Efektywność nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(52)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje naukowe
(18)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(47)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(15)
Biblioteka Austriacka
(9)
Biblioteka Obcojęzyczna
(26)
Czytelnia BG
(1)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(3)
Autor
Duff Alan
(2)
Grundy Peter
(2)
Oxford Rebecca L
(2)
Slattery Mary
(2)
Aebli Hans (1923-1990)
(1)
Barnhardt Sarah
(1)
Bausch Karl-Richard
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Bonikowski Zbigniew
(1)
Borich Gary D
(1)
Bönsch Manfred (1935- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Christ Herbert
(1)
Crawford Graham
(1)
El-Dinary Pamela Beard
(1)
Engel Ulrich (1928-2020)
(1)
Fechner Jürgen
(1)
Freeman Richard
(1)
Gabryś-Barker Danuta (1955- )
(1)
Galus Krzysztof (grafik)
(1)
Gass Susan M. (1943- )
(1)
Grell Jochen
(1)
Greving Johannes
(1)
Grimberg Martin (1959- )
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hebda Igor
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Jasiński Andrzej (matematyk)
(1)
Jasiński Zenon (1945- )
(1)
Jatkowska Joanna
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kaszyński Stefan H. (1941- )
(1)
Kisiel-Małecka Marta (1982- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Konieczny Jolanta (pedagog)
(1)
Krumm Hans-Jürgen
(1)
Kuśnierz Cezary
(1)
Königs Frank G
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lightbown Patsy M
(1)
Madsen Harold Stanley (1926-2006)
(1)
Maley Alan (1937- )
(1)
May Peter
(1)
Meed John
(1)
Miura Kaori
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Morawska Iwona
(1)
Murphey Tim
(1)
Nation Paul (1944- )
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nolasco Rob
(1)
Nowotniak Justyna (pedagog)
(1)
Nycz Edward (1961- )
(1)
Paradies Liane
(1)
Pavlou Pavlou
(1)
Pituła Beata
(1)
Richards Jack C
(1)
Robbins Jill
(1)
Rodgers Theodore S
(1)
Selinker Larry
(1)
Skrzypek Elżbieta (pedagog)
(1)
Spada Nina
(1)
Stevick Earl W. (1923-2013)
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Walker Timothy D
(1)
Wallace Michael J. (1935- )
(1)
Waters Alan
(1)
Waters Mary (1957- )
(1)
Wawer Rafał
(1)
Wester Franz
(1)
Wiechmann Jürgen (1950- )
(1)
Willis Jane
(1)
Winter Felix (1948- )
(1)
Wobalis Mirosław
(1)
Wójcik Anna Maria
(1)
Zadura-Wnuk Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1989-2000
(18)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(20)
Polska
(17)
Niemcy
(10)
Stany Zjednoczone
(5)
Język
angielski
(25)
polski
(17)
niemiecki
(10)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(19)
Szkoły wyższe
(8)
Nauczyciele
(6)
Nauczyciele języków
(6)
Dzieci
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Pedagodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły średnie
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Kobieta
(6651)
Język angielski
(3434)
Rodzina
(3383)
Język niemiecki
(3176)
Relacje międzyludzkie
(3094)
Efektywność nauczania
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(2777)
Przyjaźń
(2617)
Płyty gramofonowe
(2615)
Tajemnica
(2257)
Film fabularny
(2183)
Muzyka rozrywkowa
(2119)
Miłość
(2118)
Żydzi
(2040)
Literatura polska
(2011)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1997)
Śledztwo i dochodzenie
(1983)
Powieść polska
(1943)
Życie codzienne
(1911)
Pisarze polscy
(1878)
Zabójstwo
(1877)
Dzieci
(1736)
Muzyka rozrywkowa polska
(1715)
Polacy za granicą
(1592)
Mężczyzna
(1561)
Kościoły i kaplice
(1492)
Wojsko
(1456)
Kultura
(1438)
Język polski
(1356)
Filozofia
(1330)
Zamki i pałace
(1283)
Politycy
(1279)
Tematy i motywy
(1270)
Historia
(1262)
Policjanci
(1257)
Powieść amerykańska - 20 w.
(1246)
Polityka
(1235)
Podróże
(1230)
Dziewczęta
(1188)
Nastolatki
(1129)
Małżeństwo
(1102)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1091)
Władcy
(1077)
Magia
(1064)
Powieść angielska
(1062)
Zwierzęta
(1061)
Sztuka
(1056)
Uczucia
(1052)
Literatura
(1049)
Jazz
(1026)
Dramat filmowy
(1017)
Trudne sytuacje życiowe
(1005)
Film amerykański
(995)
Literatura niemiecka
(977)
Rodzeństwo
(976)
Język angielski - podręcznik
(965)
Dziennikarze
(947)
PRL
(919)
Polityka międzynarodowa
(919)
Powieść amerykańska
(910)
Powieść angielska - 20 w.
(889)
Kościół katolicki
(877)
Poezja polska - 20 w.
(864)
Wielkanoc
(864)
Holokaust
(854)
Muzyka polska
(853)
Rock
(853)
Sekrety rodzinne
(852)
Społeczeństwo
(849)
Powieść francuska
(832)
Sztuka polska
(816)
Ludzie a zwierzęta
(787)
Osoby zaginione
(782)
Duchowieństwo katolickie
(773)
Młodzież
(770)
Arystokracja
(762)
Boże Narodzenie
(759)
Śmierć
(740)
Przestępczość zorganizowana
(720)
Wojna
(712)
Relacja romantyczna
(708)
Gramatyka
(704)
Matki i córki
(698)
Teatr polski
(696)
Pisarze
(690)
Chłopcy
(681)
Poszukiwania zaginionych
(678)
Język francuski
(677)
Literatura austriacka
(665)
I wojna światowa (1914-1918)
(662)
Nauka
(662)
Samorealizacja
(658)
Obyczaje i zwyczaje
(655)
Polacy
(642)
Miasta
(639)
Budownictwo miejskie
(637)
Film obyczajowy
(631)
Psy
(624)
Wybory życiowe
(620)
Świadomość społeczna
(614)
Uprowadzenie
(613)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Finlandia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Publikacje fachowe
(19)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Raport z badań
(5)
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Antologia
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Zabawy tematyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(52)
Językoznawstwo
(31)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci / Joanna Jatkowska. - Wydanie I. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2019. - 248 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 187-215.
Współfinansowanie: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz)
Przedmiotem naukowych zainteresowań autorki niniejszej książki stał się w ostatnich latach rozwój językowy współczesnego dziecka w kontekście pojawienia się nowych mediów – komputerów, laptopów, tabletów, netbooków, komórek i smartfonów. Postęp technologiczny spowodował powstanie nieznanych do tej pory w edukacji, w tym także w logopedii, zjawisk e-learningu i b-learningu. […]
Koncepcja interaktywnych i multimedialnych lekcji logopedycznych, nazwanych e-logolekcjami, wpisała się w światowe trendy rozwoju edukacji, a przede wszystkim spodobała się dzieciom doskonalącym swoją wymowę oraz ich rodzicom, którzy coraz częściej poszukiwali w internecie profesjonalnej pomocy logopedycznej.
W polskiej literaturze specjalistycznej „b-learning” to termin nowy. Pochodzi z języka angielskiego – blended learning – co jest tłumaczone na język polski jako nauczanie mieszane, zmiksowane, hybrydowe lub komplementarne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenia w językach polskim i angielskim po pracach.
Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd. (Ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 359787 (1 egz.)
Książka
Artykuł
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska ; z. 159)
Bibliografia na stronach 63-66.
Streszczenie angielskie.
Pojęcie lateralizacji określa zjawisko przewagi funkcjonalnej jednego z występujących w parach narządu ruchu lub organu zmysłu, związane z dominacją prawej lub lewej półkuli mózgowej. Większość szlaków nerwowych, łączących narządy ruchu i organy zmysłów z mózgiem, krzyżuje się i prowadzi do jego przeciwnej półkuli. Całkowicie skrzyżowane są drogi ruchowe i czuciowe. Oznacza to, że za ruchy i czucie prawej strony ciała odpowiada półkula lewa i analogicznie, za czynności lewej strony, półkula prawa.
Prawidłowy przebieg procesu lateralizacji zależy od stanu dojrzałości tkanki mózgowej. Proces ten postępuje równolegle do dojrzewania centralnego układu nerwowego. Prawidłowy rozwój lateralizacji ma istotne znaczenie dla właściwego rozwoju ruchowego, intelektualnego i emocjonalnego. Zaburzenia, które mogą w jego przypadku wystąpić dotyczą: tempa rozwoju, modelu oraz podłoża neurofizjologicznego.
Ukształtowanie się niewłaściwego modelu lateralizacji prowadzi do pojawienia się znacznych trudności w nauce czytania i pisania. Występują one przede wszystkim u uczniów z lateralizacją nieustaloną oraz lewostronnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347964 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques in Testing / Harold S. Madsen. - Oxford : Oxford University Press, 1983. - IX, 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
Testing in all skill areas is covered. How to write and evaluate tests is clearly explained with numerous examples. Also featured is an Appendix describing the most important commercial proficiency, achievement and aptitude tests.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advanced Learners / Alan Maley. - Oxford : Oxford University Press, 2009. - 130 stron ; 24 cm.
(Resource Books for Teachers)
Netografia na stronach 124-126. Indeks.
90 activities focusing on productive and receptive skills, vocabulary, grammar, and culture.
Designed for use as self-study, in one-to-one situations, or in small groups.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29424 (1 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.111.1:372.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Exam Classes / Peter May. - Oxford : Oxford University Press, 1996. - 165, [3] strony ; 24 cm.
(Resource Books for Teachers)
Bibliografia na stronach [164-168]. Indeks.
This resource book contains 90 practical activities for teaching exam classes.
It includes sections on the four skills, plus grammar and integrated skills. There is an exam-type index to help teachers select activities appropriate for their particular class.
The book also provides information about the main public ELT examinations set by the British, European and American boards.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29236, O 28920 (2 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.111.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Herder Spektrum, Bd. 5252.)
Selbstbestimmtes Lernen macht Kindern Freude. Ihre natürliche Lernlust zu för- dern und ihre eigene Entdeckerfreude in- dividuell aufzunehmen - diese Erkennt- nisse von Maria Montessori sind in Zeiten der, Erziehungskatastrophe" aktueller denn je: Denn nur wer ohne Druck lernt, ,,behält" das Wissen und die Neugier auf alles, was es noch zu lernen gibt. Schlüs selgedanken für eine bessere Erziehung Für Schule und Fami- lie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 M (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
Language Hungry! teaches you how to learn in an effective way while exploiting your brain's potential. You will learn not to waste time and resources, have more control over your thoughts and increase your fun and success within the classroom.
Language Hungry! is appropriate for students and teachers of all levels.
It contains a large variety of ideas and stories which invite the reader to experiment with new skills, new ideas and positive ways which favour success in language acquisition.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
New Ways in Teaching Vocabulary / Paul Nation, Editor. - Alexandria, Virginia : Teachers of English to Speakers of Other Languages, 1994. - XIV, 218 stron : ilustracje ; 20 cm.
This book will help you develop the vocabulary component of your language teaching program with more than 100 activities organized to reflect the major elements of a second language course. Activities help you decide which vocabulary to present when, how to create effective lexical sets, how to present old material in new ways, how to extend knowledge of the meaning of words, how to help learners become independent of the classroom and specially prepared tests, and how to ensure that learners can access and use the vocabulary they know.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27705 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnostyka edukacyjna / Bolesław Niemierko. - Wydanie drugie rozszerzone. - Warszawa : PWN, 2021. - 369, [2] strony : tabele, wykresy ; 29 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie rozszerzone. Druk dwuszpaltowy.
Bibliografia na stronach 327-350. Indeksy.
Dla nauczycieli, pedagogów, dyrektorów szkół.
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy w ręce Czytelników zaktualizowane wydanie podręcznika Diagnostyka edukacyjna. Drugie wydanie podręcznika pogłębia podstawy psychologiczne diagnostyki edukacyjnej, poszerza i aktualizuje jej tematykę i literaturę, wprowadza Czytelnika w zagadnienia, które współcześnie zyskują na znaczeniu. Autor podręcznika wyodrębnił trzy główne bloki tematyczne dotyczące diagnozy osiągnięć uczniów oraz systemów edukacyjnych: Przedmiot diagnozy. Ta część została poświęcona zagadnieniom uczenia się i kształcenia. Autor scharakteryzował modele uczenia się, koncepcję sprawczości i wspólnotowości w odniesieniu do ucznia oraz relacje między nauczaniem, wychowaniem i kształceniem. Metody diagnostyczne. Druga część podręcznika zawiera podstawowe informacje na temat pomiaru jako podstawy diagnostyki edukacyjnej. Oprócz nabycia wiedzy na temat skal pomiarowych i narzędzi diagnozowania Czytelnik zapozna się z etapami pracy diagnosty, sposobami definiowania celów diagnozowania oraz konstruowania i ewaluacji narzędzi diagnozy. Autor scharakteryzował tu także nieformalne narzędzia diagnozy edukacyjnej. Wyniki diagnozy. Ostatni blok tematyczny przybliża wiedzę na temat wyników procesu diagnozy edukacyjnej ucznia w sferze emocjonalnej i poznawczej. Autor opisał także zagadnienia związane z prowadzeniem egzaminów wewnętrznych oraz z diagnozą osiągnięć edukacyjnych na poziomie placówki edukacyjnej i kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 369675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Conversation / Rob Nolasco & Lois Arthur. - Sixth impression. - Oxford : Oxford University Press, 1993. - 160 stron ; 24 cm.
(Resource Books for Teachers)
Bibliografia na stronach 145-148.
This book uses the characteristics of native-speaker conversation to form the basis for teaching the skills of speaking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29234 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ewaluacja edukacyjna : społeczne światy ewaluatorów / Justyna Nowotniak. - Wydanie II. - Kraków : Impuls, 2019. - 194 strony : fotografia ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 179-194.
Prezentowana publikacja skupia się na zagadnieniu ewaluacji (w szczególności ewaluacji edukacyjnej), które na świecie systematycznie zyskuje na znaczeniu, zwiększając wpływ na działania podejmowane w polityce publicznej. Bezpośrednio wynika to ze wzrastającego nacisku na efektywność, trafność alokowania środków i odpowiedzialność działań instytucji publicznych, także w systemie oświaty. Rola ewaluacji łączy się z potrzebą budowania strategii rozwoju w różnych dziedzinach życia społecznego i zabezpieczaniem interesu publicznego. Przedmiotami badania są ewaluacja wewnętrzna (zbudowana na fundamencie teoretycznym autoewaluacji) i prowadzący ją w polskich szkołach nauczyciele, odgrywający rolę ewaluatorów. Głównymi celami uczyniono opis ich społecznych światów i próbę rekonstrukcji przebiegu procesu stawania się ewaluatorem.
Adresatami książki są wszyscy zainteresowani ewaluacją edukacyjną - zarówno ci, którzy oprócz ustaleń teoretycznych poszukują także kolejnych empirycznych odsłon tego zagadnienia, jak i ci, dla których jest to początek podróży do "stacji ewaluacja". Inspirację odnajdą w niej również nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych, którzy podejmują działania analityczno-badawcze w ramach swojej praktyki zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Based on current research, this text provides ESL/EFL and foreign language teachers with practical recommendations for developing their students� second language learning strategies. Detailed suggestions for strategy use in each of the four language skills are included as well as case studies and models for setting up similar programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics in Action Series)
Bibliografia na stronach 303-332. Indeks.
Over the past thirty years, the field of language learning strategies has generated a massive amount of interest and research in applied linguistics.
In this book Rebecca Oxford charts the field systematically and coherently for the benefit of language learning practitioners, students, and researchers.
Offering practical, innovative suggestions for assessing, teaching, and researching language learning strategies, she provides examples of strategies and tactics from all levels, from beginners to distinguished-level learners, as well as a new taxonomy of strategies for language learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Scriptor Praxis - Unterrichten)
Bibliogafia strony 170-171.
Leistungsmessung und -bewertung sind zentrale Aufgaben von Lehrkräften, die noch dazu besonders kritisch beobachtet werden. Sie sollen möglichst objektiv und transparent sein, um eine Vergleichbarkeit schulischer Leistungen zu gewährleisten. Der Band Leistungsmessung und -bewertung stellt klare Kriterien auf, präsentiert praxisorientierte Hilfestellungen und enthält zahlreiche Kopiervorlagen, die den Bewertungsprozess für alle Beteiligten nachvollziehbar machen. Die Kopiervorlagen können per Webcode als PDF-Datei aus dem Internet heruntergeladen werden.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Finansowanie: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Część prac w języku angielskim. Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Światowa pandemia SARS-CoV-2, której doświadczyły społeczeństwa u progu 2020 roku, spowodowała diametralne zmiany dotychczasowego stylu życia, jego realizowanych modeli i wzorców, wywołała nie tylko różnorodne zaburzenia w funkcjonowaniu psychospołecznym na szeroką skalę, ale także potrzebę znalezienia nowych rozwiązań w obszarze organizacji pracy czy edukacji. Implikacje i konsekwencje tych procesów oraz prognozy i projektowane zmiany w obszarze edukacji są przedmiotem naukowych analiz tekstów prezentowanych w niniejszej publikacji. (Fragment Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
"This edition is an extensive revision of this successful text. Like the first edition, it surveys the major approaches and methods in language teaching, such as grammar translation, audiolingualism, communicative language teaching, and the natural approach. The text examines each approach and method in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, teaching activities, teacher and learner roles, materials, and classroom techniques. The edition includes new chapters on topics such as whole language, multiple intelligences, neurolinguistic programming, competency-based language teaching, cooperative language learning, content-based instruction, task-based language teaching, and the Post-Methods Era. Teachers and teachers-in-training will enjoy reading this comprehensive survey and analysis of the major and minor teaching methods used around the world. The book seeks not only to clarify the assumptions behind these methods and their similarities and differences, but also to help teachers explore their own beliefs and practices in language teaching."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29526, O 29525, O 27349 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Winner of The Frank Bell Prize
Winner of the English-Speaking Union's Duke of Edinburgh Book Competition
Shortlisted for the Ben Warren Prize
The book aims to build teachers' confidence in their ability to use English effectively, at the same time as providing advice and techniques for primary English teachers. The book is written in an accessible, easy-to-follow style and encourages a positive attitiude towards using English in the primary classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28618 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej