Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(91)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje fachowe
(68)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Publikacje naukowe
(22)
Poradniki i przewodniki
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(74)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(74)
Biblioteka Austriacka
(2)
Biblioteka Obcojęzyczna
(15)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Dział Informacji
(2)
Autor
Sałbut Bartosz
(6)
Mućko Przemysław
(3)
Sokół Aneta (ekonomia)
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Brand Alicja
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Przybysz Marta (ekonomistka)
(2)
Sakowska Agnieszka
(2)
Szóstek Aga
(2)
Uhl Dominik
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Włoch Renata
(2)
Świderska Joanna (ekonomia)
(2)
Allspaw John
(1)
Anderson Philippa
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Barclay Liz
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Białek Maja
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Black Alexandra
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brooks Gregory
(1)
Brunson Russell
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Buglewicz Ksenia (1978- )
(1)
Capras Deborah
(1)
Carter Ben
(1)
Case John (1944- )
(1)
Catalano Frank
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Crawford Graham
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Dany Max
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Debois Patrick
(1)
Doerr John E
(1)
Dressler Katarzyna
(1)
Drzewiecki Radosław
(1)
Economy Peter
(1)
Epstein Lita
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Fawcett Tom
(1)
Fievez-Dupas Josiane
(1)
Finch Brian
(1)
Forsgren Nicole
(1)
Froń Karol
(1)
Galica Mateusz
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Govindarajan Vijay
(1)
Gołembicka Magdalena
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Graham James
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grube Ekkehard
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Guillén-Nieto Victoria
(1)
Gupta Anil K
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Głatki Michał
(1)
Harnish Verne
(1)
Hensel Witold (1917-2008)
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hoffman Reid
(1)
Holden Greg
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Humble Jez
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Janik Małgorzata
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jurek Michał (bezpieczeństwo narodowe)
(1)
Kaczmarek Aleksandra
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kapusta Piotr
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Kim Gene
(1)
Klebahn Perry
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Koper Anna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(87)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(79)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(3)
Chiny (Tajwan)
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Język
polski
(77)
angielski
(11)
francuski
(1)
niemiecki
(1)
norweski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(7525)
9-13 lat
(4388)
6-8 lat
(3920)
Młodzież
(3247)
14-17 lat
(2112)
Przedsiębiorcy
(91)
Szkoły wyższe
(1797)
0-5 lat
(1777)
Dorośli
(775)
Niewidomi
(711)
Nauczyciele
(690)
Studenci
(634)
Rodzice
(551)
Szkoły średnie
(472)
Szkoły podstawowe
(433)
Poziom podstawowy
(425)
A2 (poziom biegłości językowej)
(394)
B1 (poziom biegłości językowej)
(347)
A2 poziom biegłości językowej
(331)
Poziom średniozaawansowany
(321)
B1 poziom biegłości językowej
(314)
18+
(302)
A1 poziom biegłości językowej
(301)
A1 (poziom biegłości językowej)
(290)
Szkoły muzyczne I stopnia
(232)
Nauczyciele języka angielskiego
(226)
Poziom zaawansowany
(219)
B2 (poziom biegłości językowej)
(202)
Szkoły muzyczne II stopnia
(200)
Nauczyciele języka niemieckiego
(182)
B2 poziom biegłości językowej
(176)
Lekarze
(174)
Menedżerowie
(169)
Chorzy
(161)
Pedagodzy
(161)
Psychoterapeuci
(161)
Poziom niższy średniozaawansowany
(154)
Psycholodzy
(153)
Osoby z niepełnosprawnością
(151)
Uczniowie
(142)
Przedszkola
(113)
Historycy
(104)
C1 poziom biegłości językowej
(98)
Szkoły ponadgimnazjalne
(90)
Klasa 8.
(80)
Tłumacze
(80)
C1 (poziom biegłości językowej)
(79)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(75)
Prawnicy
(75)
Literaturoznawcy
(73)
Cudzoziemcy
(70)
Licea
(67)
Klasa 1.
(66)
Psychiatrzy
(66)
Gimnazja
(64)
Technikum
(64)
Klasa 2.
(62)
Językoznawcy
(59)
Szkoły zawodowe
(59)
Klasa 3.
(58)
Nauczyciele języków
(55)
Logopedzi
(54)
Fizjoterapeuci
(52)
Klasa 7.
(52)
Kobieta
(51)
Osoby w wieku starszym
(51)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(51)
C2 poziom biegłości językowej
(50)
Nauczanie początkowe
(48)
Terapeuci zajęciowi
(47)
Pracownicy naukowi
(44)
Poziom profesjonalny
(43)
Szkoły ponadpodstawowe
(43)
Nauczyciele akademiccy
(40)
Nauczyciele przedszkoli
(39)
Pediatrzy
(38)
A0 poziom biegłości językowej
(35)
Pracownicy socjalni
(35)
Socjolodzy
(34)
Bibliotekarze
(33)
Nauczyciele nauczania początkowego
(33)
A2+ (poziom biegłości językowej)
(31)
Terapeuci
(31)
Urzędnicy
(31)
Ekonomiści
(30)
Klasa 5.
(30)
Lekarze rodzinni
(29)
Neurolodzy
(29)
Dziennikarze
(28)
Klasa 4.
(28)
Klasa 6.
(27)
Poziom rozszerzony
(27)
Specjaliści ds. marketingu
(27)
C2 (poziom biegłości językowej)
(25)
Informatycy
(23)
Programiści
(23)
Księgowi
(22)
Dietetycy i żywieniowcy
(21)
Psycholodzy kliniczni
(21)
Radcy prawni
(21)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Zarządzanie
(19)
Przywództwo
(12)
Sukces
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Marketing
(9)
Działalność gospodarcza
(7)
Innowacje
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Biznesplan
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Model biznesowy
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Decyzje
(3)
Etyka biznesu
(3)
Handel
(3)
Język angielski
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Samorealizacja
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Terminologia
(3)
Wyroby i towary
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Dobre praktyki
(2)
Doradztwo i pośrednictwo kredytowe
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Globalizacja
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumenci
(2)
Menedżerowie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Planowanie
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo upadłościowe
(2)
Produktywność pracy
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Upadłość
(2)
Usługi
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencje rozwoju regionalnego
(1)
Akcyza
(1)
Algorytmy
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Anioły biznesu
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Bono (1960- )
(1)
Branded gaming
(1)
COMINTER-SIMULNEG (projekt badawczy)
(1)
COVID-19
(1)
Call center
(1)
Cementownia
(1)
Cementownia Chełm
(1)
Cemex Polska
(1)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
DevOps
(1)
Dress code
(1)
Dyrektorzy
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Elektronika
(1)
Temat: czas
2001-
(35)
1901-2000
(10)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Wielka Brytania
(3)
Irlandia
(2)
Niemcy
(2)
Hiszpania
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(44)
Opracowanie
(18)
Podręcznik
(16)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Stan badań
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Akty prawne
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Księga abstraktów
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik rosyjsko-polski
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(60)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Edukacja i pedagogika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Psychologia
(5)
Językoznawstwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 249-255. Indeks.
Carl Schramm, the man described by The Economist as “The Evangelist of Entrepreneurship,” has written a myth-busting guide packed with tools and techniques to help you get your big idea off the ground...Filled with stories of successful entrepreneurs who drew on real-life experience rather than academic coursework, Burn the Business Plan is the guide to starting and running a business that will actually work for the rest of us.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 30937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie cenami / Hermann Simon, Martin Fassnacht ; przekład Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XIV, 451, [1] strona : ilustracje, portrety, wykresy ; 29 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia "zarządzanie cenami". Wcześniej mówiono albo o teorii cen - w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej - w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie "zarządzanie cenami" miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika. Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów. Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. (Z przedmowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 363817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 279-323.
Dla decydentów na szczeblu krajowym i samorządowym, przedsiębiorców, a także studentów zarządzania, ekonomii, ochrony środowiska oraz energetyki.
Uważam, że recenzowana publikacja może z całą pewnością, przyczynić się do szerzenia wiedzy z tego obszaru i stanowić pomoc w edukowaniu konsumentów, administracji publicznej czy biznesu. Dlatego z całym przekonaniem mogę polecić monografię decydentom na szczeblu krajowym, ale także na szczeblu samorządowym oraz przedsiębiorcom i wszelkim instytucjom, które powinny dbać o wdrażanie rozwiązań gospodarki zasobooszczędnej i niskoemisyjnej w Polsce. Recenzowana publikacja stanowi bardzo bogate kompendium wiedzy z zakresu zarządzania proekologicznego i może być dedykowana również studentom różnych kierunków, np.: zarządzania, ekonomii, ochrony środowiska, energetyki. Ta publikacja na pewno stanie się podstawą do promowania wśród studentów postaw proekologicznych i budowania ich świadomości środowiskowej. [Z recenzji dr. hab. inż. Krzysztofa Wodarskiego, prof. PŚ]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 390371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 302599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 579)
Bibliografia, netografia na stronach 403-433.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, przedsiębiorców i menedżerów, a także doradców i analityków biznesowych.
Streszczenie w języku angielskim.
Monografia zawiera omówienie rozwoju myśli organizatorskiej uwarunkowanego historyczną chronologią. Dorobek naukowy badaczy, praktyków zarządzania i doradców organizacyjnych, reprezentujących różne szkoły i nurty badawcze, uzupełniono ich biografiami, także pozazawodowymi. Szczególną uwagę skupiono na historii myśli organizatorskiej po II wojnie światowej, poszerzając tym samym obszar poznania o sylwetki i dokonania współczesnych badaczy, wpływających na rozwój nauk o zarządzaniu.
Publikacja jest skierowana do zróżnicowanego kręgu odbiorców: studentów i absolwentów kierunków społecznych: zarządzania, logistyki, ekonomii, finansów i rachunkowości, politologii, administracji, prawa, socjologii, a także kierunków humanistycznych: historii, filozofii, nauk o kulturze i religii. Książka powinna stanowić uzupełnienie i wzbogacenie wiedzy oraz źródło wielu inspiracji dla przedsiębiorców, menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, jak również dla konsultantów i analityków biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 362075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i psychologii.
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Autorka książki "Strategia Umami".
Dla liderów.
Nie rodzisz się liderem - liderem się stajesz.
Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii.
Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider.
Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy - taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.
Program liderski Agi Szóstek pomoże ci: zrozumieć, jakim liderem chcesz być; eksperymentować w poszukiwaniu dopasowanego do ciebie sposobu działania; odnaleźć najlepszą wersję siebie; przewodzić z wizją; określić swój rytm; poszerzyć punkt widzenia; zapracować na zaufanie; działać odważnie; budować trwałe relacje; podejmować trafne decyzje; być wpływowym liderem; osiągnąć przywódcze wabi-sabi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387265 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 301-341.
Książka adresowana do badaczy, decydentów, przedsiębiorców, pracowników, edukatorów i konsumentów.
Finansowanie: Uniwersytet Warszawski
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki cyfrowej: rynek 4.0, produkcję 4.0, konsumpcję 4.0, globalizację 4.0, a także państwo 4.0. Omawiają specyfikę nowego, sieciowego (nielinearnego) modelu biznesowego. Zwracają uwagę na wpływ procesów platformizacji i automatyzacji na konsumpcję i rynek pracy oraz na zmiany zachodzące w sposobie funkcjonowania państwa w wyniku wdrażania nowych technologii. Podkreślają również znaczenie nowych technologii, a zwłaszcza nowych modeli biznesowych, dla procesów globalizacji, głównie w jej wymiarze gospodarczym. Każdy z rozdziałów kończy się krótkim podsumowaniem omawiającym ewolucję opisywanego obszaru od poziomu 1.0, odpowiadającego pierwszej rewolucji technologicznej i przemysłowej, do poziomu 4.0, wyłaniającego się w rezultacie dokonującej się właśnie czwartej rewolucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Branding your firm's future-with success.
More than a name game, product branding is often a high-stakes gamble-even when there's substantial market research behind it.
...Paul Temporal's Advanced Brand Management presents the highly sophisticated branding techniques used by some of the world's leading companies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The Outsiders : eight unconventional CEOs and their radically rational blueprint for success", 2012.
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: Harvard Business Review Press.
Bibliografia na stronach 222-223.
Jakie cechy dyrektora generalnego są najważniejsze? Znakomita komunikacja, umiejętność perspektywicznego myślenia, znajomość świata finansów? A może skuteczne trzymanie w ryzach całego zespołu? Na pewno takie umiejętności są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Jednak kluczem do sukcesu jest coś innego. Błyskotliwość w działaniu. I odwaga, by zmienić utarte schematy i znaleźć własną drogę do celu. Innowatorzy, wizjonerzy, autorzy spektakularnych sukcesów działają na przekór trendom i pociągają za sobą swoich podwładnych. A ich entuzjazm może zdziałać cuda.
William Thorndike, biznesmen i wykładowca, przytacza tu historie ośmiu genialnych menedżerów, którzy odcisnęli własne piętno na wspaniałych firmach, osiągających zdecydowanie ponadprzeciętne wyniki. Tych utalentowanych dyrektorów łączy kilka cech: skupiają się na zyskach z akcji, a nie na dochodach i ogólnym wzroście i mają nieprzeciętne umiejętności gospodarowania kapitałem finansowym i ludzkim. Są także przekonani, że nie okresowe raporty o dochodach, lecz dopływ gotówki do firmy stanowi o jej wartości. Sprawdź, jak wykorzystać ich techniki w swoich poczynaniach. Niech Cię zainspirują i pozwolą Ci odnaleźć Twoją własną ścieżkę w biznesie!
Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz iść pod prąd!
Przedstawieni dyrektorzy to: Tom Murphy i Capital Cities Broadcasting; Henry Singleton i Teledyne; Bill Anders i General Dynamics; John Malone i TCI; Katharine Graham i Washington Post Company; Bill Stiritz i Ralston Purina; Dick Smith i General Cinema; Warren Buffett i Berkshire Hathaway.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 380280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376708 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankructwa. T. 3, Przedsiębiorstwa i konsumenci / Maciej Tokarski, Andrzej Tokarski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 231, [1] strona : wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 213-227.
Dla praktyków i teoretyków rynku finansowego, studentów oraz nauczycieli akademickich.
Niestabilne czasy, jakich obecnie jesteśmy świadkami, na skutek pandemii oraz konfliktu zbrojnego w Ukrainie pokazują jednoznacznie, że problematyka zagrożenia finansowego i bankructw przedsiębiorstw oraz osób fizycznych jest ważna i ciągle aktualna. Książka porusza tematykę upadłości podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz osób fizycznych, tzw. upadłości konsumenckiej. W sposób szczegółowy ukazuje kwestie upadłości - w ujęciu zarówno ekonomicznym, jak i prawnym - oraz zagadnienia dotyczące zadłużenia gospodarstw domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Ideaflow : liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie.
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty stać się innowacyjnym uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najlepsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290681 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Winning / Jack Welch with Suzy Welch. - New York : HarperCollinsPublishers, 2007. - 372 strony ; 17 cm.
Indeks.
A champion manager of people, Jack Welch shares the hard-earned wisdom of a storied career in what will become the ultimate business bible.
With "Winning", Jack Welch delivers a wide-ranging, in-depth, no-holds-barred management guidebook about the tough strategic, organizational, and personal challenges that face people at every stage of their careers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych! Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca - nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii.
Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji. Mamy nadzieję, że opisane przez nas narzędzia, techniki i instrukcje pomogą Ci podnieść wyniki, wypracować nowe rozwiązania, a także budować wartość nazwiska i marki firmy poprzez realne odpowiadanie na potrzeby Twoich interesariuszy. Autorzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Współfinansowanie: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Podręcznik do nauki zdalnej przygotowany przez pracowników naukowych Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, na co dzień zajmujących się problematyką analizy i doskonalenia procesów kształcenia. Książka opracowana została w sposób przejrzysty, przystępny i uniwersalny – w dużej mierze ma formę przewodnika po funkcjonalnościach najpopularniejszych platform e-learningowych, zawiera zestaw dobrych praktyk oraz wskazówek. Jest pomocna w realizacji procesów kształcenia na odległość dla różnych grup odbiorców (będących w różnym wieku i odznaczających się różnym poziomem kompetencji cyfrowych). Stanowi przejrzystą odpowiedź na potrzeby polskich szkół w obliczu konieczności zachowania ciągłości kształcenia w warunkach pandemii COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
Poradnik dla przedsiębiorców, marketerów, twórców internetowych.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355985 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej