Diagnoza pedagogiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
dostępne
(18)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(19)
Biblioteka Obcojęzyczna
(2)
Czytelnia BG
(1)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(1)
Autor
Niemierko Bolesław (1935- )
(3)
Przybysz-Zaremba Małgorzata
(2)
Stepaniuk Joanna
(2)
Apollo Paweł
(1)
Biskupska Kamilla
(1)
Bonikowski Zbigniew
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Deptuła Maria (pedagog)
(1)
Fuks Agata
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Jasiński Andrzej (matematyk)
(1)
Jasiński Zenon (1945- )
(1)
Kaja Barbara (1944- )
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Mickiewicz Janina
(1)
Misiuk Agnieszka
(1)
Nunan David
(1)
Nycz Edward (1961- )
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Skrzypek Elżbieta (pedagog)
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Szczygieł Aleksandra
(1)
Tomczak Joanna (nauczanie początkowe)
(1)
Wajnryb Ruth
(1)
Wawryk Lidia
(1)
Wojnarska Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Wysocka Ewa (pedagog)
(1)
Włoch Agnieszka
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zajdel Krzysztof (1962- )
(1)
Ziętara Renata
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(18)
angielski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Pedagodzy
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy sądów
(1)
Straż miejska
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(6626)
Język angielski
(3431)
Rodzina
(3365)
Język niemiecki
(3174)
Relacje międzyludzkie
(3077)
Diagnoza pedagogiczna
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2767)
Płyty gramofonowe
(2615)
Przyjaźń
(2594)
Tajemnica
(2245)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2118)
Miłość
(2110)
Żydzi
(2036)
Literatura polska
(2003)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1995)
Śledztwo i dochodzenie
(1960)
Powieść polska
(1946)
Życie codzienne
(1900)
Pisarze polscy
(1872)
Zabójstwo
(1864)
Dzieci
(1727)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1591)
Mężczyzna
(1556)
Kościoły i kaplice
(1490)
Wojsko
(1454)
Kultura
(1432)
Język polski
(1345)
Filozofia
(1323)
Politycy
(1277)
Zamki i pałace
(1267)
Tematy i motywy
(1260)
Historia
(1259)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Policjanci
(1241)
Polityka
(1224)
Podróże
(1219)
Dziewczęta
(1184)
Nastolatki
(1117)
Małżeństwo
(1097)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1087)
Władcy
(1074)
Powieść angielska
(1062)
Magia
(1060)
Sztuka
(1051)
Zwierzęta
(1048)
Literatura
(1045)
Uczucia
(1041)
Jazz
(1025)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(975)
Rodzeństwo
(972)
Język angielski - podręcznik
(966)
Dziennikarze
(945)
PRL
(914)
Polityka międzynarodowa
(914)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(876)
Poezja polska - 20 w.
(867)
Wielkanoc
(865)
Holokaust
(853)
Rock
(853)
Muzyka polska
(852)
Sekrety rodzinne
(843)
Społeczeństwo
(841)
Powieść francuska
(833)
Sztuka polska
(813)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Osoby zaginione
(778)
Duchowieństwo katolickie
(770)
Młodzież
(765)
Arystokracja
(757)
Boże Narodzenie
(753)
Śmierć
(736)
Przestępczość zorganizowana
(716)
Wojna
(708)
Relacja romantyczna
(707)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(694)
Teatr polski
(691)
Pisarze
(683)
Chłopcy
(678)
Język francuski
(675)
Poszukiwania zaginionych
(672)
Literatura austriacka
(664)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(660)
Samorealizacja
(654)
Obyczaje i zwyczaje
(651)
Polacy
(640)
Budownictwo miejskie
(636)
Film obyczajowy
(631)
Miasta
(630)
Psy
(619)
Świadomość społeczna
(612)
Wybory życiowe
(611)
Uprowadzenie
(607)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305756+CD (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22927 ŚM (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21098 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 192-205. Indeksy.
Wydanie dofinansowane przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ; publikacja dofinansowana przez Krakowską Akademię im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 391454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 106-108, 361-377.
Chcąc wskazać główne zalety tego podręcznika, podkreśliłbym - po pierwsze - uniwersalność jego treści z obszaru diagnostyki psychopedagogicznej. Po wtóre - to, że w trafny sposób dopasowuje warsztat i narzędzia poznania do realiów kulturowych i społecznych badanej rzeczywistości. A jest to istotne, jako że procesy wychowawcze są silnie uwikłane w niepowtarzalne realia otoczenia człowieka. Ukazuje to wyraźnie zarówno perspektywa teoretyczna, którą w pierwszej części pracy kreślą Autorki, jak i prezentowane w niej obszernie rozwiązania metodologiczne. Prof. dr hab. Tadeusz Pilch (Słowo wstępne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 372755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 159-179.
Przedmowa równolegle w języku polskim i angielskim. Streszczenie w języku angielskim.
Książka ta może służyć pomocą nie tylko fachowcom, którzy z urzędu są zobowiązani do śledzenia rozwoju stanu wiedzy w tej dziedzinie. Z pewnością powinna zainteresować też rodziców dzieci z dysleksją. Szersza i wnikliwsza wiedza na temat trudności, z jakimi zmagają się ich pociechy, ułatwi im wspieranie ich w dążeniu do przezwyciężania tych problemów.
Naukowcy z Wielkiej Brytanii i Polski zajęli się problemem, który do niedawna nie był w ogóle zauważany, a i dziś budzi sporo kontrowersji. Dysleksja zdaniem wielu laików jest bowiem nie chorobą, ale przejawem złej woli, a nawet lenistwa lub braku ineligencji osób dotkniętych tym zaburzeniem. Badacze w ramach niniejszego tomu skupili się na sposobach diagnozowania dysleksji. Odwołują się do zastanego stanu wiedzy, dzieląc się równocześnie najnowszymi wynikami badań w tym zakresie. Podają też kryteria, według których można stwierdzić, czy mamy do czynienia z dysleksją. Książka ukazała się dzięki grantowi przyznanemu przez Komitet Badań Naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352138, 352139 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa psychologia dysleksji / Grażyna Krasowicz-Kupis. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2019. - 382, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 331-374. Indeks.
"Nowa psychologia dysleksji" nie jest drugim wydaniem "Psychologii dysleksji", ale jej całkowicie nową wersją. Jej głównym celem jest przedstawienie czytelnikom najnowszych zmian w rozumieniu zjawiska, wyników nowych badań i aktualnych trendów dotyczących diagnozy i terapii tego zaburzenia. W "Nowej psychologii dysleksji" w porównaniu z jej pierwszą wersją czytelnik znajdzie: rozbudowaną tematykę ryzyka dysleksji, zwłaszcza z uwzględnieniem rodzinnego ryzyka, dotychczas rzadko w Polsce omawianego; część poświęconą mechanizmom czytania oraz prezentację modelu nabywania czytania i pisania w języku polskim; rozbudowaną część dotyczącą diagnozowania i interwencji, szczególnie omówienie narzędzi diagnostycznych i procedur diagnozowania.
„Nowa psychologia dysleksji to doskonałe kompendium najbardziej aktualnej wiedzy na temat trudności w czytaniu i pisaniu. Odpowiada na zapotrzebowanie społeczne, głównie ze strony profesjonalistów pracujących z dziećmi, którzy z różnych powodów nie mogą w sposób optymalny realizować zadań stawianych przed nimi przez system edukacji. Jest to także książka ważna dla osób pracujących w obszarze nauki – stanowi bowiem doskonały, systematyczny przegląd współczesnych badań nad dysleksją, w oparciu o starannie wyselekcjonowaną, bogatą literaturę. Z lektury monografii wyłania się złożony obraz omawianego zaburzenia. Jednym z pierwszych problemów jest konieczność uporządkowania wiedzy na temat zjawiska dysleksji rozwojowej, choćby ze względu na niejednolitą terminologię oraz zróżnicowane sposoby definiowania, co Autorka realizuje systematycznie i skrupulatnie.” (z recenzji dr hab. Anety R. Borkowskiej, prof. UMCS)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 357017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 130-131.
Opracowanie poświęcone jest diagnozowaniu zaburzeń dyslektycznych u uczniów klas starszych. Wydaje się ono bardzo potrzebne, gdyż ukazujące się na ten temat prace na ogół dotyczą dzieci młodszych , a także często brak w nich poglądowego przedstawienia i interpretacji omawianych zjawisk. Niniejsza pozycja, oparta na bogatym i różnorodnym materiale faktograficznym, będącej wynikiem wieloletniej pracy i doświadczeń Autorki w rozpoznawaniu i reedukacji dysleksji, próbuje tę lukę wypełnić. Praca adresowana jest do osób zainteresowanych problematyką trudności w uczeniu się. Głównie jednak do pedagogów i psychologów a zwłaszcza nauczycieli języka polskiego i języków obcych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352143 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnostyka edukacyjna / Bolesław Niemierko. - Wydanie drugie rozszerzone. - Warszawa : PWN, 2021. - 369, [2] strony : tabele, wykresy ; 29 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie rozszerzone. Druk dwuszpaltowy.
Bibliografia na stronach 327-350. Indeksy.
Dla nauczycieli, pedagogów, dyrektorów szkół.
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy w ręce Czytelników zaktualizowane wydanie podręcznika Diagnostyka edukacyjna. Drugie wydanie podręcznika pogłębia podstawy psychologiczne diagnostyki edukacyjnej, poszerza i aktualizuje jej tematykę i literaturę, wprowadza Czytelnika w zagadnienia, które współcześnie zyskują na znaczeniu. Autor podręcznika wyodrębnił trzy główne bloki tematyczne dotyczące diagnozy osiągnięć uczniów oraz systemów edukacyjnych: Przedmiot diagnozy. Ta część została poświęcona zagadnieniom uczenia się i kształcenia. Autor scharakteryzował modele uczenia się, koncepcję sprawczości i wspólnotowości w odniesieniu do ucznia oraz relacje między nauczaniem, wychowaniem i kształceniem. Metody diagnostyczne. Druga część podręcznika zawiera podstawowe informacje na temat pomiaru jako podstawy diagnostyki edukacyjnej. Oprócz nabycia wiedzy na temat skal pomiarowych i narzędzi diagnozowania Czytelnik zapozna się z etapami pracy diagnosty, sposobami definiowania celów diagnozowania oraz konstruowania i ewaluacji narzędzi diagnozy. Autor scharakteryzował tu także nieformalne narzędzia diagnozy edukacyjnej. Wyniki diagnozy. Ostatni blok tematyczny przybliża wiedzę na temat wyników procesu diagnozy edukacyjnej ucznia w sferze emocjonalnej i poznawczej. Autor opisał także zagadnienia związane z prowadzeniem egzaminów wewnętrznych oraz z diagnozą osiągnięć edukacyjnych na poziomie placówki edukacyjnej i kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299314, 299313, 299315 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 213-223. Indeksy.
Dla: psychologów, nauczycieli, studentów i wykładowcy pedagogiki, członków komisji egzaminacyjnych, władz szkolnych i pracowników nadzoru pedagogicznego.
Publikacja dofinansowana przez SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny. Wydział Zamiejscowy w Sopocie
Oczekiwania co do jakości oceniania w szkole są bardzo wysokie. Uczniowie, ich rodzice, władze szkolne i opinia publiczna chcą wierzyć, że nauczyciel uznaje wartość wszystkich swoich obowiązków, potrafi zdobyć pełną informację o wynikach nauczania i skutecznie unika jakichkolwiek uprzedzeń wobec uczniów. Niełatwo sprostać tym oczekiwaniom. Ocena szkolna powinna być jednoznaczna dla wszystkich jej odbiorców. W ich poczuciu to symbol słowny lub liczbowy mówi jasno, czy cel został osiągnięty, natomiast potok słów ukrywa wartość uzyskanego wyniku. Wielu uczniów potrzebuje sukcesów i zachęt, które mogłyby w nich obudzić zainteresowanie przedmiotem. Ocena, jak wiedzą nauczyciele, pełni dla nich funkcję głównego motywatora. To dotyczy zwłaszcza najmłodszych, niedojrzałych do samoregulacji, lecz motywacja jest chwiejna w każdym wieku i niezbędne bywają jej wzmocnienia z zewnątrz. Oceniając osiągnięcia uczniów, nauczyciel ocenia zarazem swoją pracę. Zdaje więc sobie sprawę z tego, że osoby z zewnątrz mogą uznać niskie oceny uczniów za jego porażkę dydaktyczną, a wysokie oceny za brak należytych wymagań. Jedne i drugie obawy deformują ocenianie, zwężając jego skalę. Te oraz inne zagadnienia związane z ocenianiem szkolnym będą przedmiotem tej książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 365684 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Syllabus Design / David Nunan. - Sixth impression. - Oxford : Oxford University Press, 1996. - X, 169, [1] strona ; 25 cm.
(Language Teaching : A Scheme for Teacher Education)
"Syllabus Design" demonstrates, in a practical way, the principles involved in planning and designing an effective syllabus.
It examines important concepts such as needs analysis, goal-setting, and content specification, and serves as an excellent introduction for teachers who want to gain a better understanding of syllabus design in order to evaluate, modify, and adapt the syllabuses with which they work.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28884 (1 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.111.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografie przy pracach.
Współfinansowanie: Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego (Skierniewice)
Streszczenia w języku angielskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Monografia stanowi zbiór tekstów skoncentrowanych wokół dyskusji na temat szkoły, nauczyciela oraz kształcenia ustawicznego. Adresowana jest do pedagogów, nauczycieli, wychowawców, rodziców i opiekunów dzieci i młodzieży, również ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Tematyka monografii stanowi także przyczynek do podjęcia cyklu debat i dyskusji na temat roli i zadań szkoły, wizerunku współczesnego nauczyciela, a także miejsca ucznia (dziecka) w procesie edukacyjnym realizowanym w warunkach dynamicznych przeobrażeń społecznych i zmian technologicznych. Wierzymy zatem, że prezentowana publikacja przyczyni się do nowego spojrzenia zarówno na szkolę, nauczyciela, jak i najważniejszy podmiot procesu edukacji, a więc ucznia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 595-636. Indeks.
Znany na całym świecie specjalista Gavin Reid w swojej książce skupia się na dzieciach, młodzieży oraz osobach dorosłych dotkniętych dysleksją. Wyjaśnia istotę tego zaburzenia i wielostronnie je charakteryzuje, uwzględniając między innymi czynniki biologiczne, kulturowe i językoznawcze. Ukazuje przy tym różne aspekty systemu szkolnictwa (dotyczące zarządzania szkołą, programu nauczania, polityki rządów, stylów i strategii uczenia się), które mają wpływ na życie i edukację uczniów zmagających się z trudnościami w czytaniu. Autor przekonuje, że radzenie sobie z dysleksją zależy przede wszystkim od wypracowania skutecznego sposobu uczenia się i odpowiedniego sposobu nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 312441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego (Skierniewice)
Jedna praca w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Diagnoza pedagogiczna przewiduje dwie orientacje. Pierwsza z nich - diagnoza pozytywna, przy doborze odpowiednich metod i form pracy terapeutycznej, rokuje pomyślną redukcję niepokojącego stanu na rzecz jego poprawy. Z kolei drugi typ diagnozy - negatywna przewiduje pogłębienie istniejącego problemu, zaburzenia, czy też zagrożenia.
Zarówno diagnoza pozytywna, jak i negatywna zakłada pewien rozwój istniejącego problemu. Jednak jego następstwo nie zawsze może być pomyślne zarówno dla samej jednostki, grupy ludzi, czy też społeczeństwa. Trafne rozpoznanie, a następnie ocena ryzyka determinującego kierunek ewaluacji wcześniej zaistniałego problemu jest niezwykle ważnym momentem w praktyce pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286005, 286006 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29426, O 28636, O 29586 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298382, 298384, 298383 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 312507 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej