Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(662)
Forma i typ
Książki
(640)
Publikacje naukowe
(287)
Publikacje fachowe
(199)
Poradniki i przewodniki
(126)
Publikacje dydaktyczne
(117)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(46)
Publikacje popularnonaukowe
(37)
Czasopisma
(13)
Audiobooki
(7)
Publikacje informacyjne
(5)
Publikacje promocyjne
(3)
Proza
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(522)
nieokreślona
(63)
wypożyczone
(43)
tylko na miejscu
(40)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(589)
Biblioteka Austriacka
(8)
Biblioteka Obcojęzyczna
(23)
Czytelnia BG
(17)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(5)
Dział Informacji
(19)
Księgozbiór Podręczny
(5)
Biblioteka Muzyczna
(2)
Autor
Sałbut Bartosz
(11)
Gasper Dorota
(7)
Bury Agnieszka Natalia
(6)
Kostera Monika (1963- )
(6)
Juchnowicz Marta (1948- )
(5)
Lipa Michał
(5)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczka)
(5)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawczyni)
(5)
Bugdol Marek (1966- )
(4)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(4)
Karczewski Leszek
(4)
Kretek Henryk
(4)
Sinek Simon
(4)
Waśko Zbigniew
(4)
Witkowska Magda
(4)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(3)
Dooley Jenny
(3)
Evans Virginia
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Haman Wojciech (1954- )
(3)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(3)
Kinowska Hanna (organizacja i zarządzanie)
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(3)
Moczydłowska Joanna
(3)
Modzelewski Piotr
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Paluch Jan
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Radosz Joanna (1992- )
(3)
Rostkowski Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(3)
Sepielak Paweł
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Spiechowski Przemysław
(3)
Stańczyk Izabela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(3)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(3)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Antczak Mariola
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Berman Karen (1962- )
(2)
Bielakowski Cezary (1968- )
(2)
Blikle Andrzej (1939- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(2)
Bucki Piotr
(2)
Cagan Marty (1959- )
(2)
Case John (1944- )
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Doktór Dymitr
(2)
Doroba Anita
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Fabritius Friederike
(2)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(2)
Firlej Krzysztof
(2)
Flak Olaf
(2)
Ford Henry (1863-1947)
(2)
Froń Karol
(2)
Fryzeł Barbara (1971- )
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(2)
Gawande Atul (1965- )
(2)
Gaweł Łukasz
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Gomola Aleksander (1963- )
(2)
Gross-Gołacka Elwira
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Halaba Małgorzata
(2)
Hamel Gary (1954- )
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Heidtman Joanna
(2)
Hull John (1946- )
(2)
Iacocca Lee (1924-2019)
(2)
Idziak Wacław
(2)
Jacyna Marianna (1961- )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Jonek-Kowalska Izabela
(2)
Jopek Katarzyna
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(352)
2010 - 2019
(231)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(600)
1901-2000
(21)
1989-2000
(15)
1945-1989
(10)
1918-1939
(3)
1401-1500
(1)
1901-
(1)
Kraj wydania
Polska
(634)
Wielka Brytania
(10)
Stany Zjednoczone
(8)
Niemcy
(5)
Austria
(1)
Węgry
(1)
Holandia
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(621)
angielski
(23)
niemiecki
(5)
niderlandzki
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(142)
Szkoły wyższe
(112)
Przedsiębiorcy
(60)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Studenci
(20)
Dyrektorzy HR
(9)
Specjaliści ds. kadr
(9)
Pracodawcy
(8)
Specjaliści ds. public relations
(6)
Specjaliści ds. rekrutacji
(6)
Copywriterzy
(5)
Informatycy
(5)
Nauczyciele
(5)
Dyrektorzy
(4)
Ekonomiści
(4)
Handlowcy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
Prawnicy
(4)
Specjaliści ds. reklamy
(4)
Coachowie
(3)
Doradcy personalni
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Trenerzy pracy
(3)
Urzędnicy
(3)
Architekci
(2)
Architekci krajobrazu
(2)
Blogerzy
(2)
Doktoranci
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Dowódcy
(2)
Dziennikarze
(2)
Finansiści
(2)
Hotelarze
(2)
Internauci
(2)
Kierownicy projektów
(2)
Księgowi
(2)
Logistycy
(2)
Menedżerowie kultury
(2)
Pracownicy banków
(2)
Psycholodzy
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Trenerzy biznesu
(2)
14-17 lat
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Administratorzy systemów
(1)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Antropolodzy społeczni
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Freelancer
(1)
Graficy
(1)
Harcerze
(1)
Influencerzy
(1)
Instruktorzy harcerscy
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inżynierowie
(1)
Językoznawcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Lekarze
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Negocjatorzy
(1)
Niewidomi
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pedagodzy
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Projektanci mody
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przywódcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds sprzedaży
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura polska
(10)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Zarządzanie
(122)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(87)
Przedsiębiorstwo
(83)
Przywództwo
(57)
Marketing
(55)
Kultura organizacyjna
(42)
Sukces
(41)
Menedżerowie
(37)
Innowacje
(29)
Marketing cyfrowy
(26)
Kadry
(23)
Reklama
(23)
Komunikacja marketingowa
(22)
Praca zespołowa
(22)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Praca
(21)
Przedsiębiorcy
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Motywacja pracy
(19)
Organizacja
(18)
Media społecznościowe
(17)
Coaching
(16)
Organizacja pracy
(15)
Zachowanie organizacyjne
(15)
Decyzje
(14)
Marka (ekonomia)
(14)
Public relations
(14)
Zaangażowanie pracowników
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Kompetencje przywódcze
(13)
Komunikacja interpersonalna
(13)
Kreatywność
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Przedsiębiorczość
(12)
Sztuczna inteligencja
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Handel elektroniczny
(11)
Kapitał ludzki
(11)
Kompetencje menedżerskie
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Rozwój zrównoważony
(11)
Zarządzanie kryzysowe
(11)
Badania marketingowe
(10)
Instytucje kultury
(10)
Konsumenci
(10)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(10)
Psychologia biznesu
(10)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(9)
Produktywność pracy
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
COVID-19
(8)
Dobre praktyki
(8)
Etyka biznesu
(8)
Globalizacja
(8)
Organizacje
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Rynek pracy
(8)
Samorealizacja
(8)
Sprzedaż
(8)
Terminologia
(8)
Zarządzanie finansami
(8)
Zarządzanie publiczne
(8)
Biznesplan
(7)
Gospodarka
(7)
Informatyzacja
(7)
Internet
(7)
Komunikacja wewnętrzna
(7)
Konkurencyjność
(7)
Metodologia
(7)
Miasta
(7)
Model biznesowy
(7)
Motywacja
(7)
Pokolenie Y
(7)
Postawy
(7)
Przemysł motoryzacyjny
(7)
Sektor publiczny
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie różnorodnością
(7)
Zwinne zarządzanie
(7)
Badania naukowe
(6)
Biblioteki
(6)
Cyberbezpieczeństwo
(6)
Język angielski
(6)
Kariera
(6)
Kompetencje zawodowe
(6)
Kultura
(6)
Mentoring
(6)
Negocjacje biznesowe
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Projektowanie
(6)
Samopoznanie
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Styl kierowania
(6)
Zarządzanie kulturą
(6)
Temat: dzieło
Familie Wawroch
(1)
Heimkehr
(1)
Mam Talent (program telewizyjny)
(1)
kalte Herz
(1)
Temat: czas
2001-
(275)
1901-2000
(95)
1989-2000
(73)
1945-1989
(38)
1801-1900
(9)
1918-1939
(8)
1901-1914
(6)
1914-1918
(6)
1939-1945
(5)
1701-1800
(4)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1301-1400
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(139)
Stany Zjednoczone (USA)
(29)
Europa
(6)
Chiny
(5)
Niemcy
(5)
Opole (woj. opolskie)
(5)
Korea Południowa
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Wielka Brytania
(3)
Świat
(3)
Indie
(2)
Japonia
(2)
Meksyk
(2)
Ukraina
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Azja Środkowa
(1)
Billund (Dania)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Daleki Wschód
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolny Śląsk
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Irak
(1)
Irlandia Północna (Wielka Brytania)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Suwałki (woj. podlaskie ; okolice)
(1)
Turcja
(1)
Wietnam
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(194)
Opracowanie
(162)
Monografia
(93)
Podręcznik
(82)
Praca zbiorowa
(70)
Materiały pomocnicze
(39)
Raport z badań
(27)
Case study (studium przypadku)
(17)
Reportaż
(12)
Czasopismo polskie
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(9)
Publicystyka
(9)
Biografia
(8)
Pamiętniki i wspomnienia
(6)
Wywiad dziennikarski
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Autobiografia
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Esej
(4)
Księga pamiątkowa
(4)
Podręczniki
(4)
Poradniki
(4)
Antologia
(3)
Czasopismo fachowe
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Encyklopedia
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Stan badań
(2)
Słownik
(2)
Słownik polsko-niemiecki
(2)
Tablice i wzory
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autograf
(1)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Czasopismo medyczne
(1)
Felieton
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Powieść
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Relacja
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Traktat
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(20680)
Edukacja i pedagogika
(7820)
Kultura i sztuka
(7138)
Literaturoznawstwo
(6831)
Socjologia i społeczeństwo
(6272)
Zarządzanie i marketing
(662)
Językoznawstwo
(5511)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4563)
Psychologia
(3610)
Medycyna i zdrowie
(3015)
Religia i duchowość
(2752)
Filozofia i etyka
(2263)
Podróże i turystyka
(2121)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2071)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2037)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2000)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1773)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1418)
Biologia
(1362)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1359)
Rozwój osobisty
(1215)
Architektura i budownictwo
(1099)
Kultura fizyczna i sport
(903)
Geografia i nauki o Ziemi
(902)
Kulinaria
(833)
Media i komunikacja społeczna
(794)
Nauka i badania
(714)
Hobby i czas wolny
(547)
Praca, kariera, pieniądze
(546)
Styl życia, moda i uroda
(513)
Fizyka i astronomia
(504)
Inżynieria i technika
(489)
Informatyka i technologie informacyjne
(451)
Ochrona środowiska
(421)
Archeologia
(291)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(272)
Matematyka
(232)
Rolnictwo i leśnictwo
(231)
Transport i logistyka
(203)
Dom i ogród
(153)
Chemia
(149)
Varia
(26)
Ogród
(3)
Kultura
(2)
Dom
(1)
Edukacja i pedagogika6
(1)
Fizyka
(1)
Zarządzanie
(1)
662 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi posiadać, by odnieść sukces.
Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy. Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 370799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Akademia Leona Koźmińskiego
Streszczenia prac w języku angielskim na końcu książki.
Teoria i praktyka zarządzania nie zaczęła się w Polsce w 1989 roku, wraz z powstaniem szkół biznesu i programów MBA wzorowanych na uczelniach amerykańskich. Na gruncie polskim już w latach 60. i 70. XX wieku rozwijana była oryginalna koncepcja „dobrej roboty”, której najwybitniejszym przedstawicielem był prof. Tadeusz Kotarbiński. To wtedy w Polskiej Akademii Nauk odbywały się słynne seminaria poświęcone prakseologii. „Dyskusja ułatwia zbliżenie się do prawdy, dyskusja ustaje, jeżeli dozwolone jest głoszenie tezy, a zabronione głoszenie antytezy” – napisał wiele lat temu prof. Kotarbiński. Warto przemyśleć te słowa w czasach „alternatywnych faktów” i fake newsów. Już w nowych czasach do tych seminariów nawiązał prof. Andrzej K. Koźmiński, powołując do życia w 1996 roku Seminarium Krytycznej Teorii Organizacji (KTO), regularnie odbywające się do dzisiaj w Akademii Leona Koźmińskiego. Książka stanowi próbę podsumowania działalności tego seminarium w chwili, gdy kierowanie nim przejęła grupa „młodych zdolnych” akademików, ukształtowanych intelektualnie i zawodowo już po 1989 roku. Publikacja jest dziełem 22 autorów reprezentujących szerokie spektrum zainteresowań i zagadnień – i jak na dzieło o charakterze naukowym aż kipi od ciekawych pomysłów, refleksji i propozycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 367064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311312 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Fundacja Rozwoju Kapitału Ludzkiego
Niezależnie od okoliczności zarządzanie w sferze personalnej podlegało uwarunkowaniom wewnętrznym (strategia i kultura organizacji, styl kierowania, struktura kwalifikacyjna i generacyjna itp.). W ostatnich latach znaczący wpływ wywierało również otoczenie zewnętrzne, co znajdowało wyraz w koncepcjach takich jak VUCA czy BANI. Jednak nigdy wcześniej wpływ kontekstu nie był tak znaczący jak współcześnie, gdy do skutków pandemii COVID-19 i wyzwań środowiskowych dołączyły różnorodne konsekwencje toczącej się tuż za naszymi granicami wojny. Towarzyszące temu uczucie głębokiej niepewności wywiera poważny wpływ na zmiany w koncepcji oraz sposobach zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach każdej sfery i branży. Rewolucyjny charakter tych przeobrażeń skłonił grono ekspertów reprezentujących różne ośrodki naukowo- badawcze w Polsce do podjęcia tych zagadnień w poszczególnych rozdziałach niniejszej monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383285 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik
1962, z. 1 (stycz.)- = z. 51-.
Tytuł według okładki.
Od 1963, z. 1 podtytuł: organ Towarzystwa Naukowego Ogranizacji i Kierownictwa.
Od 1964, z. 4 częste zmiany redaktorów.
1966, z.1-1968, z. 5 brak podtytułu.
Od R. 31, z. 6 [red. nacz. Stefan Filipkowski].
Od R. 32, z 1 (1969) podtytuł: miesięcznik Towarzystwa Naukowego Ogranizacji i Kierownictwa.
Od R. 36, nr 7 (1973) [red. nacz. Stefan Kwiatkowski].
Od r. 37, nr 3 (1974) brak podtytułu.
Od R. 41 [i.e.40] , nr 1 (1978) [Andrzej M. Zawiślak red. nacz.].
Od 1982, nr 4/7 podtytuł: magazyn.
Od R. 45, nr 2/3 (1982) brak redaktora, od nr 10 [Andrzej Krzyszfof Wróblewski red. nacz.].
Od 1983, nr 7/8 brak redaktora.
Od 1984, nr 1 [Jerzy Drewnowski red. nacz.].
Od 1984, nr 1 podtytuł: [miesięcznik TNOiK].
Od 1988, nr 1 drugi podtytuł: Zarządzanie - to dokonywanie zmian.
1990, nr 4-1991, nr 4 na okładce również: Organizacja i Kierownictwo : przegląd czasopism zagranicznych.
Od 1991, nr 3 drugi podtytuł: miesięcznik profesjonalistów zarządzania.
Od 1992, nr 1 częste zmiany redaktorów.
Od 1992, nr 9 podtytuł: miesięcznik TNOiK.
Od 1993, nr 4 [Barbara Olędzka red. nacz.].
Od 2013, nr 1 [Janusz Czekaj red. nacz.], od nr 8 [Stanisław Brzeziński red. nacz.].
Od R. 31, z. 6 = 341 (czerw. 1968) wydawca powraca do numeracji ciagłej roczników i numerów od 1926 roku.
Tekst polski, streszczenie angielskie, rosyjskie.
Zawartość zasobu Czytelnia
1966, nr 1-12
1967, nr 1-12 [br. nr 3]
1968, nr 1-12
1969, nr 1-12
1971, nr 1-12
1972, nr 1-12
1973, nr 1-12
1976, nr 1-12
1977, nr 1-12
1978, nr 1-12
1979, nr 1-12
1980, nr 1-12
1981, nr 1-12
1982, nr 1-12
1985, nr 1-12
1986, nr 1-12
1987, nr 1-12
1988, nr 1-12
1989, nr 1-12
1990, nr 1-12
1991, nr 1-12
1992, nr 1-12 [br. nr 6]
1993, nr 1-12
1994, nr 1-12
1995, nr 1-12
1996, nr 1-12
1997, nr 1-12
1998, nr 1-12
1999, nr 1-12
2000, nr 1-12
2001, nr 1-12
2002, nr 1-12
2003, nr 1-12
2004, nr 1-12
2005, nr 1-12
2006, nr 1-12
2007, nr 1-12
2008, nr 1-12
2009, nr 1-12
2010, nr 1-12
2011, nr 1-12
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Dział Informacji: 2005 vol. 2005, nr 1, vol. 2005, nr 2, vol. 2005, nr 3, vol. 2005, nr 4, vol. 2005, nr 5, vol. 2005, nr 6, vol. 2005, nr 7/8, vol. 2005, nr 9, vol. 2005, nr 10, vol. 2005, nr 11, vol. 2005, nr 12
Czytelnia: 1997 vol. 1997, nr 1, vol. 1997, nr 2, vol. 1997, nr 3, vol. 1997, nr 4, vol. 1997, nr 5, vol. 1997, nr 6, vol. 1997, nr 7-8, vol. 1997, nr 9, vol. 1997, nr 10, vol. 1997, nr 11, vol. 1997, nr 12, 1998 vol. 1998, nr 1, vol. 1998, nr 2, vol. 1998, nr 3, vol. 1998, nr 4, vol. 1998, nr 5, vol. 1998, nr 6, vol. 1998, nr 7-8, vol. 1998, nr 9, vol. 1998, nr 10, vol. 1998, nr 11, vol. 1998, nr 12, 2006 vol. 2006, nr 1, vol. 2006, nr 2, vol. 2006, nr 3, vol. 2006, nr 4, vol. 2006, nr 5, vol. 2006, nr 6, vol. 2006, nr 7-8, vol. 2006, nr 9, vol. 2006, nr 10, vol. 2006, nr 11, vol. 2006, nr 12, 2010 vol. 2010, nr 1, vol. 2010, nr 2, vol. 2010, nr 3, vol. 2010, nr 4, vol. 2010, nr 5, vol. 2010, nr 6, vol. 2010, nr 7/8, vol. 2010, nr 9, vol. 2010, nr 10, vol. 2010, nr 11, vol. 2010, nr 12, 2011 vol. 2011, nr 1, vol. 2011, nr 2, vol. 2011, nr 3, vol. 2011, nr 4, vol. 2011, nr 5, vol. 2011, nr 6, vol. 2011, nr 7/8, vol. 2011, nr 9, vol. 2011, nr 10, vol. 2011, nr 11, vol. 2011, nr 12
Książka
W koszyku
W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN. Na okładce podtytuł: opracowanie zbiorowe.
Czy jesteś gotowy/gotowa, aby poznać Prawdziwe Historie Polskich Przedsiębiorców? Celem tej książki jest przede wszystkim praktyczność, dlatego znajdują się w niej historie czterdziestu przedsiębiorców z różnych branż, różnego wieku, płci i poziomu doświadczenia. Dzięki temu każdy czytelnik znajdzie coś dla siebie i może zdobyć cenne wskazówki, które pomogą w realizacji własnych celów biznesowych. Pozycja z pewnością zainteresuje każdego, kto interesuje się biznesem i szuka inspiracji do osiągnięcia sukcesu. To wyjątkowy zbiór historii polskich przedsiębiorców, którzy opowiadają o swoich porażkach, zwycięstwach i sukcesach. Czytelnicy mają okazje poznać drogę każdego z autorów do sukcesu, a także czerpać z ich bogatego doświadczenia i wiedzy, którą zdobyli na przestrzeni lat prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Czytelnicy mają okazję poznać osobiste historie każdego z autorów, ale przede wszystkim zainspirować się ich sukcesem i pochłonąć naukę z ich błędów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 129-139.
Dla badaczy przedmiotowych zjawisk oraz praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 393202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logistyka)
Bibliografia na stronach 151-160. Indeks.
Dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów na kierunkach ekonomicznych, logistyki, zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, transportu, europeistyki, a także menedżerów zajmujących się rozwiązywaniem problemów logistycznych w praktyce gospodarczej.
Monografia jest poświęcona miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3750)
Bibliografia na stronach 203-217.
Dla pedagogów, psychologów i językoznawców, rodziców.
Streszczenie w języku angielskim, niemieckim.
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę - jako transfer wiedzy ogólnospołecznej - odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja i reklama stały się przedmiotem opisu w części teoretycznej pracy. Aby ocenić socjalizacyjny potencjał reklamy, badaniu poddane zostały spoty reklamowe emitowane na kanale TVP ABC. Dzieci jako adresaci bajek stają się tutaj bowiem samoistnie odbiorcami wielu przekazów reklamowych, które dostarczają wiedzy nie tylko o produktach, ale też o stylach życia i świecie wartości. Reklama jako przekaz multikodowy poddana została badaniu za pomocą trzech różnych metod, co umożliwiło pokazanie wielowymiarowości potencjału jej oddziaływania. Polimetodologiczną analizę spotów reklamowych otwiera analiza zawartości, przybliżająca charakterystykę reklamowanych produktów, a także propagowanych w spotach wartości i ról społecznych, w jakich obsadzani zostają bohaterowie reklam. Analiza semiologiczna z kolei pozwala na uchwycenie tego, w jaki sposób pojedyncze spoty w warstwie fabularnej reprodukują zastany porządek społeczny i w jaki sposób go modyfikują. Wreszcie badaniu poddano teksty mówione reklam i z wykorzystaniem koncepcji Lubelskiej Szkoły Etnolingwistycznej opisany został wyłaniający się z nich językowy obraz świata. Atutem pracy jest aktualność analizowanego materiału badawczego oraz wieloaspektowy opis przedmiotu badania, czyli spotów reklamowych, pozwalający na uchwycenie bogactwa nakładających się na siebie znaczeń, które tworzą określony świat wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 389779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
Współfinansowanie: Uniwersytet Opolski
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie. W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy „rządzącymi” a „rządzonymi”. W istocie w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy. Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach? W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 384610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Finansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tytuł oryginału: The business plan workbook, 2001.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bz-134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Cyfrowa transformacja prowadzi do kolejnych znacznych usprawnień: łączenia źródeł danych, optymalizacji procesów biznesowych, przetwarzania w czasie rzeczywistym nie tylko w ramach organizacji, lecz także ekosystemu partnerów, dając szanse rozwoju wielu stronom. Funkcjonowanie współczesnej organizacji wymaga coraz bardziej złożonych decyzji, podejmowanych w coraz szybszym tempie współczesnego świata i wywieranej przez niego presji środowiskowej. Podejmowanie ich jest w zasadzie niemożliwe bez zintegrowanego informatycznego wspomagania oraz zasobów informacyjnych o charakterze operacyjnym i analitycznym. W książce została omówiona współczesna architektura informatyczna organizacji asystująca podczas całego tego zadania zarówno poprzez integrację i dostarczanie niezbędnej informacji, jak i aktywne jej przetwarzanie oraz wspomaganie procesu decyzyjnego. W publikacji zaprezentowano nowe technologie, takie jak przemysłowy internet rzeczy, przetwarzanie w chmurze, blockchain czy rozszerzona rzeczywistość, z zaznaczeniem ich wpływu na rozwój aplikacji oraz możliwości, jakie daje zastosowanie ich w biznesie. Wskazano na ewolucję rozwoju aplikacji od wykorzystywanych w organizacjach systemów wspierających procesy biznesowe do cyfrowych fabryk i produkcji w chmurze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365818 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - [Wydanie 3]. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Mariusz Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Tomczyk Tomek Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Stępa Maciej Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz (marketing) Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (ekonomia) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (informatyczka) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Szajdziński Jakub Szulczewski Piotr Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Gatunek
Instytucja: Helion
Indeks.
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To "Biblia e-biznesu 3.0" - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć); jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe; które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty; jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną; które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać; jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci; w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma; które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu 3.0" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez "Gazetę Prawną" i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390396 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliografia, netografia na stronach 125-140. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich. (Dr. hab. Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 361495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konflikt, szacunek, zgoda : porozumienie bez przemocy : w praktyce biznesowej / Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 141, [1] strona : fotografie, ilustracje, portety ; 21 cm.
Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych. Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy. Zapraszamy do wzięcia udziału w niezwykłej podróży: do siebie samego i do zwierciadła, w którym będzie można przyjrzeć się sobie w różnych aspektach konfliktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 380623 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej