Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(117)
Forma i typ
Książki
(117)
Poradniki i przewodniki
(63)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(116)
Autor
Witkowska Magda
(16)
Gasper Dorota
(11)
Korpanty Jerzy
(8)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(8)
Doroba Anita
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
Hillman James (1926-2011)
(5)
Lipa Michał
(5)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(5)
Malcherek Monika
(4)
Buckingham Marcus (1966- )
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Sarnacka-Smith Anna
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Cain Susan (1968- )
(2)
Dutkiewicz Mieczysław
(2)
Duława Michał
(2)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(2)
Heidtman Joanna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Ockwell-Smith Sarah
(2)
Orloff Judith (1951- )
(2)
Sand Ilse
(2)
Schäfer Bodo
(2)
Scott Kim Malone
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Szkuta-Kruk Urszula
(2)
Szóstek Aga
(2)
Van Edwards Vanessa
(2)
Świerk Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Acuff Jonathan
(1)
Adeney Peter
(1)
Amen Daniel G. (1954- )
(1)
Ames Elizabeth
(1)
Andresen Katya (1967- )
(1)
Atlas Radosław
(1)
Bahcall Safi (1968- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Ball Matthew
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Białek Maja
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bilstein Frank F. (1971- )
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Brotto Lori A. (1975- )
(1)
Brown Brené
(1)
Brzezińska Magdalena
(1)
Brzoska Rafał (1977- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burg Bob
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Conley Randy
(1)
Convis Gary L
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czekalski Michał
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Doerr John E
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Dominguez Joe (1938-1997)
(1)
Doron Eyal (1969- )
(1)
Duff Turney
(1)
Duke Annie (1965- )
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Eris Irena (1950- )
(1)
Erricson Colin
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Forbes Steve (1947- )
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Fuller Jack
(1)
Gallo Amy
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Glinka Dorota
(1)
Gomes Jean
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Green Christopher (1943- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Gunter Jen (1966- )
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górecka Ewa
(1)
Głatki Michał
(1)
Hagan Margaret (1981- )
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Hawn Goldie (1945- )
(1)
Heath Chip (1963- )
(1)
Heath Dan (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(64)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(8)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(100)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(112)
Odbiorca
Menedżerowie
(17)
Przedsiębiorcy
(9)
Rodzice
(4)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Handlowcy
(2)
Młodzież
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dzieci
(1)
Internauci
(1)
Kobieta
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Sukces
(21)
Przywództwo
(12)
Przedsiębiorstwo
(11)
Relacje międzyludzkie
(9)
Kreatywność
(8)
Zarządzanie
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Samopoznanie
(7)
Samorealizacja
(7)
Sztuczna inteligencja
(7)
Innowacje
(6)
Praca zespołowa
(6)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Kobieta
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja
(4)
Osobowość
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Zwinne zarządzanie
(4)
Autopsychoterapia
(3)
Dzieci
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Internet
(3)
Introwersja
(3)
Inwestycje
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing
(3)
Motywacja pracy
(3)
Perswazja
(3)
Pewność siebie
(3)
Postawy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Samoakceptacja
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Sprzedaż
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Uczucia
(3)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Bogactwo
(2)
Charakter
(2)
Decyzje
(2)
Diagnoza
(2)
Dojrzewanie
(2)
Dusza
(2)
Dyscyplina (socjologia)
(2)
Finanse
(2)
Finanse osobiste
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Introwertycy
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Kultura pracy
(2)
Metawersum
(2)
Miłość
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odwaga
(2)
Poczucie straty
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Wrażliwość
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zaufanie
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Śmierć
(2)
Życie seksualne
(2)
Adler, Alfred (1870-1937)
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Aktorzy amerykańscy
(1)
Algorytmy
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Archetyp (psychologia)
(1)
Asertywność
(1)
Biurokracja
(1)
Blikle, Andrzej (1939- )
(1)
Bono (1960- )
(1)
Brzoska, Rafał (1977- )
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chiny
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Poradnik
(80)
Opracowanie
(16)
Esej
(3)
Biografia
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Felieton
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka kucharska
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki południowoafrykańskie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Rozwój osobisty
(27)
Psychologia
(25)
Praca, kariera, pieniądze
(18)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Historia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Kulinaria
(2)
Religia i duchowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Na okładce: Narzędzia dla pracownika i szefa. Autorka bestsellera "Szef wymagający i wyrozumiały".
Autorka bestsellera "Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza" wraca z nowa książką i ze strategią walki z niewłaściwymi zachowaniami w pracy, pokazując, co możemy zrobić - tu i teraz - by wspólnie tworzyć sprawiedliwe i efektywne środowisko pracy.
Oto problem, który dotyczy nas wszystkich, wszyscy bowiem - nawet nieświadomie - wykluczamy, nie doceniamy i nie w pełni wykorzystujemy potencjał jednych ludzi, równocześnie angażując, przeszacowując i awansując innych. W naszej codziennej pracy możemy mieć do czynienia z różnymi problemami: stereotypami, uprzedzeniami, nękaniem, dyskryminacją, atakami słownymi czy przemocą fizyczną, które są nie tylko niesprawiedliwe, ale prowadzą też do braku efektywności. Nie można jednak rozwiązać problemów, których nie chcemy dostrzec.
Kim Scott pokazuje, jak rozpoznawać niewłaściwe postawy i zachowania, wywołujące rzeczywiste szkody. Pomaga zrozumieć, w jaki sposób mechanizmy te utrwalają nierówność i niesprawiedliwość, a przez to uniemożliwiają twojemu zespołowi i całej firmie odniesienie prawdziwego sukcesu. Przedstawia także odpowiednie strategie i sposoby postępowania dla wszystkich, którzy spotykają się z toksycznymi postawami w pracy, a więc:
Dla ofiar - jak bronić się przed niewłaściwymi zachowaniami; Dla świadków - co zrobić, by przestać być biernym świadkiem niesprawiedliwości i zacząć działać; Dla sprawców - jak dostrzec błędy w swoim zachowaniu, zrozumieć, w jaki sposób może ono negatywnie wpływać na współpracę w zespole i jak to zachowanie zmienić; Dla liderów - w jaki sposób zapobiegać przypadkom niesprawiedliwości w miejscu pracy i co zrobić, gdy - pomimo starań - już do tego dojdzie.
Toksyczne miejsce pracy to kompletna strategia budowy kultury, w której panuje atmosfera szacunku pozwalająca wszystkim efektywnie ze sobą pracować. To niezwykle potrzebny przewodnik po tym, w jaki sposób liderzy i ich zespoły powinni tworzyć miejsce pracy umożliwiające wszystkim pokazanie pełni swoich możliwości i odczuwanie radość ze wspólnego działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382943 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Biznes. Ekonomia.
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania - także i twoje. Dlaczego? Dlatego, że analityka predykcyjna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350995 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299237, 299146, 299236 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-184.
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: irytacja, smutek, zmęczenie, nuda.
Indeks.
Nagroda "Living Now Book" 2018.
Jesteś szczęśliwy? A może potrzebujesz pocieszenia? Nosi cię z głodu? Dopadło cię zmęczenie? Wszystko cię nudzi? Wypróbuj 100 przepisów na nudę, lęk i stres, dokuczliwy głód i smutny nastrój. Każdy ma czasem ochotę zamknąć się w pokoju z pudełkiem lodów. Jeśli doskwierają ci smutek, stres, wyczerpanie, irytacja czy nuda, nic nie stoi na przeszkodzie, by szukać pocieszenia w jedzeniu, na które akurat masz ochotę. Zamiast jednak sięgać po przetworzone składniki, możesz wybrać to, co ci poprawi nastrój, a przy okazji dostarczy twojemu organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Lindsey Smith pokazuje, że to możliwe. I że smakuje wyśmienicie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The education of a value investor : my transformative quest for wealth, wisdom, and enlightment" 2014.
Bibliografia na stronach 243-251. Indeks.
Kronika niesamowitej transformacji Guya, zuchwałego i egoistycznego młodego bankowca, który przeistacza się w odnoszącego sukcesy zarządzającego funduszem hedgingowym, a przy tym gra wedle własnych reguł. W jego opowieści nie brakuje ważnych, a często zaskakujących wskazówek dotyczących inwestowania, biznesu i podejmowania istotnych decyzji...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 280 stron : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 279-280.
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: ? od czego zacząć, ? jak wybrać odpowiedni temat, ? jakiego sprzętu użyć, ? na co zwracać uwagę ? jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy, ? jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 387390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty)
Tytuł oryginału: The science of influence : how to inspire yoourself and others to greatness. Na okładce nadtytuł: Inspirujące rozmowy z ludźmi sukcesu. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Chcesz mieć pewność, że nikt nie będzie miał większego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, by bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najlepsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale firmy? Z tej nowatorskiej książki dowiesz się, jak to zrobić. Bez względu na to, czy chcesz przedstawić inwestorom pomysł na biznes, czy zerwać z nawykiem bezmyślnego surfowania po internecie, nie zdołasz przekonać do tego siebie ani innych osób, jeśli nie posiądziesz umiejętności wywierania wpływu. Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Zgromadzona do tej pory wiedza na ten temat jest wciąż poszerzana w wyniku nowych odkryć w dziedzinie neurologii, programowania neurolingwistycznego i badań kognitywnych. Tajniki wywierania wpływu opisują proste, sprawdzone metody umożliwiające zastosowanie tej wiedzy w praktyce. Książka przedstawia wiele zweryfikowanych faktów na temat wywierania wpływu, rozwiewa mity, odrzuca niesprawdzone teorie i daje dostęp do skarbca idei pozwalających inspirować siebie i innych do osiągania pożądanych rezultatów w życiu i w biznesie. Dzięki inspirującej rozmowie Dana Strutzela z Brianem Tracym: • PRZYSWOISZ najlepsze pomysły, strategie i techniki wywierania wpływu, które Brian rozwijał przez 40 lat pracy w branży samorozwoju; • ZGROMADZISZ pomysły na uzyskanie większego wpływu na innych ludzi i wcielisz je w życie; • ODRZUCISZ mity i niesprawdzone teorie powstrzymujące cię przed działaniem; • UZYSKASZ większy wpływ na życie własne oraz ludzi, na których najbardziej ci zależy. Witaj w świecie wywierania wpływu! Nightingale-Conant Corporation do spraw wydawniczych oraz weteranem branży rozwoju osobistego, posiadającym 25-letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Współpracował z najlepszymi autorami i mówcami z tego sektora, takimi jak: Tony Robbins, Jim Rohn, Robert Kiyosaki, Wayne Dyer i Zig Ziglar. Ukończył anglistykę i psychologię na Uniwersytecie Notre Dame.
BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w szkoleniu ludzi i organizacji oraz pomaganiu im w rozwoju. Jego celem jest umożliwianie klientom szybszego i łatwiejszego osiągania celów osobistych i biznesowych. Tracy pomagał ponad tysiącowi firm, a w jego wykładach i seminariach wzięło udział ponad 5 milionów osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach świata. DAN STRUTZEL jest prezesem firmy Inspire Productions, byłym wiceprezesem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 382278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia książek Roberta I. Suttona na stronie [301].
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
Przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. Pokazuje sposób myślenia, środki działania i postępowanie najlepszych szefów oraz wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz. Zestawia dobre i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków: obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynami czy wykonywania "brudnej roboty".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359098 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Autorka książki "Strategia Umami".
Dla liderów.
Nie rodzisz się liderem - liderem się stajesz.
Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii.
Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider.
Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy - taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.
Program liderski Agi Szóstek pomoże ci: zrozumieć, jakim liderem chcesz być; eksperymentować w poszukiwaniu dopasowanego do ciebie sposobu działania; odnaleźć najlepszą wersję siebie; przewodzić z wizją; określić swój rytm; poszerzyć punkt widzenia; zapracować na zaufanie; działać odważnie; budować trwałe relacje; podejmować trafne decyzje; być wpływowym liderem; osiągnąć przywódcze wabi-sabi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387265 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, z konkretnymi działaniami? Potrzebujesz motywacji zorientowanej na cel ? dzięki niej pokonasz długą i niepewną drogę do wymarzonych życiowych sukcesów. Brian Tracy pokazuje, jak rozwinąć w sobie ten rodzaj motywacji, utrzymać ją nawet w trudnych chwilach i wpisać na stałe w codzienne życie. Krótko mówiąc – jak być nie do zatrzymania! Zadaj sobie pytanie, czego tak naprawdę oczekujesz od życia. Wybierz jeden ważny dla ciebie cel i włóż cały wysiłek w jego realizację, bez względu na to, ile czasu to zajmie. To ty decydujesz o swoim sukcesie. Każdy ma potencjał, by osiągnąć coś nadzwyczajnego, a z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś.
Cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do olśniewających rezultatów w swoim życiu i karierze. Przedstawiona w książce siedmiostopniowa metoda Tracy’ego da ci przede wszystkim pewność siebie, potrzebną, by tak jak on spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Ideaflow : liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie.
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty stać się innowacyjnym uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najlepsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz źródeł na stronach 299-323. Indeks.
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić w sygnałach, które nieświadomie wysyłasz innym. Vanessa van Edwards odkrywa przed nami sekretny język i uczy, jak pokazać siłę, charyzmę i skuteczne przywództwo oraz wzbudzać zaufanie i sympatię. Z jej książki dowiesz się: jak mową ciała przekazać: „Jestem liderem. Oto dlaczego powinieneś do mnie dołączyć”; które sygnały wokalne sprawiają, że brzmisz bardziej przekonująco; jakich komunikatów werbalnych użyć w CV, brandingu i wiadomościach e-mail, aby wzbudzić w odbiorcy zaufanie i ekscytację na myśl o waszym spotkaniu; jakie sygnały wizualne wysyłasz poprzez swój ubiór, zdjęcia profilowe i markę korporacyjną. Niezależnie od tego, czy negocjujesz ofertę pracy, próbujesz przekonać potencjalnego inwestora czy prowadzisz trudną rozmowę ze współpracownikiem, ta książka pomoże ci poprawić relacje, wyrazić empatię i nawiązać kontakty, które będą miały trwały pozytywny wpływ na twoje życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 383840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złam szyfr ludzkich zachowań : zyskaj społeczne supermoce / Vanessa van Edwards ; przekład Magda Witkowska. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 365, [2] strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Jak się odnaleźć w dużej grupie ludzi. Każde przyjęcie, każde spotkanie networkingowe i ogólnie każda sytuacja społeczna dają się nanieść na szablonową mapę. Poznaj najciekawsze punkty na tej mapie i dowiedz się, jak nawiązywać najbardziej wartościowe znajomości. Jak czytać ludzkie twarze. To prostsze, niż ci się wydaje. Odczytywanie wyrazu twarzy człowieka pozwala trafnie przewidywać jego emocje. Jak rozmawiać z różnymi ludźmi. Każda rozmowa z tobą może się na długo zapisać w pamięci rozmówcy – wystarczy, że będziesz wiedział, jak za pomocą odpowiednich słów oddziaływać na ośrodki wydzielające dopaminę w mózgu drugiego człowieka. Dzięki znajomości praw rządzących zachowaniami ludzi zyskasz możliwość znacznie silniejszego oddziaływania na innych, co znajdzie bezpośrednie przełożenie na twoją zdolność kształtowania rzeczywistości oraz wysokość twoich zarobków. Wywrze też pozytywny wpływ na poziom twojej inteligencji interpersonalnej – będziesz zatem robić lepsze pierwsze wrażenie, szybciej nawiązywać relacje i łatwiej pozyskiwać zaufanie drugiej strony podczas negocjacji, rozmów kwalifikacyjnych, przyjęć czy wystąpień publicznych. Twoje interakcje zmienią się nie do poznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy ryby latają : jak stworzyć inspirujące środowisko pracy / John Yokoyama, Joseph Michelli ; przekład: Tomasz Rzychoń. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2020. - 184 strony : ilustracje ; 22 cm.
Wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm jak Panasonic, Ford czy Marriott, by przyjeżdżali na twoje stoisko i układali na nim ryby po to, by poznać niezwykłą, stworzoną przez ciebie kulturę organizacyjną? Potrafił to zrobić John Yokoyama, właściciel stoiska rybnego Pike Place Fish w Seattle, i każdy inny człowiek dzięki tej książce będzie wiedział, jak to zrobić. Jak uskrzydlić swoją firmę?
John Yokoyama opowiada prostą historię o tym, jak zmienił małą, nierentowną firmę Pike Place Fish w modelową organizację, na której wzorują się wielkie międzynarodowe korporacje, takie jak Shell Oil Company. Historię o tym, jak uskrzydlić pracowników i nadać ich czynom głębszy sens. Jak odmienić nieprzyjazne środowisko pracy i stworzyć inspirującą, jedyną w swoim rodzaju kulturę organizacyjną. Wszystko zaczęło się od sformułowania wizji – Yokoyama i jego pracownicy postanowili przekształcić zwykłe stoisko rybne w firmę światowej sławy i wszelkimi dostępnymi sposobami ulepszać życie jej klientów, dostawców oraz wszystkich, którzy nawiązują z nią kontakt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Tytuł oryginału: "The man who solved the market : how Jim Simons launched the quant revolution", 2019.
Indeks.
Jim Simons to człowiek, który w 2018 roku uplasował się na 52. miejscu na liście najbogatszych ludzi świata. Jak tam dotarł? Dzięki matematyce! Żaden inny inwestor - ani Warren Buffett, ani George Soros, Peter Lynch, Steve Cohen czy Ray Dalio - nie jest w stanie nawet zbliżyć się do tego, czego dokonał założyciel Renaissance Technologies, Jim Simons.
Autor opowiada trzymającą w napięciu historię niesamowitego rewolucjonisty, który skupił wokół siebie zbuntowanych matematyków i zapoczątkował epokę quantów. To portret współczesnego Midasa, który podbił rynki finansowe i stworzył je na swój obraz i podobieństwo, a także opowieść o tym, co ta epoka oznacza dla nas wszystkich. Dzięki tej książce poznasz przemilczaną historię tego, jak tajemniczy matematyk stał się pionierem algorytmicznego handlu i inwestorem wszech czasów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 361483 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 182-183.
Stoisz przed lodówką, choć wcale nie jesteś głodny? Masz problemy z zajadaniem smutków? Wieczornym podjadaniem? Próbujesz zagłuszyć stres, złość, zmęczenie albo frustrację za pomocą batonika czekoladowego bądź frytek? A może nie umiesz rozplanować sobie dnia? Jeśli na któreś z tych pytań twoja odpowiedź brzmi „tak”, to być może masz tendencję do „zajadania” emocji. A gdyby tak odważyć się z nimi skonfrontować, zamiast próbować zagłuszyć je kolejną przekąską? Gdyby zamiast karmić swoje emocje, spróbować uwolnić się od nich w inny sposób?
Dzięki Maggan Hägglund pozbędziesz się tego głodu, który swoje źródło ma w twojej głowie, i zaczniesz jeść, by odżywić swoje ciało, a nie po to, by uspokoić umysł. Ta książka to klucz do zrozumienia, dlaczego kwestia jedzenia może być czasami tak skomplikowana. Jest odpowiedzią na pytanie: jak radzić sobie z głodem emocjonalnym? Dzięki niej dowiesz się, w jaki sposób poprawić sobie samopoczucie w inny sposób niż podjadając często niezdrowe przekąski (bo wiadomo, że będąc w złym humorze raczej sięgniesz po czekoladę lub lody z bitą śmietaną niż po buraki czy szpinak).
"Zajadanie emocji" to praktyczny przewodnik, który wyjaśnia związek między stanem uczuciowym a jedzeniem. Jeśli więc nie potrafisz sobie odmówić nadmiaru smakołyków, to ta książka jest dla ciebie. Autorka poza wyjaśnieniem zależności między jedzeniem a emocjami proponuje alternatywne zajęcia, które powstrzymają cię przed niepotrzebnym podjadaniem. Przekonuje, że możesz wykorzystać w życiu pełnię swoich możliwości bez pocieszania się zajadaniem, podjadaniem czy przejadaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385248 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej