Efektywność nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(52)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje naukowe
(18)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(47)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(15)
Biblioteka Austriacka
(9)
Biblioteka Obcojęzyczna
(26)
Czytelnia BG
(1)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(3)
Autor
Duff Alan
(2)
Grundy Peter
(2)
Oxford Rebecca L
(2)
Slattery Mary
(2)
Aebli Hans (1923-1990)
(1)
Barnhardt Sarah
(1)
Bausch Karl-Richard
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Bonikowski Zbigniew
(1)
Borich Gary D
(1)
Bönsch Manfred (1935- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Christ Herbert
(1)
Crawford Graham
(1)
El-Dinary Pamela Beard
(1)
Engel Ulrich (1928-2020)
(1)
Fechner Jürgen
(1)
Freeman Richard
(1)
Gabryś-Barker Danuta (1955- )
(1)
Galus Krzysztof (grafik)
(1)
Gass Susan M. (1943- )
(1)
Grell Jochen
(1)
Greving Johannes
(1)
Grimberg Martin (1959- )
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hebda Igor
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Jasiński Andrzej (matematyk)
(1)
Jasiński Zenon (1945- )
(1)
Jatkowska Joanna
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kaszyński Stefan H. (1941- )
(1)
Kisiel-Małecka Marta (1982- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Konieczny Jolanta (pedagog)
(1)
Krumm Hans-Jürgen
(1)
Kuśnierz Cezary
(1)
Königs Frank G
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lightbown Patsy M
(1)
Madsen Harold Stanley (1926-2006)
(1)
Maley Alan (1937- )
(1)
May Peter
(1)
Meed John
(1)
Miura Kaori
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Morawska Iwona
(1)
Murphey Tim
(1)
Nation Paul (1944- )
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nolasco Rob
(1)
Nowotniak Justyna (pedagog)
(1)
Nycz Edward (1961- )
(1)
Paradies Liane
(1)
Pavlou Pavlou
(1)
Pituła Beata
(1)
Richards Jack C
(1)
Robbins Jill
(1)
Rodgers Theodore S
(1)
Selinker Larry
(1)
Skrzypek Elżbieta (pedagog)
(1)
Spada Nina
(1)
Stevick Earl W. (1923-2013)
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Walker Timothy D
(1)
Wallace Michael J. (1935- )
(1)
Waters Alan
(1)
Waters Mary (1957- )
(1)
Wawer Rafał
(1)
Wester Franz
(1)
Wiechmann Jürgen (1950- )
(1)
Willis Jane
(1)
Winter Felix (1948- )
(1)
Wobalis Mirosław
(1)
Wójcik Anna Maria
(1)
Zadura-Wnuk Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1989-2000
(18)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(20)
Polska
(17)
Niemcy
(10)
Stany Zjednoczone
(5)
Język
angielski
(25)
polski
(17)
niemiecki
(10)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(19)
Szkoły wyższe
(8)
Nauczyciele
(6)
Nauczyciele języków
(6)
Dzieci
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Pedagodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły średnie
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Efektywność nauczania
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Finlandia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Publikacje fachowe
(19)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Raport z badań
(5)
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Antologia
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Zabawy tematyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(52)
Językoznawstwo
(31)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Conversation / Rob Nolasco & Lois Arthur. - Sixth impression. - Oxford : Oxford University Press, 1993. - 160 stron ; 24 cm.
(Resource Books for Teachers)
Bibliografia na stronach 145-148.
This book uses the characteristics of native-speaker conversation to form the basis for teaching the skills of speaking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29234 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ewaluacja edukacyjna : społeczne światy ewaluatorów / Justyna Nowotniak. - Wydanie II. - Kraków : Impuls, 2019. - 194 strony : fotografia ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 179-194.
Prezentowana publikacja skupia się na zagadnieniu ewaluacji (w szczególności ewaluacji edukacyjnej), które na świecie systematycznie zyskuje na znaczeniu, zwiększając wpływ na działania podejmowane w polityce publicznej. Bezpośrednio wynika to ze wzrastającego nacisku na efektywność, trafność alokowania środków i odpowiedzialność działań instytucji publicznych, także w systemie oświaty. Rola ewaluacji łączy się z potrzebą budowania strategii rozwoju w różnych dziedzinach życia społecznego i zabezpieczaniem interesu publicznego. Przedmiotami badania są ewaluacja wewnętrzna (zbudowana na fundamencie teoretycznym autoewaluacji) i prowadzący ją w polskich szkołach nauczyciele, odgrywający rolę ewaluatorów. Głównymi celami uczyniono opis ich społecznych światów i próbę rekonstrukcji przebiegu procesu stawania się ewaluatorem.
Adresatami książki są wszyscy zainteresowani ewaluacją edukacyjną - zarówno ci, którzy oprócz ustaleń teoretycznych poszukują także kolejnych empirycznych odsłon tego zagadnienia, jak i ci, dla których jest to początek podróży do "stacji ewaluacja". Inspirację odnajdą w niej również nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych, którzy podejmują działania analityczno-badawcze w ramach swojej praktyki zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Based on current research, this text provides ESL/EFL and foreign language teachers with practical recommendations for developing their students� second language learning strategies. Detailed suggestions for strategy use in each of the four language skills are included as well as case studies and models for setting up similar programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 303-332. Indeks.
Over the past thirty years, the field of language learning strategies has generated a massive amount of interest and research in applied linguistics.
In this book Rebecca Oxford charts the field systematically and coherently for the benefit of language learning practitioners, students, and researchers.
Offering practical, innovative suggestions for assessing, teaching, and researching language learning strategies, she provides examples of strategies and tactics from all levels, from beginners to distinguished-level learners, as well as a new taxonomy of strategies for language learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Scriptor Praxis - Unterrichten)
Bibliogafia strony 170-171.
Leistungsmessung und -bewertung sind zentrale Aufgaben von Lehrkräften, die noch dazu besonders kritisch beobachtet werden. Sie sollen möglichst objektiv und transparent sein, um eine Vergleichbarkeit schulischer Leistungen zu gewährleisten. Der Band Leistungsmessung und -bewertung stellt klare Kriterien auf, präsentiert praxisorientierte Hilfestellungen und enthält zahlreiche Kopiervorlagen, die den Bewertungsprozess für alle Beteiligten nachvollziehbar machen. Die Kopiervorlagen können per Webcode als PDF-Datei aus dem Internet heruntergeladen werden.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Finansowanie: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Część prac w języku angielskim. Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Światowa pandemia SARS-CoV-2, której doświadczyły społeczeństwa u progu 2020 roku, spowodowała diametralne zmiany dotychczasowego stylu życia, jego realizowanych modeli i wzorców, wywołała nie tylko różnorodne zaburzenia w funkcjonowaniu psychospołecznym na szeroką skalę, ale także potrzebę znalezienia nowych rozwiązań w obszarze organizacji pracy czy edukacji. Implikacje i konsekwencje tych procesów oraz prognozy i projektowane zmiany w obszarze edukacji są przedmiotem naukowych analiz tekstów prezentowanych w niniejszej publikacji. (Fragment Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
"This edition is an extensive revision of this successful text. Like the first edition, it surveys the major approaches and methods in language teaching, such as grammar translation, audiolingualism, communicative language teaching, and the natural approach. The text examines each approach and method in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, teaching activities, teacher and learner roles, materials, and classroom techniques. The edition includes new chapters on topics such as whole language, multiple intelligences, neurolinguistic programming, competency-based language teaching, cooperative language learning, content-based instruction, task-based language teaching, and the Post-Methods Era. Teachers and teachers-in-training will enjoy reading this comprehensive survey and analysis of the major and minor teaching methods used around the world. The book seeks not only to clarify the assumptions behind these methods and their similarities and differences, but also to help teachers explore their own beliefs and practices in language teaching."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29526, O 29525, O 27349 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Winner of The Frank Bell Prize
Winner of the English-Speaking Union's Duke of Edinburgh Book Competition
Shortlisted for the Ben Warren Prize
The book aims to build teachers' confidence in their ability to use English effectively, at the same time as providing advice and techniques for primary English teachers. The book is written in an accessible, easy-to-follow style and encourages a positive attitiude towards using English in the primary classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28618 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Teaching with Bear : Using puppets in the language classroom with young learners / Mary Slattery. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 143 strony : ilustracje kolorowe ; 28 cm + dysk optyczny (DVD).
U góry okładki: DVD included.
A practical handbook with DVD that shows teachers how to use puppets in the primary.
Mary Slattery's practical handbook and DVD shows primary teachers how to use a puppet as a language assistant.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning na uczelniach : koncepcje, organizacja, wdrażanie / pod redakcją Ryszarda Tadeusiewicza. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 355 stron : fotografie, ilustracje, tabele ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Niniejsza publikacja ukazuje praktyczny aspekt wdrożenia tzw. e-learningu na uczelniach wyższych. Próby wprowadzania tej formy nauczania były już podejmowane przez polskie szkoły wyższe, ale prawdziwą "eksplozję e-learningu" mogliśmy zaobserwować podczas pandemii koronawirusa. Książka została przygotowana jako pokłosie przemyśleń, działań i doświadczeń autorów, powstałych podczas organizacji nauczania w trybie zdalnym. Ważnym elementem są także opinie studentów, którzy z tych metod korzystali i którzy "na własnej skórze" poznali ich zalety oraz wady.
Niewątpliwą zaletą książki jest omówienie zdalnego kształcenia w zakresie nauk technicznych i ścisłych. Właśnie na tych kierunkach student musi posiadać umiejętności praktyczne, nabywane w laboratoriach, w czasie ćwiczeń oraz prowadzonych doświadczeń. Książka zawiera także część związaną z konkretnymi narzędziami do prowadzenia e-learningu. Autorzy oceniają je, porównują i poddają wielostronnej dyskusji. Warto skorzystać z doświadczeń tych, którzy używali tych programów i uzyskali określone skutki. Tego się nie wyczyta się w instrukcji obsługi, oferowanej przez producenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 367551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: co możemy zrobić, by nasze dzieci były szczęśliwsze, wierzyły w siebie i lubiły szkołę?
Od lat fińskie dzieci zajmują pierwsze miejsca w międzynarodowych testach, wykazując się najwyższym wskaźnikiem wiedzy. Jak oni to robią?
Inspirująca lektura dla rodziców, dziadków, nauczycieli...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
This is a complete course in study skills for students in further and higher education institutions. Skills taught include: improving reading efficiency; note-taking; preparing for seminars; research techniques; essay organization and presentation; exam preparation.
One unit also deals with the social aspects of studying in Britain. The emphasis is on student activity and realistic practical work.
The Tutor's Book also provides suggestions for further reading and answers to the exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(English for Academic Purposes)
This course enables students from intermediate level upwards to develop the skills needed for English-medium study at post-secondary level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 203-228. Indeks.
Analiza obrazów jako sposób udzielania odpowiedzi na pytania badawcze okazuje się w pedagogice, a może ogólniej - w badaniach społecznych, zabiegiem wciąż nieczęstym. Uważne oglądanie obrazów łączy się z refleksją na temat sposobów, za pomocą których przedstawiają bardzo konkretne wizje różnych dostępnych kategorii społecznych oraz aktywności ludzkiej w heterogenicznych obszarach życia. Chciałbym podkreślić, że wtórnym pozostaje fakt, jak obrazy wyglądają, a istotnym, jak się je ogląda. Patrzymy nie tylko za pomocą oczu. Widzenie związane jest z wiedzą, co sugeruje, że oko naiwne nie istnieje, że obrazy obejmujemy również słowami, procesami poznania, a także kategoriami myślowymi. Zagadnieniami fundamentalnymi pozostają pytania: jak patrzymy? jak opisujemy to, co widzimy? na jakiej podstawie dokonujemy interpretacji? Rafał Ireneusz Wawer
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388941 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27504 mg (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Grundlagen der Schulpädagogik ; Band 49.)
Die schulische Leistungsbewertung und die Lernkultur bedingen einander wechselseitig. Das, was geprüft und beurteilt wird, bestimmt in großem Maße das, was gelernt wird. Darüber hinaus bestimmt aber auch die Art, wie geprüft und beurteilt wird, die Lernkultur. Alle Versuche, eine neue Lernkulturan Schulen zu etablieren, stoßen daher an Grenzen, wenn nicht auch das System der Prüfung und Beurteilung der Schülerleistungen reformiert wird. Die Widersprüche zwischen neuen Formen des Lehrens und Lernens einerseits und der herkömmlichen Leistungsbeurteilung andererseits werden von Lehrern und Wissenschaftlern zunehmend als problematisch eingeschätzt, und die Suche nachneuen Verfahren hat begonnen. In diesem Buch wird ausführlich dargelegt, welche neuen Formen der Leistungsbewertung es gibt und wie sie für den Aufbau einer neuen, selbständigkeitsfördernden Lernkultur nutzbar gemacht werden können. Entwicklungsrichtungen für eine gründliche Reform dieses Bereichs schulischer Arbeit werden aufgezeigt und begründet. Die Leistungsbewertung wird als eine Gestaltungsaufgabe für die Schulen und alle daran Beteiligten beschrieben. Die neuen Methoden haben eine veränderte Funktion im Lernprozess: Sie sind Bewertung und Lernhilfe zugleich. Viele von ihnen Setzen auf den Dialog über die Leistungen, sie führen zu inhaltlichen Aussagen und zu einer entwickelten Feedback-Kultur. Leistungsbewertung wird dabei auch zu einem Mitteln des Lernens der Schüler. Die Entwicklung der Fähigkeiten zur Kontrolle, Bewertung und Steuerung des Lernens wird als konstitutiv für den Aufbau einer neuen Lernkultur betrachtet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-55/2x (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Literacka "Poznańskich Studiów Polonistycznych", ISSN 1427-9118 ; t. 61)
Bibliografia na stronach 150-156.
Książka opisuje koncepcję multimedialnego kształcenia polonistycznego i związany z nią model hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum. Autor pracy prezentuje badania efektywności dydaktycznej e-podręcznika w szkole. Opisuje też swoje refleksje dotyczące roli multimediów w polonistyce i w edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 171-176.
Podręcznik do wykładów i ćwiczeń z Podstaw dydaktyki wychodzi naprzeciw wymaganiom, jakie stawia się studentom - przyszłym nauczycielom w zakresie wiedzy dydaktycznej. Zawiera koncepcje kształcenia nauczycieli wraz z ich praktycznymi implikacjami, w których poruszane są szczegółowe zagadnienia o charakterze pedeutologicznym oraz odwołujące się do współczesnych koncepcji kształcenia nauczycieli. Jego istotnym novum jest opracowanie i dobór treści zgodnie z obowiązującym standardem kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela z dnia 25 lipca 2019 roku.
Oprócz teorii z zakresu dydaktyki ogólnej, przedstawionej na sposób kompendium, podręcznik ma część praktyczną w postaci scenariuszy zajęć ze studentami oraz kart pracy do wykorzystania na ćwiczeniach lub konwersatoriach. Zaproponowane w nim strategie, metody nauczania-uczenia się i formy pracy bazują przede wszystkim na aktywności studenta, wykorzystują nauczanie hybrydowe, myśl konstruktywistyczną oraz nauczanie wyprzedzające. Zajęcia praktyczne realizowane na podstawie scenariuszy z podręcznika sprzyjają nabywaniu przez studentów kompetencji kluczowych, niezbędnych w procesie uczenia się przez całe życie, zwłaszcza rozumienia i tworzenia informacji, kompetencji cyfrowych, osobistych i społecznych oraz świadomości i ekspresji kulturalnej.
Podręcznik uwzględnia najnowszą wiedzę psychologiczną, pedagogiczną i dydaktyczną dotyczącą procesu kształcenia i wychowania, popartą badaniami własnymi autorki, a także jej wieloletnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej ze studentami i czynnymi zawodowo nauczycielami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 25901, O 29723 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej