na zaskoczenie 2. Idea: Jak generować nowe pomysły 3. Zderzenie: Jak obmyślać na nowo swoje idee w oparciu o informacje zwrotne ze świata rzeczywistego 4. Epidemia: Jak rozprzestrzeniać ewoluującą ideę wśród innych 5. Nowa zwyczajność: Jak przekształcić swoją nowatorską ideę w akceptowaną rzeczywistość 6. Na bis: Jak wciąż na nowo odtwarzać ten proces Ta książka powinna znaleźć się w biblioteczce każdego menedżera, który chce zaszczepić zarówno w pojedynczych osobach, jak i całych zespołach potrzebę kreatywności, odkrywania i eksperymentowania. W biblioteczce każdego lidera, który chce przekształcać idee w nową rzeczywistość. *** W dzisiejszym środowisku biznesowym zdolność wyjścia poza szablony i nienaśladowanie tego, co robią inni, ma decydujące znaczenie. To wymaga umiejętności wykorzystywania znanych rzeczy w niekonwencjonalny sposób, zdolności do zachwytu, czerpania inspiracji, gdy coś się nie udaje lub nie działa, i do znajdowania źródła pomysłów w niespodziewanych wydarzeniach. Ta książka wypełnia ważną lukę w naszej wiedzy o tym, jak w strategii biznesowej systematycznie wykorzystywać wyobraźnię, kreatywność i uczenie się. – Jorgen Vig Knudstorp, prezes wykonawczy LEGO Brand Group, były prezes i CEO LEGO Group Kreatywność i wyobraźnia coraz bardziej stają się najważniejszym źródłem wielkich sukcesów biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 384736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: The 6 types of working genius : a better way to understand your gifts, your frustrations, and your team.
Patrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy. Rozbieżności między naszą pracą a talentami Ludzie pracujący na stanowisku zgodnym ze swoimi predyspozycjami i naturalnymi zdolnościami, niezależnie od tego, czy są dyrektorami generalnymi, liderami czy świeżo zatrudnionymi pracownikami, czują się bardziej spełnieni i odnoszą większe sukcesy.Problem pojawia się jednak wtedy, gdy chcemy wykorzystać naszą osobowość i nasze preferencje podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych oraz we współpracy z kolegami z zespołu obdarzonymi innymi zdolnościami. Jakim typem geniusza jesteś w pracy? Lencioni wyróżnił sześć typów talentu, pozwalających określić, jaki rodzaj pracy sprawia danej osobie radość i dodaje energii oraz czego powinna ona unikać, by nie wywoływać u siebie frustracji i nie doprowadzić do wypalenia zawodowego. Model Lencioniego nie tylko oferuje schemat pozwalający na szybkie zrozumienie własnych talentów, ale też umożliwia menedżerom i liderom odkrycie oraz właściwe wykorzystanie naturalnych predyspozycji członków ich zespołów. Jest on w takim samym stopniu modelem osobowości, jak i narzędziem poprawy produktywności, prowadzącym do zwiększenia osobistej i zespołowej energii, wzajemnego zrozumienia i lepszej współpracy. Lepsza droga do zrozumienia swojego talentu, frustracji i zespołu W pierwszej części książki Lencioni opowiada intrygującą, choć fikcyjną historię Bulla Brooksa, przedsiębiorcy, męża i ojca, który postanawia rozwiązać problem swojej frustracji w pracy i odnajduje nowy sposób myślenia. Dzięki niemu inaczej postrzega własną pracę, zespół, a nawet małżeństwo. Druga część książki stanowi szczegółowy przegląd modelu i daje konkretne narzędzie do zrozumienia swoich naturalnych uzdolnień oraz do identyfikacji talentów, predyspozycji, ale i frustracji członków zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do.
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 357705 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu - MT Biznes)
Tyt. oryg.: "12 disciplines of leadership excellence : how leaders achieve sustainable high performance", 2013.
Zapewne wszyscy słyszeliśmy kiedyś określenie urodzony przywódca. Eksperci w dziedzinie przywództwa Brian Tracy i doktor Peter Chee obalają mit, że każdy urodził albo nie urodził się przywódcą, że przywództwo jest talentem danym jednym, a nie danym innym i aby być przywódcą skutecznym, trzeba mieć go w genach. Autorzy przekonują, że wielcy przywódcy są ukształtowani, a nie urodzeni. Każdy posiada zdolność kształtowania siebie na taką osobę, która umożliwi innym sięganie do ich najwyższego potencjału i która będzie ich podnosiła na duchu. W książce "12 dyscyplin doskonałego przywództwa" autorzy pokazują dokładnie, w jaki sposób to osiągnąć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 328292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 153-154.
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnosić sukcesy. Niestety, w większości miejsc pracy z niezrozumiałych przyczyn ignoruje się te podstawowe zasady. Dlatego w niniejszej książce legendarny ekspert w dziedzinie przywództwa i autor bestsellerów Ken Blanchard oraz jego współpracownik Randy Conley postanowili podzielić się 52 prostymi wskazówkami, które pomogą liderom uczynić zdroworozsądkowe przywództwo powszechną praktyką. Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj swoje silne strony : użyj dźwigni swojego talentu / Marcus Buckingham ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT biznes, 2023. - 219, [36] stron : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
(Zarządzanie)
Na okładce pod nazwą autora: współautor tzw. testu Gallupa.
Tytuł oryginału: Go put your strengths to work : 6 powerful steps to achieve outstanding performance.
Zaufaj swoim talentom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać! Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od ?rm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Zrodził się między innymi z sukcesu takich bestsellerów autora jak Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony. Buckingham odpowiada na kluczowe pytanie: jak użyć swoich talentów, aby osiągnąć sukces? Z tej książki dowiesz się: • dlaczego w pracy nie chodzi tylko o to, w czym jesteś dobry, a w czym kiepski, • jak prawidłowo określić swoje mocne strony, • co robić, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które cię rozwijają, a coraz mniej na te, które obniżają twoją skuteczność, • jak w rozmowie z szefem i współpracownikami podkreślać swoje talenty i nie sprawiać wrażenia, że się chwalisz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387384 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy wykorzystać te wyjątkowe ludzkie umiejętności, by podejmować lepsze decyzje w dobie algorytmów. Ludzkość mierzy się z bezprecedensowymi wyzwaniami – od pandemii po populizm, od sztucznej inteligencji po masowe bankructwa firm, od nierówności majątkowych po zmiany klimatu. Autorzy wskazują w niniejszej książce najważniejsze narzędzia, które pozwolą nam odnaleźć właściwą drogę w gąszczu narastających problemów. O skuteczności podjętych przez nas działań – niezależnie od tego, czy na poziomie osobistym, zawodowym, państwa, czy wreszcie całej cywilizacji – decyduje to, co jest w nas: unikalna ludzka zdolność do myślenia kontekstowego. Na czym ona polega? Na tworzeniu modeli mentalnych, które pozwalają nam dostrzegać prawidłowości, przewidywać, jak sprawy będą się toczyć, i rozumieć nowe sytuacje. Ramy, w które ujmiemy dane zagadnienie, przesądzają o tym, jakie decyzje podejmiemy i jakie rezultaty osiągniemy. Zagadnienia takie jak pamięć czy rozumowanie od dawna leżą w centrum zainteresowania naukowców, na uboczu natomiast pozostawały kwestie związane z myśleniem kontekstowym. Kiedy jednak komputery coraz lepiej radzą sobie z wykonywaniem niektórych zadań poznawczych, ramowanie staje się funkcją krytyczną – a tylko ludzie mają taką zdolność. Jeśli chcemy rozwiązywać problemy, które stawia przed nami rzeczywistość, musimy nauczyć się inaczej na nie patrzeć oraz skupiać nasze myśli na ich newralgicznych elementach. Niniejsza książka jest pierwszym przewodnikiem pokazującym, jak biegle opanować naszą przyrodzoną umiejętność tworzenia modeli mentalnych i jak dzięki nim zacząć sięgać poza oczywiste rozwiązania.
Przeczytacie w niej także m.in.: Dlaczego rada, żeby zacząć myśleć nieszablonowo, nie przyda się nikomu. Jak bracia Wright, nie mając żadnego formalnego przygotowania w zakresie fizyki, po raz pierwszy w historii ludzkości wznieśli się w powietrze samolotem, zawdzięczając to wzorowo przeprowadzonemu myśleniu kontekstowemu. Jak użycie hasztagu #MeToo na Twitterze doprowadziło do zmiany sposobu postrzegania napaści na tle seksualnym od wstydu do upełnomocnienia. Jak ramowanie Covid-19 jako choroby odpowiadającej sezonowej grypie doprowadziło do katastrofy, a stworzenie modelu opartego na SARS (ciężkim ostrym zespole oddechowym) pozwoliło Nowej Zelandii uporać się z pandemią. Każda chwila naszego życia zostaje przefiltrowana przez tworzone przez nas modele mentalne, mimo to zazwyczaj są one dla nas niewidoczne. Ta wnikliwa książka pokazuje, jak uświadomić sobie, że zawsze patrzymy przez pryzmat czegoś, i jak szukać nowych punktów widzenia, kiedy otaczający nas świat wciąż się zmienia. Ważna i przydatna pozycja – pewną ręką prowadząca nas po niespokojnych czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2020. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life" 2008.
Indeks.
Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia? Ta książka powie, jak to zrobić.
Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać? A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja ?rma powinna zareagować na cięcie cen rywala? Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych? Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować.
SZTUKA STRATEGII pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o ?lmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na eBayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń. Dzięki lekcjom zawartym w książce dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Oparty na badaniach praktyczny poradnik pokazujący, jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-agresywnym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia również zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach. Relacje między ludźmi w pracy bywają niełatwe. Stres, jaki wywołują codzienne kontakty z trudnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować.
W książce znajdziesz mnóstwo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych oraz praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 384557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu.
Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa powoli i zbyt ostrożnie. W czasach wielkiego zamętu struktury oparte na modelu odgórnego zarządzania i licznych regułach okazują się bardziej szkodzić niż pomagać. Tłamszą kreatywność, tłumią innowacyjność. A dziś potrzeba organizacji śmiałych, przedsiębiorczych i nadążających za zmianami. Dlatego powstała ta książka.
Jak procedury i hierarchię zastąpić czymś lepszym. W "Humanokracji" Gary Hamel i Michele Zanini wyróżniają siedem podstawowych zasad firmy skupionej na człowieku i dzielą się z czytelnikiem precyzyjnymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia organizacji postbiurokratycznej. Przedstawiają nowy model zarządzania, który uwalnia drzemiące w ludziach pokłady kreatywności i zachęca wszystkich do myślenia i postępowania jak właściciel firmy. Kreślą szczegółowy plan jak stworzyć organizację jednocześnie dużą i szybką, jednocześnie zdyscyplinowaną i samorządną, jednocześnie wydajną i przedsiębiorczą w swej naturze, jednocześnie rozważną i śmiałą.
Rebelianci odnoszący sukcesy biznesowe. By nie pozostać gołosłownymi, Hamel i Zanini przywołują przykłady różnych firm, które zgodnie z zasadami humanokracji spłaszczyły swą strukturę, zaufały pracownikom i umożliwiły im podejmowanie decyzji biznesowych, dzięki czemu odniosły sukces na konkurencyjnych rynkach.Są to takie organizacje jak m.in.: Buurtzorg, Nucor, Haier, Svenska Handelsbanken, Southwest Airlines, 3M czy Michelin. Stosując ten alternatywny model zarządzania, w którym ludzie nie są tylko "zasobami" wykorzystywanymi do realizacji czyichś założeń, lecz zaangażowanymi twórcami rozwiązań, stworzyli firmy zwinne, które szybko podejmują decyzje i z łatwością tworzą innowacje.
Nowa organizacja, w której na pierwszym miejscu jest człowiek. Niniejsza książka to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce budować organizacje zdolne wyprzedzać zmiany - dla każdego, kto dąży do tego, by zapewnić wszystkim członkom zespołu możliwość zdobywania wiedzy, rozwijania się i wnoszenia własnego wkładu. To gotowy przewodnik dla menedżerów marzących o tym, by każdy pracownik stał się mikro przedsiębiorcą odpowiedzialnym za firmę, w której pracuje. Dla liderów pragnących obalać przestarzałe systemy zarządzania i wycofywać niepraktyczne procesy. Humanokracja podpowiada, jak zainicjować ruch, którego nie da się zatrzymać i który doprowadzi do powstania firmy gotowej na przyszłość i otwartej na człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376667 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Autor książki zabiera nas w podróż poza klasyczne pięć etapów żałoby (zaprzeczenie, gniew, targowanie się, depresja, akceptacja), aby odkryć szósty etap: ZNACZENIE.
Gdy umiera ukochana osoba albo gdy doświadczamy innej dotkliwej straty, takiej jak koniec małżeństwa, zamknięcie firmy, w której pracujemy, czy utrata domu, potrzeba nam czegoś więcej niż tylko świadomości, że tej osoby już nie ma czy że już nigdy nie wrócimy do miejsca, w którym spędziliśmy najwspanialsze lata życia. Chcemy znaleźć w tym wszystkim jakiś sens. Strata dogłębnie rani i paraliżuje, nawet na długie lata. Odnalezienie znaczenia pozwala nam odczuć coś więcej niż tylko ból. Pozwala z miłością do tych, którzy odeszli, iść naprzód.
Ta książka to pełen empatii i delikatności przewodnik po uzdrowieniu z ogromnej straty.
Autor od wielu lat zajmuje się tematem żałoby, ale nawet ogromna wiedza nie uchroniła go przed szokiem, jaki przeżył, gdy zmarł jego dwudziestojednoletni syn. Kessler wiedział, że musi znaleźć sposób na to, aby przepracować ten ból i uczcić pamięć syna. W książce dzieli się swoimi spostrzeżeniami i wnioskami. Przedstawia potężne narzędzia, które mogą być pomocne osobom doświadczającym żałoby. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chciałyby zrozumieć istotę żałoby i nadać jej znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379498 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dla menedżerów.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadomy lider : lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland / Witold Kowalski. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 512 stron : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 507-508.
Przedsiębiorcy, liderzy menedżerowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: The making of a manager: how to crush your job as the new boss, 2019.
Na okładce: "Jesteś świeżo upieczonym menadżerem? Czujesz nerwowe ściskanie w żołądku? Bez obaw. Z pomocą Julie Zhuo nie tylko wejdziesz na własną ścieżkę, ale też zdołasz na niej pozostać." Daniel H. Pink autor bestsellerów "Kiedy i Drive"
"Menedżer na starcie" to nowoczesny przewodnik pełen przykładów zaczerpniętych z codziennej praktyki i wnikliwych spostrzeżeń, dzięki którym dowiesz się między innymi: jak odróżnić dobrego menedżera od przeciętnego; kiedy zatrudnić kandydata, choć nie wypadł najlepiej podczas rozmowy kwalifikacyjnej; jak zbliżyć się do podwładnych i zyskać ich zaufanie; czym tak naprawę jest feedback i jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami; do kogo się zwrócić, gdy nie wiesz, co robić, i potrzebujesz wsparcia. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w pracy, czy doświadczonym liderem, czy też chcesz awansować, ta książka pozwoli ci się stać takim menedżerem, jakiego sam chciałbyś mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 469-480.
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami. Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne kroki. Każda zmiana rodzi opór! Ludzie przeżywają zmianę jak traumatyczne przeżycie i trzeba im pomagać przejść przez ten proces. Każde z tych podejść jest znane od wielu, wielu lat. A jaka jest ich skuteczność? Na podstawie badań możemy powiedzieć, że posługując się nimi, masz 30% szans na sukces.
Autorzy opisują nowe, zwinne podejście do zmian. Zamiast trzymać się kurczowo planu, ciągle szukaj nowej wiedzy i informacji zwrotnych płynących od wszystkich, na których zmiana ma wpływ, i odpowiednio modyfikuj swoje działania. Gdy doświadczysz tak zwanego oporu, potraktuj go jako źródło dodatkowej informacji od pracowników. Sukces zmiany zależy od zwinnego podejścia do zarządzania, i opisują je, łącząc oba podejścia w nową całość, a Edyta Madej ilustruje książkę rysunkami ułatwiającymi zrozumienie i zapamiętanie przedstawionej koncepcji. Zwinne podejście oznacza, że droga do celu jest ciągłym powtarzaniem cyklu uczenia się poprzez działanie: Wgląd (diagnoza) - Wybór opcji działań - Eksperyment.
Chcesz teorii? Znajdziesz ją w pierwszej części książki. Szukasz praktyki? Na końcu znajdziesz opis ponad 50 zwinnych narzędzi do wykorzystania oraz propozycję wdrożenia nowego podejścia do zarządzania zmianą w twojej organizacji. Sięgnij po tę książkę i znajdź w niej inspirację do własnych działań. Eksperymentuj, wyciągaj wnioski z rezultatów swoich prób i doświadczeń i osiągaj sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355414 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Na okładce: Narzędzia dla pracownika i szefa. Autorka bestsellera "Szef wymagający i wyrozumiały".
Autorka bestsellera "Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza" wraca z nowa książką i ze strategią walki z niewłaściwymi zachowaniami w pracy, pokazując, co możemy zrobić - tu i teraz - by wspólnie tworzyć sprawiedliwe i efektywne środowisko pracy.
Oto problem, który dotyczy nas wszystkich, wszyscy bowiem - nawet nieświadomie - wykluczamy, nie doceniamy i nie w pełni wykorzystujemy potencjał jednych ludzi, równocześnie angażując, przeszacowując i awansując innych. W naszej codziennej pracy możemy mieć do czynienia z różnymi problemami: stereotypami, uprzedzeniami, nękaniem, dyskryminacją, atakami słownymi czy przemocą fizyczną, które są nie tylko niesprawiedliwe, ale prowadzą też do braku efektywności. Nie można jednak rozwiązać problemów, których nie chcemy dostrzec.
Kim Scott pokazuje, jak rozpoznawać niewłaściwe postawy i zachowania, wywołujące rzeczywiste szkody. Pomaga zrozumieć, w jaki sposób mechanizmy te utrwalają nierówność i niesprawiedliwość, a przez to uniemożliwiają twojemu zespołowi i całej firmie odniesienie prawdziwego sukcesu. Przedstawia także odpowiednie strategie i sposoby postępowania dla wszystkich, którzy spotykają się z toksycznymi postawami w pracy, a więc:
Dla ofiar - jak bronić się przed niewłaściwymi zachowaniami; Dla świadków - co zrobić, by przestać być biernym świadkiem niesprawiedliwości i zacząć działać; Dla sprawców - jak dostrzec błędy w swoim zachowaniu, zrozumieć, w jaki sposób może ono negatywnie wpływać na współpracę w zespole i jak to zachowanie zmienić; Dla liderów - w jaki sposób zapobiegać przypadkom niesprawiedliwości w miejscu pracy i co zrobić, gdy - pomimo starań - już do tego dojdzie.
Toksyczne miejsce pracy to kompletna strategia budowy kultury, w której panuje atmosfera szacunku pozwalająca wszystkim efektywnie ze sobą pracować. To niezwykle potrzebny przewodnik po tym, w jaki sposób liderzy i ich zespoły powinni tworzyć miejsce pracy umożliwiające wszystkim pokazanie pełni swoich możliwości i odczuwanie radość ze wspólnego działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia książek Roberta I. Suttona na stronie [301].
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
Przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. Pokazuje sposób myślenia, środki działania i postępowanie najlepszych szefów oraz wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz. Zestawia dobre i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków: obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynami czy wykonywania "brudnej roboty".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359098 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej