Nauczyciele szkół podstawowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(9)
Biblioteka Austriacka
(1)
Biblioteka Obcojęzyczna
(2)
Czytelnia BG
(1)
Autor
Płóciennik Elżbieta (pedagog)
(2)
Bonikowski Zbigniew
(1)
Brzywczy Lucyna (1927-2014)
(1)
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Deman Isabelle
(1)
Gayówna Delfina (1885-1960)
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Jasiński Andrzej (matematyk)
(1)
Jasiński Zenon (1945- )
(1)
Jungmann Tanja
(1)
Karpowicz Wanda (1897-1985)
(1)
Kiefer Barbara Z. (1944- )
(1)
Levstik Linda S
(1)
Miosga Christiane
(1)
Neumann Sandra
(1)
Nycz Edward (1961- )
(1)
Panfil Katarzyna (1986- )
(1)
Pappas Christine C
(1)
Pikała Anna (19..-2017)
(1)
Poussin Charlotte
(1)
Sasin Magdalena
(1)
Skawran Katarzyna
(1)
Skrzypek Elżbieta (pedagog)
(1)
Slattery Mary
(1)
Willis Jane
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(9)
angielski
(2)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Dzieci
(7445)
9-13 lat
(4357)
6-8 lat
(3866)
Młodzież
(3218)
14-17 lat
(2094)
Nauczyciele szkół podstawowych
(-)
Szkoły wyższe
(1784)
0-5 lat
(1739)
Dorośli
(774)
Niewidomi
(701)
Nauczyciele
(681)
Studenci
(629)
Rodzice
(541)
Szkoły średnie
(469)
Szkoły podstawowe
(426)
Poziom podstawowy
(423)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(345)
A2 poziom biegłości językowej
(332)
Poziom średniozaawansowany
(319)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
18+
(300)
A1 (poziom biegłości językowej)
(289)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(200)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(170)
Menedżerowie
(165)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(158)
Psychoterapeuci
(158)
Poziom niższy średniozaawansowany
(155)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Psycholodzy
(148)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(103)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Przedsiębiorcy
(90)
Szkoły ponadgimnazjalne
(88)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(74)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(66)
Licea
(66)
Psychiatrzy
(66)
Klasa 1.
(65)
Technikum
(64)
Gimnazja
(62)
Klasa 2.
(61)
Szkoły zawodowe
(59)
Językoznawcy
(58)
Klasa 3.
(57)
Nauczyciele języków
(55)
Klasa 7.
(52)
Logopedzi
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Fizjoterapeuci
(50)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(46)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(39)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
Socjolodzy
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Urzędnicy
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(27)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
Specjaliści ds. marketingu
(26)
C2 (poziom biegłości językowej)
(24)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Temat
Nauczanie
(4)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Metody nauczania
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Arteterapia
(1)
Botanika
(1)
Czytanie
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Integracja społeczna
(1)
Język polski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metoda Montessori
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Rozumienie
(1)
Samodzielność
(1)
Słuchanie
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wycieczka szkolna
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Językoznawstwo
(3)
Psychologia
(2)
Biologia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22927 ŚM (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21098 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla Mądrości)
Bibliografia na stronach 209-215.
Dla nauczycieli szkół podstawowych.
W publikacji podjęto zagadnienie myślenia krytycznego pojmowanego jako proces, w którym uczniowie zdobywają wiedzę i umiejętności, jak mądrze postępować i dokonywać uzasadnionych wyborów. Współcześnie zalew informacji medialnej wymusza kształcenie podejścia krytycznego, aby nie stracić rozeznania w świecie i móc obronić się przed przeciążeniem informacyjnym. Autorka zakłada, że możliwe, a nawet konieczne jest przenoszenie filozoficznych dociekań na temat myślenia krytycznego na podstawowe, codzienne kompetencje, w które wyposażamy każde dziecko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 269-271.
Dla nauczucieli szkół podstawowych, rodziców.
Rozmaite trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze specyficznym zaburzeniem językowym, inne – cierpią z powodu zaniedbań wychowawczych, dysleksji, dyspraksji lub zaburzeń, które uniemożliwiają im pełne zaangażowanie się w naukę. Jeszcze inne zaś potrzebują jedynie trochę więcej czasu i zachęt, by nabrać pewności siebie. Zdarza się, że ze względu na tak wiele różnorodnych sytuacji pedagodzy nie są pewni, jakie podejście powinni wybrać, by pomóc swoim wychowankom. Niniejszy poradnik stanowi wygodny zbiór prostych wskazówek, jak rozpoznać trudności uczniów, oraz praktycznych pomysłów, jak ułatwić proces nauczania. Książka, zawierająca wiele ćwiczeń gotowych do wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słuchanie ze zrozumieniem / Magdalena Hinz. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2020. - 61, [2] strony : ilustracje ; 30 cm.
Książka przygotowana dla uczniów z klas II–V, którzy mają problemy z percepcją słuchową, zwłaszcza ze zrozumieniem i zapamiętaniem tego, co mówią do nich inne osoby. Może być ona także wykorzystywana w pracy z uczniami, którzy nie mają tego typu trudności. W publikacji znajduje się czternaście tekstów dotyczących tematów bliskich dziecku oraz testy sprawdzające zrozumienie i zapamiętanie przez ucznia wysłuchanych historii. Zarówno opowiadania, jak i testy są ułożone według wzrastającego stopnia trudności. Przygotowane materiały można także wykorzystać do ćwiczenia czytania ze zrozumieniem. Wtedy dziecko samodzielnie czyta historie i rozwiązuje opracowane do nich testy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lehrer gestalten und steuern mit ihrer Sprache nahezu 70 Prozent des Unterrichts. Die Auseinandersetzung mit der eigenen Lehrersprache und bewusster Gesprächsführung ist daher für die Professionalisierung aller Lehrkräfte unausweichlich. Dieses Praxishandbuch vermittelt ein multimodales Konzept der Lehrersprache, die paraverbale, nonverbale und verbale Mittel umfasst, anschaulich und praxisnah. Die konkrete Umsetzung wird neben dem Unterrichtsgespräch auch im sprachsensiblen Fachunterricht sowie im sprachtherapeutischen Unterricht illustriert und thematisiert. Darüber hinaus widmet sich das Buch der Förderung des multimodalen Kommunikationsverhaltens von SchülerInnen mit besonderen Förderbedarfen im sprachlichen, kognitiven und sozial-emotionalen Bereich im Unterricht.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-D (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27975 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Pedagogiczna : warsztaty i scenariusze zajęć)
Bibliografia na stronach 161-165.
Dla nauczycieli i pedagogów.
W książce znajdują się kompletne konspekty zajęć przeznaczonych dla grup w różnym wieku i na różnych etapach edukacji, w szkole i poza szkołą. Proponowane zajęcia nakierowane są na rozwój konkretnych umiejętności lub przezwyciężanie określonych trudności. Konspekty poprzedza rozdział teoretyczny, który pozwala na usystematyzowanie i poszerzenie wiadomości na temat arteterapii. Autorki żywią nadzieję, że publikacja ta przyczyni się do wzbogacenia zajęć prowadzonych przez nauczycieli i pedagogów oraz do rozpropagowania pięknej idei arteterapii, którą cechuje holistyczne podejście do człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 371404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla Mądrości)
Bibliografia, netografia na stronach 149-153.
Celem serii przewodników metodycznych Edukacja dla mądrości, jest wskazanie praktycznych i metodycznych wskazówek pozwalających nauczycie­lom, wychowawcom i rodzicom uczniów organizować warunki rozwijania mądrości oraz zdolności sprzyjających mądremu myśleniu i działaniu. W pierwszej części tej serii zostały przedstawione propozycje metodyczne służące rozwijaniu mądrości dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów w szkole podstawowej, natomiast w tej części autorka zaproponowała scenariusze ćwiczeń i zajęć na poziomie ponadpodstawowym. By jednak umożliwić czytelnikom jedynie tej książki poznanie podstaw teoretycznych edukacji dla mądrości, podobnie jak w części pierwszej z tej serii, zostały tu zaprezentowane najistotniejsze informacje dotyczące koncepcji rozwijania mądrości w szkole. Prezentowana publikacja stanowi praktyczny przewodnik metodyczny dla nauczycieli gimnazjów i liceów zakresie rozwijania mądrości dzieci. Kolejny tom po publikacji dla przedszkoli i szkół podstawowych. W książce zaprezentowano syntetycznie koncepcję edukacji dla mądrości oraz dostarczono nauczycielom konkretnych narzędzi do wykorzystania w pracy edukacyjnej i wychowawczej z młodzieżą w postaci ćwiczeń proponowanych w codziennych sytuacjach edukacyjnych oraz scenariuszy zajęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 377655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla Mądrości)
Bibliografia, netografia na stronach 137-142.
Kolejna publikacja w ramach serii "Edukacja dla Mądrości", inspirowanej koncepcją i dokonaniami Roberta J. Sternberga (Teaching for Wisdom) - praktyczny poradnik metodyczny dla nauczycieli, wychowawców i pedagogów, pracujących w różnych instytucjach oświatowych, dla konsultantów i doradców metodycznych, a także rodziców. Zawiera wprowadzenie teoretyczne oraz przykłady sytuacji edukacyjnych, służących rozwijaniu inteligencji analitycznej, twórczej, praktycznej, refleksyjności, myślenia dialogicznegoi dialektycznego oraz propozycje konkretnych ćwiczeń. Czytelnik znajdzie również zestaw scenariuszy zajęć do pracy z dziećmi w przedszkolu i szkole podstawowej.Poradnik uzupełniają gotowe do powielenia karty pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 377654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metoda Montessori : naucz mnie robić to samodzielnie: wprowadzenie dla rodziców / Charlotte Poussin ; [tłumaczenie: Katarzyna Skawran]. - Wydanie drugie [oryginału]. - Warszawa : Wydawnictwo RM, copyright 2017. - XIII, [1], 202 strony : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Na okładce: od 3 do 12 lat.
Bibliografia na stronach 201-202.
W tej książce znajdziesz jasny wykład założeń pedagogiki Montessori, wskazówki, jak stosować ją w praktyce w szkole i w domu, oraz 20 rozwijających zabaw edukacyjnych dla dzieci w różnym wieku. Pedagogika Montessori pozwala dziecku osiągnąć pewność siebie i samodzielność, a także daje mu możliwość wyboru aktywności oraz rozwijania się we własnym tempie. Kładzie nacisk na to, aby nie traktować dziecka jako przyszłego dorosłego, którego się modeluje, ale jako pełnoprawną osobę, którą darzy się głębokim szacunkiem. Dorosłym – rodzicom i nauczycielom – pomaga życzliwie, dyskretnie, ale z pełnym zaangażowaniem towarzyszyć dziecku na drodze rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Winner of The Frank Bell Prize
Winner of the English-Speaking Union's Duke of Edinburgh Book Competition
Shortlisted for the Ben Warren Prize
The book aims to build teachers' confidence in their ability to use English effectively, at the same time as providing advice and techniques for primary English teachers. The book is written in an accessible, easy-to-follow style and encourages a positive attitiude towards using English in the primary classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28618 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej